*Play când ajunge acasa- are mai mult farmec lol*
*WENDY POV*
Dormeam linistata, ignorand toate zgomotele de pe fundal, ma aflam intr-un loc cald si placut, simteam bataile inimii cuiva si respiratia inceata ce imi gandila ceafa,incerc cu ochii inchisi sa imi reaminesc ce am facut noaptea trecuta, dar tot ce vedeam era negru. Imi deschid pleoapele incet si ma uit pierduta la tavanul alb cu stele, era frumos. Vreau sa ma ridic , dar o mana grea ma imobiliza. O mut incet de pe trupul meu , si ma ridic in fund , privind in dreapta mea. Raman in ceata cand realizez ca ma aflam in pat langa Taemin , nu era chiar o surpriza.. Imi ridic telefonul de pe noptiera si vad zece apeluri pierdute de la mama "Shit am incurcat-o". Imi privesc linistita reflexia in telefon ,aratam ....ciufulita , cand ma uit mai atent realizez ca sunt complet goala "CE PU** MEA , VISEZ CUMVA?!!" , gandesc eu deja panicata .Ma ridic intr-o secunda cautandu-mi hainele prin camera, dar nici urma de ele .Deschid dulapul lui si vreau sa ii imprumut cateva haine, cand usa sa se inchide brusc , si Taemin ma lipeste de el ,fata mea fiind foarte aprope de fata lui.Eu ma inrosesc complet cand imi dau seama ca sunt goala , dar el imi zambeste pervers si pare deloc afectat de situatia noastra.
-Da-te , iti dau eu haine ,nu mai cauta niciodata in dulapul meu.
Eu il dau la o parte si ma acopăr cu patura.
-OK, DAR POT SA TE INTREB DE CE SUNT GOALA?
-Prefer sa nu o faci.
-TAEMIN CE NAIBA AM FACUT ASEARA? Noi ne-am ....
-Nu.
-Si cum am ajuns in halul asta ?
-Doar ne-am distrat putin, eram beti, stii tu...
-CE? DAR AI ZIS CA NU AM FACUT-O!!!
-Nu am facut nimic pentru ca te-am refuzat, pareai foarteee dornica ,stii cat de insistenta poti fi?
-Poftim?! O doamneee, deci imi e asa rusine...., zic eu rosie in obraji, in timp ce el imi da o bluza lunga si alba care mirosea minunat , si o pereche de blugi rupti negri .
-Schimba-te.
-Pai ...dar nu mi-ai dat...stii tu....
-Nu cred ca imi vrei boxeri. Hai schimba-te, ce mai stai?!
-Pai ...eu nu pot sa ma schimb in fata ta...
-ASEARA STII CUM ZBURAU HAINELE DE PE TINE SI ACUM DEODATA AI DEVENIT PUDICA?
-CE NESIMIT ESTI!! , zic nervoasa in timp ce ma imbrac cat de repede pot ascunsa dupa dulap.Am mers amandoi in bucataria goala care mirosea a cafea fierbinte, am mancat in liniste ,incercand sa imi ordonez gandurile.Nimic nu avea sens, nu stiam ce se intamplase, dar știu sigur ca eu nu as fi în stare sa fac asa ceva. M-am decis ca ar fi mai bine sa uit totul deoarece era complet inutil sa imi fac griji, asa ca ma ridic sa plec .
-Unde te duci Wendy? , ma întreabă el .
-Acasă..., raspund scurt și sec.
-Vrei sa te duc eu?
-Nu.
-Ok, dacă te fura EL sa nu dai vina pe mine ca nu m-am oferit... , spune în soapta, iar eu imi dau ochii peste cap .
-Da da, cum zici tu ...
-Wendy nu îți mai da ochii peste cap când vorbești cu mine...., iar eu instinctiv repet mișcarea ceea ce îl enervează. Ma duc spre usa, cand se ridica si ma lipeste de perete . Se apleaca peste urechea mea și îmi spune.
-Daca nu ma asculți, nu voi mai fi atât de blând....
-TAEMIN TU AI INEBUNIT? LASA-MA DRACULUI ...., imi ridic geanta și ies nervoasa pe usa impingandu-l, dar ma impiedic de tocul acestei și cad lovindu-ma cu capul și genunchii de ciment .Ma ridic in fund si ma uit la rana din care curgeau șiroaie de sânge, ma ustura, asa ca am inceput sa suflu. Taemin ma vede stand pe jos cu lacrimi în ochii, asa ca nervos își ia cheile de la motocicleta , ma ridica in brate si imi spune extenuat.
-Daca ai sta tu cuminte.
Ajung acasă, când o aud pe mama țipând și gesticulând lucrui pe care le ignor complet , pentru ca daca le-aș lua în seamă, m-aș enerva. Dupa ce imi face morala, dau din cap afirmativ , ceea ce ii oferă putina satisfactie. Urc în camera, imi iau hainele si prosopul intrand în baie si incuind usa. Las telefonul pe noptiera și ma privesc în oglinda , aveam machiajul intins, si parul blond era nepieptanat și murdar , aratam mai rău decât o boschetara, ignorand faptul ca miroaseam ingrozitor. Dupa ce cada se umple cu spuma, intru simtind cum mi se face pielea de găină, imi era dor. Ma las sa alunec ,pana acesta îmi atinge bărbia, bătăile inimii mele devin accelerate , si firicele de transpiratie mi de scurg de pe frunte. Ma ridic si imi pun căștile în urechi ascultand cu ochii inchisi melodia " Pacify her" de Melanie Martinez, nu stiu de ce, dar imi dadea o senzație foarte ciudata și perversa. Deodata un baiat intra în cada cu mine, și îmi atinge buzele cu degetele sale, era cald ii simteam corpul lipit de al meu, mainile sale îmi călătoreau pe corp lasand urme cu spuma , imi saruta gatul lung apropiindu-se de gura mea ,ochii mei rămân inchisi, el continua sa imi mangaie picioarele prinzandu-mi parul în palme , trag aer adânc în piept când ii simt respirație sacadata și rece pe trupul meu, ma las in bratele lui si ma bucur de ce simțeam.Deschid pleoapele si il vad pentru o secunda, avea parul moale și mătăsos, pielea fina și abdomen, observ prins de gâtul lui in lanț negru pe care îl apuc cu degetele mici, radea cu coltul gurii, era atat de frumos, ma uit în ochii lui, dar deodata ma apuca de gat și ma sugruma impingandu-ma în cada cu capul, incep sa tip zbatandu-ma sa obțin aer, ma apuc cu mainile de marginile căzii și ma ridic respirand greu si batandu-mi pieptul cu mainile, incep sa plang când realizez ca totul fusese în imaginația mea .Telefonul meu bazaia neincetat presupun ca cineva ma suna, îl apuc cu mainile ude și răspund numărului necunoscut "Buna iubito" , ma sperii și îl arunc pe jos apucându-ma cu mainile de cap ...era....
*LISA POV*
-Te duc sa iti iei lucrurile, si ne întoarcem aici? , intreaba el incantat de faptul ca am acceptat sa stau acolo pana îmi găsesc apartament.
-Ok, dar știi ca s-ar putea sa fie acasă..., inchid pleoapele si imi apare în minte imaginea lui Luhan. Taehyung ma apuca de brat și ma încurajează.
-Nu contează, hai urca pe motocicleta..., zice zambind. Și aseară nu ai dormit deloc , asa ca pana ajungem acolo eu îți propun sa dormi sau sa te odihnești, dar sa ai grija , ma ți bine ok?
-Bine, zic eu razand. Ma urc în spatele lui si vreau sa-l prind, dar ceva mai oprește, ii pun mana pe umeri, dar el isi lasă capul în jos și îl simt zambind, imi ia palmele și le înconjoară în jurul abdomenului sau. Eu imi las capul pe spatele lui, pe puloverul care miroasea a baiat, avea umerii lați. Inchid ochii si adorm, pe drum pana când intrand într-o groapa îmi cade capul și ma ridic realizand ca sunt încă lipita de Taehyung, ma las la loc. Cand ajungem îl rog sa ma aștepte afara deoarece nu aveam chef de certuri. El da afirmativ din cap, asa ca ii fac cu mana. Locul acela în care trăisem atâta timp nu mi se mai parea asa frumos și linisit, nu mai era " acasă", iar eu eram constienta de asta .Descui usa, si intru in camera, imi iau lucrurile le împăturesc și le aranjez frumos în geamantan, după ce termin , ma asez în pat și privesc pe balcon , era frumos apusul cerul devenise mov , iar soarele parca se unea cu pământul, mereu am iubit acea priveliste. M-am dus, am luat stiloul meu preferat și o coala de hârtie după care am început sa scriu, lasandu-ma prada cuvintelor ...
"Draga Luhan..."
🌸
CITEȘTI
Lost✔
Fiksi Penggemar"Pentru mine, el era un tip mundan bine definit,avea datorii fata de arta și destinul sau .Mima scrisul, visele, zâmbetele și lacrimile , însă singurul lucru adevărat în el era dragostea fata de mine. "Te cuprinde demonul, zise el "