Ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerimi korkarak açtım.
Rüya olmasından çok korkuyordum.
Rüya olmasından ne kadar korkuyorsam gerçek olmasından da bir o kadar korkuyordum.
Ya rüyaysa?
Gözlerimi hiç bilmediğim bir adamın ismini sayıklayarak açmıştım.
Az önceki düşüncelerimi de gözlerimi açar açmaz kurmuştum.
Neler olduğunu anlayamaz haldeydim. Kafanıza çok şey takardınız ama hayatta hiç görmediğiniz birini rüyanızda görmeniz çok da normal değildi.
Hayatımda yüzünü bile görmediğim bir adamı rüyamda müstehcen bir şekilde görmüştüm.
Peki neden?
Adı bile duymadığım bu adam nasıl benim rüyama girmişti?
Delirmiş gibi hissediyordum.
Yatağımın hemen yanındaki şifonyerin üzerinde bulunan telefonumu elime alıp saate baktım.
17:43
Hala gördüklerimin etkisinden çıkamıyordum.
Sırf bu rüyayı keraat vakti uyudum diye görmemiştim değil mi?
Yok yok.
Ben saate odaklanmışken telefonumda bir cevapsız arama bir de mesaj vardı.
Numarayı tanımıyordum.
05** *** ** **
Beni acil ara.
Cevapsız arama da aynı numaradandı.
Merakıma yenik düşüp aradım.
Çalıyor...
'Alo'
Ses tonu öyle kadifemsiydi ki dilim tutuldu, sesimi bulamadım bir süre.
'Beni aramışsınız bir de mesaj bırakmışsınız ama numarayı çıkaramadım. Sizi tanıyor muyum?'
Telefonun ucundan bir gülüş geldi. Hatta bir erkeğe yakışabilecek en güzel kahkahayı duydum.
'Nefes al.'
'Sorumun cevabı bu değildi.'
'Yanlış tuşa basmış olmalıyım. Rahatsız verdiysem özür dilerim.'
'Önemi yok'
Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.
'Ben Ali'
Kapatmadan hemen önce duyduğum bu sesi kapattıktan sonra anca idrak edebilmiştim.
Dünya sadece rüyamda gördüğüm ve adının bile gerçek olup olmadığı belli bile olmayan 'ali' den ibaret değildi sonuçta.
Değildi değil mi?
Elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değiştirdim ve asistanımı arayıp atması gerek mailleri atıp atmadığını sormak için aradım.
'Buyrun Selin Hanım'
'Gizem mailleri atmamışsın bana, onları atman lazım akşam toplantım var ne kadar önemli olduğunu biliyosun'
'Selin hanım şirkette imzalamanız gereken dosyalar var acilen çıktığınız için yetiştirememiştim arkanızdan. Eğer gelemem derseniz evinize getireyim.'
'Tamam gizem.. ben gelirim gizem.. kapat gizem...'
'Ama Selin Hanım.....'
Gerisini dinlemeden kapattım.
Akşam için hazırlanıp şirkete geçmek için evden çıkıp arabama bindim.
Şirkete giderken aklım hala rüyamdaydı.
Rüyamda bir hizmetçiydim ve babam hastaydı. Ali diye birinin evine gidiyordum ve işe başlıyordum. Üstelik bana ilk kötü davranmasına rağmen birbirimize aşık oluyorduk.
Saçmalığın daniskasıydı bu.
Benim durumum mütevazi olamayacağım kadar iyiydi.
Babamın bana bıraktığı bir aile şirketimiz vardı. Hatta şirketler zincirimiz desem daha doğru olurdu.
Babam vefat edeli 2 seneyi aşkın oluyordu.
Tek destekçim ve sırdaşım annemdi.
Şirketin otoparkına arabamı çekip şirkete girdim.
Asansöre binip odama çıkarken rüyamda aklımdan çıkmıştı.
Asansörden inmemle Gizem yanıma koşturdu.
'Neymiş o önemli olan dosyalar getir bakalım gizem'
Önüme koyular dosyaları okumadan imzalarken gizem konuşmaya başladı.
'Özür dilerim selin hanım'
'Hangisi için Gizemciğim. Mailler için mi yoksa sırf iki dosya için şirkete getirdiğin için mi?'
Ben sırıtıp arkama yaslanırken gizem başını önüne eğip ellerini önünde birleştirmişti.
'Başka bir şey yoksa çıkabilirsin'
'Selin hanım bir şey daha var'
'Söyle'
'Programda zaman yarat yarın İzmir'de ki şirkete gideceğim demiştiniz ya'
'Halledememişsen eğer işinden olursun'
Tabi ki en çalışkanlardan biri olan asistanımı işten atmayacaktım.
Sadece planlarımın bozulmasın istiyordum.
'Selin hanım yarın akşam 6 da uçağınız'
'Çıkabilirsin'
Tam kapıyı açacakken seslendim.
'Gizem'
Bana döndü.
'Efendim Selin Hanım'
Derin bir nefes alıp koltuğuma yaslandım.
'Bizim şirkette Ali diye biri çalışıyor muydu?'
Bir süre düşündü.
Verdiği cevap tüylerimin ürpermesine sebep olurken ne yapacağımı bilmiyordum.
'Evet Selin Hanım'
Ellerim titredi.
Nefesim tekledi.
Ya rüyamdaki o yakışıklı adam benim şirketimde ise ve ben daha önce onu hiç fark etmemişsem?
TA-TAAAM HELLLÖÖÖ BEN GELDİM. NASILDI BÖLÜM?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİZMETÇİ
FanfictionBabasının ilaç ve tedavi parası için okulunu bırakıp çalışmak zorunda kalan bir genç, guzel, sexi kızımız SELİN YILMAZ. Evine hizmetçi arayan tek gecelik ilişkilere bayılan, zamanında bir dediği iki edilmeyen şımarık zengin çocuğu ALİ MERTOĞLU.