GİRİŞ

2.7K 51 3
                                    

Heey,

Bu satırları tekrar okuyorsanız, düzenlemeden sonra olan halini merak ediyorsunuz demektir. Şuan gözlerimi kanatan yazım yanlışlarını düzeltip daha normal bölümlere döndürüyorum.

Eğer yeni başladıysanız, aramıza hoş geldiniz.

Lütfen aşağya başladığınız tarihi bırakın, sizi seviyorum.

*****************

Günaydıııın... Sabah erken kalktım bugün. Çünkü bugün doğum günüm. Bugün 18 yaşıma basacağım. Yani önemli bi gün. Neyse fazla uzatmayalım.

Ben Buse Miley. Şimdi diyeceksiniz ki neden iki adın var? Anlatayım hemen.. Ben büyük bir Justin Bieber hayranıyım. Bir gün olur da onunda tanışırım o da adımı teleffuz edemez diye kendime ikinci bi ad koydurdum. Göbek adı gibi bir şey. Kimlikte yok yani. Her şey Justin için. Ailemden bahsedeyim,bir tane abim var adı Berke ve bir tanede kız kardeşim var adı Helin. Berke 23 yaşında, Helin ise 15. Annem modacı yani maddi durumumuz iyi. Sürekli yeni butikler açıyor ve duyduğuma göre satışlar bayağı iyi. Babamın şirketi var. Bu kadar yeter sanırım?Tanıdıkça göreceksiniz zaten her şeyi. Aşağı annemlerin yanına indim.

'' Günaydııın ''

Şakımıştım adeta. Eee bugün benim doğum günümdü değil mi? Ben mutlu olmayacaktım da kim mutlu olacaktı.

Annem gereksiz neşeme gözlerini devirdi.

'' Doğum günü kızı da uyanmış, günaydın bebeğim. ''

Babam da kısaca doğum günümü kutlayıp kocaman gülümsedi.

İkisiylede sarıldıktan sonra Helin ve Berke geldi

Helin yanıma gelip doğum günümü kutladıktan sonra dil çıkarmıştı. O'na teşekkür ettiğimi mırıldanırken kollarımın arasına çektim. Ablaydım ben değil mi?

Berke ''Her ne kadar gıcık,aptal,salak olsanda iyiki doğmuşsun '' dediğinde yanına gidip koluna vurdum.

''Gel buraya salak! ''

Abimlede sarıldıktan sonra annem tek kaşını kaldırıp bana bakmaya başladı

Bu bakışı biliyordum. Ne oluyordu? O'na ne olduğunu sorduğumda büyük bir ciddiyet takındı. Ah.

Annem ''Benim 18 yaşına girmiş olan kızım yatağını topladı mı acaba? ''

Gözlerimi devirdim. ''Aaa şeyy ııı..Hayır.Çünkü,çünküüü bazı şeyler asla değişmez anne. ''

''Hadi yatağını topla marş marş! '' diye söylendiğinde kollarımı önümde birleştirip yürümeye başladım.

Ofuldanarak odama gittim.Yatağımı tabii ki toplamadım. Hemen dolabımın önüne gidip kıyafet aramaya başladım.

İçlerinde bitanesini seçmişken yastığımın altındaki bi çubuk dikkatimi çekti hemen elbiseyi bir kenara bırakıp çubuğu çektim.

Bu çubuk değil.Üstünde kocaman 1 yazan bir mum! Altındada bir not ''EN ÇOK İSTEDİĞİN ŞEYİ DİLE'' mmm.

Annemlerim süprizi mi bu şimdi? Ama yok onlar çocukça şeyler yapmaz. Yani yapamaz. Bu da saçmalık zaten boşveersene. Şimdi ne dilesim olacak mı?

Justin?

Hey bu sadece dizilerde olur!

Şimdi ben bunu gidip çöpe atarsam nolur? Cevap vereyim. Ömrüm boyu acı çekerim.. Ya dileseydim derim acaba derim olur muydu derim vicdan azabından ölürüm, ama di-le-miy-cem!

Masama bıraktım ve elbise aramaya gittim. O sırada gözüme Justin'in resmi çarptı. Ben Justin'i yaklaşık 4 yıldır tanıyorum ve o benim her şeyim adeta.. Bir anda hayatım oldu. Vazgeçilmezim oldu. O olmasa nefes alamaycak gibi hissediyorum. Bir dakika durun.

Ben şimdi Justin'i dilersem Justin'i mi göreceğim? Denesem mi? Çok saçma yaa. Ama denemekten ne zarar gelir ki?Tamam mumu aldım ve kibrit aramaya başladıım.Yastığımın altında duran bi kibrit dikkatimi çekti o şeyin orda olmadığına yemin edebilirim.. Her neyse kibritle mumu yaktım.

Gözlerimi kapattım ''Keşke Justin'in yanında olsam''

Bir Belieber Hikayesi.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin