Berbec-Nativii din zodia Berbec se indragostesc intens si foarte repede. Ei se indragostesc mereu de partenerii care sunt cei mai greu accesibili. Sentimentele celor nascuti in constelatia Berbec sunt profunde si ei iubesc cu adevarat o singura data in viata, restul le considera aventuri.
Taur-Nativii din zodia Taur se indragostesc incet dar sigur. Ei se indragostesc de obicei de "baietii rai/fetele rele", intr-un cuvant de oamenii cu un caracter foarte puternic si cu sarm deosebit. Sentimentele celor nascuti in constelatia Taur sunt profunde dar mai ales ei se ataseaza foarte puternic de persoanele cu care intra in contact. Nu ii plac despartirile de nici o forma.
Gemeni-Cei nascuti in zodia Gemeni se indragostesc cu un entuziasm aparte dar mai ales din curiozitate. Ei se indragostesc de obicei de persoane cu un simt al umorului dezvoltat, vorbarete, sociabile dar mai ales optimiste, cu un aer libertin dar si cu o energie din plin. Sentimentele celor nascuti in constelatia Gemeni sunt profunde doar ca ei vor sta langa o persoana atata timp cat persoana de langa ei este interesanta. Atunci cand atmosfera devine plictisitoare, nativii din zodia Gemeni vor cauta fericirea in alta parte si bine fac.
Rac-Nativii din zodia Rac traiesc clipele de dragoste in imaginatia lor, se indragostesc pe loc de o persoana care seama cu idealul din visele lor. Ei se indragostesc de anumite modele de oameni care seamana foarte mult cu asteptarile pe care le au. Sentimentele celor nascuti in constelatia Rac sunt profunde dar mai ales sensibile si foarte usor de ranit. Iubeste cu patima si cu tot sufletul si nu ii place sa fie ranit sub nici o forma. Uneori isi va ascunde sentimentele pe care le are pentru a fi sigur ca sunt reciproce.
Leu-Nativii din zodia Leu se indragostesc la prima vedere, de fiecare data cu sufletul la gura si inima batand foarte repede. Ei se indragostesc de persoana cea mai dorita din cercul de prieteni si cunostinte pe care il au. Sentimentele nativilor din constelatia Leu sunt profunde chiar daca incep mai greu o relatie; totusi ei stiu sa o mentina pe termen lung. Calitatile principale in dragoste ale celor nascuti in zodia Leu sunt: rabdarea, pasiunea, generozitatea dar mai ales vointa puternica care nu poate fi clintita de nimeni.
Fecioara-Nativii din zodia Fecioara se indragostesc cu o doza mare de luciditate si raman tot timpul stapani pe sentimentele lor, ratiunea fiind cea care domina intotdeauna la ei. Ei se indragostesc in general de persoane cu care intra in contact in mediu lor profesional, de colegi/colege, prieteni/prietene, cu care petrec mult timp impreuna. Sentimentele celor nascuti in constelatia Fecioara sunt pure si sincere, ei fiind loiali partenerului pe care l-au ales. Celor nascuti in zodia Fecioara le castigi greu inima si increderea si poate trece destul timp pana o castigi cu adevarat in fata lor dar atunci greu se mai modifica.
Balanta-Cei nascuti in zodia Balanta se indragostesc foarte des la prima vedere. Ei se indragostesc deseori de ideea de iubire si nu de persoana in sine pentru ca nu pot trai fara dragoste. Sentimentele celor nascuti in constelatia Balanta sunt profunde, ele daruind foarte muta dragoste dar si pasiune. Ei isi doresc din toata inima sa aiba o relatie de cuplu fericita si sunt in stare sa faca totul pentru acest ideal suprem.
Scorpion-Nativii din zodia Scorpion se indragostesc pe neasteptate si cu au de oferit foarte multa pasiune. Ei se indragostesc de obicei de persoane care au un erotism puternic dar si un caracter enigmatic. Iubesc misterele si se lasa condusi de intuitia lor. Cei nascuti in constelatia Scorpion au sentimente profunde, totale si pure. Ei nu cunosc jumatati de masura. Ei ori iubesc, ori urasc, nu se incurca.
Sagetator-Cei nascuti in constelatia Sagetator se indragostesc destul de usor si spera intotdeauna la un sfarsit fericit. Ei se indragostesc de persoane noi care intra deodata in cercul lor de prieteni si reusesc de fiecare data sa iti incite curiozitatea. Sentimentele lor sunt profunde, ei fiind persoane generoase, pasionale si foarte sincere.
Capricorn-Nativii din constelatia Capricorn se indragostesc rar dar bine. Se indragostesc de obicei de anumite persoane de succes din mediul lor care ies in evidenta printr-un caracter puternic, ei admirand acest lucru. Cei din zodia Capricorn au sentimente profunde si iubesc din adancul sufletului doar ca nu stiu sa isi arate prea bine aceste sentimente. E mai usor sa exprimi sentimentele prin fapte, decat prin cuvinte pentru a fi apreciate de partener.
Varsator-Cei nascuti in zodia Varsator se indragostesc destul de rar chiar daca au destui prieteni de sex opus. Mai greu le fura cineva inima. Se indragostesc uneori de prieteni buni cu care au multe subiecte in comun de discutat. Sentimentele lor sunt profunde dar uneori si intelectualizate pentru ca le place sa ramana detasati intr-un fel de relatiile lor, pentru a-si pastra libertatea absoluta neatinsa.
Pesti-Nativii din constelatia Pesti iubesc cu pasiune si foc dar le este frica de dezamagiri, de aceea se lasa mai greu iubirii. Se indragostesc de obicei de persoane cu care le place sa petreaca foarte mult timp impreuna si fata de care incep sa simta afinitatea pe plan sufletesc dar mai ales intelegere reciproca. Sentimentele celor nascuti in zodia Pesti sunt profunde, presarate de romantism si putin idealism pe ici pe colo. Ei isi ofera sufletul persoanei iubite pe tava si ajutorul lor este neconditionat.
CITEȘTI
Zodiac amuzant
CasualeIn aceasta carte o sa scriu multe lucruri adevarate/nascocite dar amuzante despre zodii.Sper sa va placa!