15

13.2K 196 39
                                    

Obaaa yardım mı edebilirim dedi o. Koca bi siktir.

A:seliinn

Sesim öyle yoğun öyle boğuk çıkıyodu ki biraz daha konuşursa karşısında patlayıp rezil olabilirim.

Elimi sıkıp gözlerini gözlerime çevirdi.

S:hıı

Kapıya yaslayıp öpmeye başladım. Canını yakmamaya çalışıyodum ama dilini dudaklarıma değdirmesiyle bütün gücüm çekildi irademi kaybettim.

Üstüne ağırlığımı iyice vererek ellerimi bacaklarının iç kısmında gezdirmeye başladım. Zar zor kendimi geri çektim.

Dudaklarına ufak(!) bi öpücük bırakıp kulağına eğildim.

A:şimdi değil sevgilim bi dahakine ama şimdi değil

Kafasını onaylar biçimde sallayıp odasına gitti. Yediremediğine eminim ama böylesi hem onun için hem de benim için daha iyi.

Üstümü banyoda çıkarıp kirli sepetine attım. Suyu ayarlayıp içine girdim. Kendime muamele çekerken bile beni getirdiği hale bakıp sırıtıyodum.

Kim derdi koskoca Ali Mertoğlu bi kız için kendine muamele çekip ona dokunmayacak onu bekleyecek diye. Gerçekten gülünecek durumdu. Bu halimi 1 ay önce bana izletseler yerlere yatıp gülerdim.

Selinden öncesini düşündüğümde kendimden iğrendim bi an.

Selin

Ali öyle diyince yediremedim ama belki de en doğrusu biraz daha beklemekti. Daha tanışalı ne kadar oldu ki diye kendimi mi avutuyorum yoksa gerçekten doğruları mı söylüyorum bilemedim.

Valizimi hazırlayıp bende hızlı bi duş aldım. Üstüme kısa şortlu ev takımımı giyip saçımı kurutmadan saç havlumda alinin odasına gittim. Onunda valizini hazırlıyım sonra kahvaltı yaparız diye.

Oda boştu ali hala duştaydı anlaşılan. Kendi kendime kıkırdayıp valizini hazırlamaya kıyafet odasına gittim. Odasının içindeki diğer kapıyı açtım.

S:p-pardon

Ali

Duştan çıkıp odama geçtim kıyafetlerimi hazırlamamıştım o yüzden kıyafet odasına girip kapıyı kapattım. Tam havlumu açtım bırakacaktım ki kapı birden açılınca belimdeki havluyu elimle tutup kapıya döndüm.

Selin kekeleyerek konuştuğunda gülmeden edemedim.

A:güzeliiiimm aç gözlerini

Gözlerini açıp bana doğru adımladı. Yanıma geldiğinde omuzlarımdan başlayıp karın kaslarına kadar düşen su damlalarını işaret parmağıyla takip etti. Kalbim tekledi. Karın kaslarımda iki elinin parmaklarını da gezdirdi. Kasıldım. Gözleri gözlerimi bulduğunda afalladı ama hemen toparlandı.

Bir eli hala karın kaslarımda gezinirken bir elini ıslak saçlarıma geçirdi ve önüme düşen tutamları parmaklarıyla geri itti. Dudaklarıma yükselip öpücük bıraktı. Ayrıldığında saçındaki havluyu bir elimle çektim ve saçlarının kokusuyla gözlerimi kapattım.

Diğer elimi ne zaman beline koydum farkında bile değilim. Biraz daha kendime çekip aramızda çok az bi mesafe bıraktım. Boynuna eğilip saçlarını kokladım. Daha sonra omuzlarındaki saçları geriye atıp boynundan kulağının arkasına kadar küçük küçük öptüm.

Selin nefesini tutmuşken kalbinin atışını duyuyodum. Tekrar boynunu öperken kısık sesle konuştum. Zaten sesim duyuldu mu emin bile değilim.

HİZMETÇİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin