3. Bölüm ''Yani benden etkilenmedin?''

592 36 8
                                    

Note:Bunu yazmayı özlemişim.Yani hikayeyi :asdf Uzun zamandır yazmıyodum.Amaaa geri döndüüm.Kısa oldu kabul.Cuma yeni bölümünü paylaşıcam o yüzden kısa :D Bu arada Bad Girl and Bad Boy için mesajlar geliyo yb için.Okey..O da pazartesi gelir diye umuyorum :D Okuyan herkes vote'leyebilir mi plis?Okuyan herkese teşekkürler sizi seviyorum :*

Dipnot:yORUM DA ATAR MISINIZ?yORUMLARINIZ ÇOK ÖNEMLİ.NEYSE ÇOK UZATTIM.İYİ OKUMALAR :D

Heyecanıma yenik düşüp saçmalamaya başlamıştım bile,sadece ellerini belime dolamış ve tahrik edici bir sesle ‘’Aşçı’’ demişti bana heceleyerek. Ah Justin işini gayet iyi biliyorsun bebeğim.
Şuanda bedenimin yandığını hissediyorum kesilen elimin acısını hissetmiyorum.
Tek hissettiğim şey...
Bulutların üzerinde olduğum...
En sevdiğim mevsimde ve günde olduğum...
Dünyanın en güzel çikolatasını yediğim...
Bütün her şeyle baş edebilecek kadar güçlü olduğum...
Aşık olduğum….
Bunların hepsi bütün bu duyguların hepsi yalnızca gözlerinin içine baktığım zaman oldu.
Evet gerçekten güzel gözleri var.Bal rengi gözleri kim sevmez ki?…
Ah kimi kandırıyorsun Miley! 
Hangi renk olursa olsun önemli olan o gözlerin Justin'e ait olması yıllardır hayalini kurduğum çocuka ait olması.
Diğer Belieber’lar yerimde olmayı çok isterdi sanırım.Yerimde olup Justin2e sarılmayı..
1 Dilek… Bir çocuk… Ve geri dönüşü olmayan bir yoldayım.
Evimden çok uzakta, insanlara bir mumu üfleyrek buraya geldiğimi dersem beni kaçık sanarlar.
Buna kim inanır?

Justin bana bakıyordu. İç sesimle konuşmaya dalmış bir ucube gibi görünmüş olmalıyım.

Justin: Canın acıyor mu?
Miley: Pek değil(Yalaann,acımdan ölüyorum.ama bilmese sorun olmaz :D)
Justin: Bunu telafi ediceğimden emin olabilirsin 
Bi saniye tatloım neyi telafi ediyosun?Şaşkınca Justin'e bakıyordum kafasında ki aşçı şapkası ve çıplak vücuduyla cidden çok seksi duruyor, masanın üzerine bir şeyler koyuyor ve Ryan’a bakıp göz kırpıyordu sürekli.
Ryan ise arada bize bakıp gülüyor ve tekrar telefonuna bakmaya ve sırıtmaya devam ediyordu.

Bizim masumlarımız o kadarda masum değilmiş demek…
Yaralı elimin acısını hissetmeye şimdi başladım ve elimi istemsizce küçük bir kız gibi ağzıma götürdüm.Ne?Ben elmi kestiğimde hep bunu yaparım.
Justin bana bakıp gülümsedi.Ahh rezil oldum.YENİDEN.Önce ayıcvıklı pijamalar,şimdi bu.Harika!
Ve yanıma yaklaştı elinde bir tabak linguni vardı.

Justin: Yemeklerimi fazla tattırmam.(Cümle reel :asdf)ama bir otel odasında değilde kendini evimde bulduğuna göre sen özelsin, sanırım, belki öyle olmuştur dün…
Miley:Kidrauhl ve Justin arasında ki en büyük fark ilişkilere bakış açınız
Justin: Ah evet Kidrauhl biraz saftı..
Miley: Hayır Kidrauhl çok özel ve kişilik sahibi

Justin: Hayır o yalnızca benim küçüklüğüm ve---

Miley: Bu kadar basit mi senin için?
Justin: Sen her şeye bu kadar çok mu anlam yüklersin?!
Miley: Konu aşk ise evet!

Justin: Ah,klasik bir kız gibi konuştun aşk filan yok
Miley: O zaman benim burada durmamın bir anlamıda yok

Biraz durakladı.İdrak etmeye çalışır gibi bi hali vardı

Justin: Nasıl yani beni terk mi ediyorsun? 
Miley: Biz hiç birlikte olmadık ki!
Justin: Yani benden etkilenmedin?
Justin: Her şeye bu kadar anlam yüklememeye kadar verdim. Klasik bir kızım ben Justin! Görüşürüz
Ayağa kalktım ve sert adımlarla kapıya doğru yöneldim. Arkamdan Justin'in geldiğini hissediyordum.Beni durdurmasını beklerken söylediği şeyler çok saçmaydı.
Justin: Sen sen ….

Bir Belieber Hikayesi.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin