Ce sa faci de Valentine's Day in functie de zodia lui

442 10 4
                                    

BERBEC (21 martie – 20 aprilie)

Bebecilor le place noutatea, asa ca surprinde-l cu ceva ce n-ati mai facut impreuna pana acum. Poate fi la fel de elaborat ca o calatorie intr-o tara straina. Sau, de ce nu, fa rezervari la o arena de laser tag! Cu siguranta nu o sa se astepte la asa ceva. Ii vei dovedi o data in plus cat de spontana si creativa poti sa fii. Si pe de-asupra va veti si distra de minune!


TAUR (21 aprilie – 21 mai)

Ii poti cuceri definitiv pe tauri daca le oferi momente senzuale. Fa programare pentru amandoi la spa. Da, stim ca suna mai mult a ceva ce ti-ar place tie sa faci, dar, de fapt, cui nu-i place sa se rasfete o zi intreaga? Un masaj, o balaceala in piscina si relaxare cat cuprinde, ce poate fi placut? Sau, daca programul nu va permite, planuieste o seara cu totul speciala: o baie cu multa spuma, lumanari parfumate si muzica in surdina. De care sa va bucurati, bineinteles, amandoi.


GEMENI (22 mai – 21 iunie)

Aduna imagini amuzante din viata voastra, din vacantele pe care le-ati petrecut amandoi, bilete de la concertele si filmele pe care le-ati vazut la primele voastre intalniri si pune-le pe toate intr-un album pe care sa-l numesti sugestiv "Cea mai frumoasa carte din lume". Adauga descrieri imaginilor si amintirilor pe care le-ati strans impreuna.


RAC (22 iunie – 22 iulie)

Racilor le place romantismul. Asa ca iti sugeram sa-i oferi seara romantica clasica: o cina la lumina lumanarilor, muzica in surdina, sampanie si tot tacamul, urmata de un desert mmm...cel putin la fel de delicios ca si cina – un tort de ciocolata. Tu la ce te gandeai?


LEU (23 iulie – 23 august)

Nu e un secret ca leilor le place sa fie in centrul atentiei. Asa ca, oricum ai planuit Valentine's Day, trebuie sa ai in vedere acest aspect. Rasfata-l de dimineata pana seara! Adu-i cafeaua la pat, fa-i complimente si fa rezervari la restaurantul lui preferat. Fa-l sa se simta cel mai important om din viata ta!


FECIOARA (24 august – 22 septembrie)

Chiar daca nativii din zodia Fecioarei sunt cei mai cu picioarele pe pamant dintre toate semnele zodiacale, asta nu inseamna ca ar trebui sa-i faci cadouri practice de Valentine's Day. Dimpotriva, pregateste o seara fierbinte pentru partenerul tau! 


BALANTA (23 septembrie – 23 octombrie)

Orice ar fi, nu iesiti la cumparaturi! Indecizia balantelor te va innebuni. Mai bine, afla ce i-ar placea sa faca astazi si indiferent ce presupune asta, fie ca vrea sa vada filmul preferat, sau sa plece la munte la schi, fa-i pe plac!


SCORPION (24 octombrie – 22 noiembrie)

Scorpionilor le place misterul, asa ca surprinde-l in cel mai frumos mod posibil. Trimite-l intr-o expeditie amuzanta. Timp de o saptamana lasa-i indicii prin biletele, pe care trebuie sa le puna cap la cap pentru a descoperi ce veti face de Valentine's Day. Si neaparat sa planuieste ceva wow, sarituri cu parasuta sau de ce nu, o cina la inaltime, pe heliport. Planifica totul din timp!


SAGETATOR (23 noiembrie – 23 decembrie)

Sagetatorilor le place aventura, asa ca organizeaza o calatorie neasteptata in tara lui preferata. Daca timpul sau bugetul nu iti permite asta, planuieste, in schimb, o seara speciala cu aceasta tema. Cauta pe net retete traditionale, muzica specifica si chiar cum ai putea sa-ti decorezi casa in stilul tarii respective.


CAPRICORN (24 decembrie – 20 ianuarie)

Capricornii sunt nostalgici, le place sa rememoreze trecutul. Ce ocazie poate fi mai potrivita sa va reamintiti de prima intalnire, sau chiar sa o retraiti? Aminteste-ti cat mai multe detalii – ce ai purtat, unde ati fost, poate chiar si subiecte din conversatia pe care ati purtat-o... sa vezi cum usor-usor o sa devii si tu nostalgica!


VARSATOR (21 ianuarie – 18 februarie)

Tehnologia parca s-a inventat special pentru varsatori. Asa ca, orice are legatura cu asta il va incanta. Alegeti un joc care va place amandurora si petreceti o seara in casa jucandu-va sau iesiti intr-un loc unde va puteti juca pe PlayStation sau Xbox. Orice ai face, fereste-te de prea mult romantism! Varsatorii nu sunt cele mai sentimentale semne zodiacale.


PESTI (19 februarie – 20 martie)

Propune-i sa descoperiti un oras din tara in care n-ati mai fost nici unul dintre voi pana acum. Si pentru un plus de romatism, calatoriti cu trenul. Sau daca vrei sa-l iei prin surprindere, inventeaza o scuza sa mergeti la gara de dimineata. Acolo spune-i la ce te-ai gandit. Alegeti impreuna unul din trenurile care pleaca curand si ajung intr-un oras din apropiere (preferabil in care n-ati mai fost), ca sa nu pierdeti prea mult timp pe drum.


Zodiac amuzantUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum