💜FIGHTING💜(prezentare)🌸

344 37 21
                                    

🌸 Acel moment cand realizezi cat de mare este obsesia ta, si din ciuda faptului ca stii ca de oppa te desparte: oceanul, banii si faptul ca nu esti din Coreea; te apuci sa scrii o carte .Este foarte frustrant, sa imi traiesc viata bucurandu-ma in fiecare clipa de ceea ce poate nu voi avea, dar ce sa fac...sunt dependenta de ei, de vocile, zambetele si talentul lor. Nu este chiar usor sa repet in fiecare zi, familiei, prietenilor, colegilor faptul ca acesti oamenii sunt atat de minunatii si merita toate laudele si premiile din lume .Nu este usor sa le reamintesc zilnic si sa ii rog sa le respecte natia.Nu este usor sa aud cat de superficiali sunt cand zic "Pentru mine tot chinezii astia arata la fel" sau "Nu vezi ca sunt fete " sau "Iar asculti prostii, nu poti si tu sa fii ca toti oameni normali, nu?" . Chiar m-am saturat de aceste nimicuri... Pentru mine ei nu sunt doar "o faza" sau un gen de muzica, ei sunt persoanele si lucrurile care ma tin in viata in momente de criza, cu care plang si cu care ma bucur (chiar daca ei nu stiu asta).Placerea de a le invata limba,traditiile care sunt GENIALE, membrii trupelor, versurile si melodiile ,vine din inima. Nu regret ca am descoperit aceste sentimente alaturi de ei ,mi-as dori doar ca si ceilalti sa inceapa sa traisca cum traiesc eu ...ma intreb din ce in ce mai mult cum am putut sa fiu vesela inainte...cred ca a fost destinul sa ii descopar ...si cred ca indiferent daca voi ajunge sau nu sa locuiesc in Coreea, asta a vrut universul, dar pana sa ajung atat de departe cu gandurile ma voi bucura de perioada asta minunata in care visele, dorintele si zambetele lor sunt cele care imi dau palpitatii. Cred ca exista cel putin o persoana care simte ce simt eu, si stiu ca acolo undeva departe, cand privesc cerul, stele, luna se afla cineva care le priveste alaturi de mine .De ce imi place kpop-ul? E simplu :sunt unici. Ati ascultat vreodata vreo trupa kpop cantand live? Suna mai buna decat MV-ul. Desi inteleg 2% din ce zic, nu ma pot opri sa ii ascult (mereu ma minunez cand ma uit la traducerea in engleza si realizez ca nu sunt doar vorbe goale, poate asta este motivul pentru care ma atrage atat de mult). Ce conteaza limba in care care canta? Importanta e muzica, muzica ce este ca un drog. Ma fac sa trec prin atatea stari...ma motiveaza sa devin mai buna, ma motiveaza sa lupt pentru visele mele, sper sa ajung sa ii cunosc ca sa le pot zice si lor cat de minunati sunt . As putea paria ca daca am trata cu mai multa seriozitate totul am reusi sa intelegem adevaratul sens al "KPOP-ULUI". Ma oftic cateodata ca locuiesc in Romania ( desi este o tara frumoasa si plina de bogatii pe care din nefericre nu stim sa le punem in valoare), si ca sunt atat de departe, suntem inconjurati de atatea rautaii si mizerii ...Nu pot arata asta, dar stiu ca in Coreea totul este diferit cel putin fata de Romania, si ma refer la oamenii si la principiile lor.Mi-ar face atata placere sa locuiesc inconjurata de oamenii binevoitori, veseli care nu fura, injura din doua in doua minute ,care se repecta si nu fac discriminari .Vorbim despre persoane care nu apar in videoclipuri mai mult dezbracati decat imbracati, care fac show din orice , care sunt frumosi atat pe internet cat si in realiatate, si pot garanta asta deoarece am fost la concertul trupei 24K. Nu pot exprima in cuvinte cat de fericita am fost,cand am auzit ca au venit aici, chiar daca nu suntem asa cunoscuti si ca au fost fericiti si multumiti.Jur ca sunt mai superbi in realitate decat sunt in mv-uri sau in poze unde exista prea mult photoshop.Pana una alta...

HEEEEY!!! Ma numesc Bianca, si asta este prima mea carte.O sa ma straduiesc <3

Fighting!!🌸🌸🌸🌸🌸

APROPO ÎMI CER SCUZE PENTRU VIITOARELE GREȘELI GRAMATICALE, O SA LE CORECTEZ CÂND VOI AVEA TIMP.  //ȚIN SA MENȚIONEZ CA ACEST CAPITOL NU ARE LEGATURA CU POVESTEA ÎN SINE ❤❤

Lost✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum