Berbec: Ce relaxare? Tu nu eşti obosită! Îţi trebuie un loc cu super-distracţie, unde să petreci non-stop, în trei zile cât alţii într-o săptămână. Disco Ring din Costineşti e de tine!
Taur: Nu eşti genul care să guste hotelurile de mâna a doua neîncălzite sau petrecutul nopţii pe nisip, în sac de dormit. Dacă tot te deplasezi până undeva, măcar să merite! O pensiune cochetă în Bran e ok.
Gemeni: Să fie distracţie şi lume multă, ca să ai cu cine schimba o vorbă. După tine ai alege un oraş frumos, gen Veneţia, Amsterdam sau Barcelona, mai repede decât o cabană în natură.
Rac: Nu contează unde mergi, atâta timp cât eşti alături de cei dragi. Nu te-ar deranja nici să rămâi acasă sau eventual la casa de vacanţă a familiei, pentru un grătar în spatele grădinii.
Leu: Lumea e prea mică pentru câte vrei să faci tu în trei zile! O să uiţi şi de oboseală şi de stres numai la gândul unei locaţii superbe, pentru lumea bună, gen Poiana Braşov sau Mamaia, dacă nu cumva Paris sau Dubai.
Fecioara: Ce atâta tevatură cu 1 Mai acesta? Din câte ştii tu, este sărbătoarea muncii, aşa că n-ar fi exclus să alegi munca în locul distracţiei. Dacă ieşi totuşi undeva, te vei relaxa bine undeva in poiana, fără prea multă lume în jur.
Balanta: Un loc unde poţi să-ţi etalezi colecţia de haine de primăvara asta, unde poţi să flirtezi şi să fii admirată. În nici un caz în creierii munţilor, trebuie să fie o locaţie care are cel puţin un mall, pentru shopping.
Scorpion: Atâta vreme cât noaptea ai la dispoziţie un club cu muzică bună, nu contează prea tare ce faci ziua. Probabil dragoste cu iubitul tău. Dacă ai o pasiune sau un interes puternice, nu-ţi prea pasă de vacanţă.
Sagetator: Adori să călătoreşti, şi cu cât mai departe, cu atât mai bine! Bifează vacanţa asta o locaţie care ţi-a scăpat pe harta lumii sau pur şi simplu scoate-ţi prietenii la verdeaţă şi voie-bună!
Capricorn: Eşti mai puţin entuziasmată de vacanţa de 1 Mai, faţă de alţii. Dacă n-ai planificat-o din timp, ca să te asiguri de un timp petrecut agreabil, preferi mai bine să rămâi acasă şi să lucrezi la ultimul tău proiect.
Varsator: Prieteni să fie, locaţia contează mai puţin. Atât că nu-ţi place să te repeţi şi să mergeţi iar şi iar şi iar în acelaşi loc de 1 Mai. Dacă reuşeşti să-i convingi, după tine ai alege ceva mai puţin obişnuit.
Pesti: Câteva zile fără planuri, fără deadline-uri şi fără şef... sounds like Heaven! O să te opui, în felul tău neagresiv, oricăror tendinţe de a organiza ceva riguros. Să mergi pe intuiţie şi spontaneitate îţi place mai mult...
CITEȘTI
Zodiac amuzant
De TodoIn aceasta carte o sa scriu multe lucruri adevarate/nascocite dar amuzante despre zodii.Sper sa va placa!