LOST

45 13 11
                                    

*LISA POV*

In jumătate de ora eram în fata casei sale, am ciocănit la usa, dar nimeni nu îmi răspundea. Dezamăgită ma întorc sa plec și chiar atunci se deschide.

-L-lisa? aud vocea lui Luhan în spatele meu, am tresarit si am simit cum mi s-a făcut pielea de găină. Ma întorc incet si il privesc în ochi.

-Buna Luhan.

El isi baga mana in parul sau lung si imi face semn sa intru. Avea pantalonii lăsați în jos, lasand la vedere elasticul boxerilor , nu purta bluza. Ma asez pe canapea și aștept sa zica ceva...orice. In schimb se tranteste pe fotoliu și își desface sticla de alcool din care ia o înghițitura. 

-De ce ai venit? spune el trist privind in jos.

-Pentru ca îmi era dor de tine, dacă ai impresia ca nu am inima te înșeli.

-Lisa, tu ești idioata?

La auzul cuvintelor lui imi maresc ochii socata, ce e neinregula cu el .

-Tu știi cu cine vorbești? Ai impresia ca sunt un coleg ? Lisa, tu nu mi-ai fost doar iubita, ceea ce ai însemnat și însemni pentru mine nu va fi schimbat indiferent dacă ma parasesti .Inima mea rămâne aceeași.

-Luhan..., zic cu lacrimi în coltul ochilor.

-Simți? Eu o sa dispar la un moment dat, pentru ca nu mai sunt personaj principal, pentru ca nu sunt puternic.

-Luhan ...tu nu vei dispărea. Indiferent dacă în povestea mea de dragoste nu vei mai fi, tu tot acolo ramai pentru ca indiferent dacă plec și neg ca te mai iubesc, din clipa in care am ieșit pe usa, nu am încetat un moment sa o fac, stii de ce ? Pentru ca nu tine de mine, crezi ca eu sunt mai puternica?

-Nu vreau sa fiu singur, nu vreau sa nu mai fi, nu vreau sa mi se ia locul Lisa...

-Trebuia sa ai grija de el când l-ai avut, acum nu mai poți schimba trecutul.

-De ce?

-...

-Lisa, tu ai inceput sa il iubești? RASPUNDE-MI!

-DA LUHAN, DA, DA AM INCEPUT SA IUBESC PE TAEHYUG!

A inceput sa rada trist, a ridicat sticla a mai luat o gura mare și a trantit-o pe jos, spărgând-o în mii de bucati. Am tresărit, l-am privit în ochii si simtind ca nu mai pot schimba nimic, m-am ridicat si am plecat inchizand usa si acoperind sentimentele cu o patura .

***

Descui usa casei lui Tae și dau drumul la apa din cada. Imi iau un prosop ,cartea și intru în baie inchizand usa. Ma uitam vrăjita la bulele de săpun. Mi-am băgat cate un picior în apa fierbinte simtind cum fiecare firicel de par se ridica. Aprind radioul ascultand "Tony Montana". Prinsa în rândurile cărții nu am observat cum usa s-a deschis, decât când m-am uitat la reflexia persoanei din oglinda. Era Taehyung, murdar și ud, tremura. Și-a scos hainele de pe el ramand doar în boxeri și s-a apropiat de marginea căzii, stand pe scăunelul de langa și cu capul în palme.

-Tu ai innebunit? IEȘI DIN BAIE NU VEZI CA SUNT GOALA?

-Taci.

-NU TAC DELOC, TE ROG FRUMOS DUTE DE AICI!

-TACI TACI! tipa el și da cu pumnul în toate săpunurile dărâmandu-le pe jos.

-Taehyung nu ma sperie ieșirile tale și nu cred ca îți cer prea mult. Nervos și-a ridicat capul privindu-mă în ochi.

-Ai zis ca nu te sperii?, spune si incepe sa rada.

-Da, asta am zis.

-Of doamne..., zice el si imi saruta fruntea mangaindu-mi parul.

Lost✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum