S:kendini kaybedersin şuan zaten zor durumdasın hadi aşkım
A:tamam bebeğim
S:beni yıkar mısın?
A:seve seve
Zaten suyun altında iyice ıslanmıştık. Elime şampuanı sıkıp saçlarına masaj yaparak uygulamaya başladım. Durulayıp tekrar şampuanladığımda saçlarını yukarda toplayıp elime lifi aldım. Duş jelini life sıktığımda tenine değmeden önce elimle saçlarımı geriye tarayıp gözlerimi kapattım sabır dilercesine. Hatta dayanabilmek adına.
Ellerimi lifle beraber tenine temas ettirdiğimde selinin de gözleri kapanmıştı.
Hastanede işleri halledip eve gelmiştik. Selin hergün benden çok babasıyla konuşuyodu. bugün de bu rutin şaşmadı tabi. Levent beyin haberi yoktu selinin benim yüzümden başına gelenlerden.
Gerçekten de selinin hayatına gireliden beri ne kadar çok zarar vermiştim ona farketmeden. Gözümden sakınıyorum diyorum bi de en çok zararı ben vermiştim ya neyin sakınması bu.
Selin dalgın halimi farketmiş olacak ki göğsümde kafasını kaldırıp bana baktı.
S:sen beni dinliyo musun ali
Evet yine çenesi açılmıştı benim karının :D
S:ali bey siz iyi misiniz?
Beni nerden vuracağını iyi biliyodu.
A:ne ali beyi kızım konuşmadık mı senle bu konu-
Dudaklarıma kondurduğu ufak bi öpücükle susturmuştu beni
A:hey hey hey o benim taktiğim
S:işe yarıyomuş sevdim :))
O beni alt etmenin verdiği zaferle göz kırparken hızla üstüne çıktım
A:demek işe yarıyomuş he bak seeen
S:ali ali ali elim
A:yemezler selin hanım o sökmüyo artık yemiyorum
Evet ne zaman yakınlaşsak bu bahaneyi öne sürüyo ama ali mertoğlu artık yer miiii? Yemeeeezz.
S:hadi ya tüh
Selin dudaklarını büzünce ikimizde kahkahalarla gülmeye başladık.
S:söyle bakalım neden dalgınsın
A:yok bişey boşver aşkım
S:söyle dedim ali
A:sen babanın yanına gitmekten bahsediyodun gidelim mi
S:böyle yırtamazsın ali mertoğlu senin karşında külyutmaz selin yılmaz var cevap ver bana
A: kül mü yutmaz hahahahahhahaha evet selin yılmaz var ilerde selin yılmaz mertoğlu olacak bir selin yılmaz, kızlık soyadının tadını çıkar sevgilim ;)))
Göz kırparak verdiğim cevaptan sonra kızarıp bozarmış kafasını öne eğmişti.
Parmaklarımla çenesini kavrayıp kafasını kaldırdım. Üstten ona bakarken şakaklarına bi öpücük kondurdum.
A:şşt şşt şşştt yok öyle kafayı yere indirmek olacaklardan haberdar ediyorum kızım fena mı
Gülerek omzuma vurdu.
S:babamın yanına gelir misin gerçekten benimle
Konuyu gerçekten değiştirmeyi başarmanın sevinciyle gülümsedim. Üstünden yana attım kendimi onu da tekrar göğsüme çekip saçlarına öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİZMETÇİ
FanficBabasının ilaç ve tedavi parası için okulunu bırakıp çalışmak zorunda kalan bir genç, guzel, sexi kızımız SELİN YILMAZ. Evine hizmetçi arayan tek gecelik ilişkilere bayılan, zamanında bir dediği iki edilmeyen şımarık zengin çocuğu ALİ MERTOĞLU.