Not: Sanırım geri döndüm. En sorumsuz yazarlardan biriyim ve özür dilerim. Dersler falan.. Eee nasılsınız? Özlemişim yazmayı. Yorum yapmayı unutmayın,yorumlarınız benim için önemli. Ayrıca okuyan herkes vote verirse sevinirim. Sizi çoook seviyorum. İyi okumalar.
( Bu arada 5K olmuşuz sizi yeriiim )
Uzun bir süre bekledim, hala cevap gelmeyince gözlerimi devirdim.
" Bekle, aileme haber vermem gerek. "
Başını salladı ama hala sinirliydi. Ceplerimi yokladım. Ah, nasıl olsa hemen eve döneceğim diye düşünüp telefonunu yatağımda bırakmıştım.
" Shit. "
Justin bana baktı. Ne olduğunu merak etmişti çünkü bir anda bağırmıştım.
" Telefonumu evde unuttum. "
" Önemsiz. "
O kadar umursamaz bir tavırla söylemişti ki sinirlerim alt üst olmuştu.
" Ne demek önemsiz? "
Gülümsedi. Dengesiz.
" Ne güzel işte gideceğimiz yeri bizim dışında kimse bilmez. "
Sakin ol Miley, sinirlerine hakim ol güzelim. Birazdan burda kan çıkabilirdi. Ne demek sakin ol?
'' Sen kafayı mı yedin? Annemler kafayı yer. Meraktan ölürler. ''
Bana hala aynı sakinlikte bakmasına daha fazla dayanamayacak gibiydim. Bir kaç saatten bir şey olmazdı ama annemler sabah odama girecek ve beni göremeyecekti. Üstüne beni arayacak ve telefonum odamda çalacaktı. Ardından eve gittiğimde sıkı bir ceza alacaktım. Justin arabayı durdurup arabadan indi. Etrafıma baktım, ev falan yoktu burada. Hiç bir şey yoktu. Daha dikkatli bakınca kayalıklar arkasında da uçurum geldik. Ne yapmaya gelmiştik biz buraya? Justin uçuruma doğru ilerlerken kaşlarımı çattım.
Arkasından arabadan inip ona doğru ilerlemeye başladım.
''Justin? ''
'' O burada öldü. ''
'' Anlamadım?''
'' Sasha. O kendini tam da burada, benim yüzümden öldürdü. ''
Konuşurken sesi titriyordu.
Sasha'yı biliyordum. İki yıl boyunca sevgiliydiler. Justin ve O birbirlerine fazla aşıktı. Justin'in bakışlarından aşkı okunuyordu. Desteklediğim tek ilişkisi o kızla olmuştu. Fakat kız ölmüştü. Ama Justin yüzünden değildi, en azından medyada öyle yazıyordu. Sasha bunalıma girmiş ve ardından kendini öldürmüştü. Sonrasında Justin bunalıma girmişti... Hatırlamak istemeyeceğim günler..
'' Hayır Justin senin suçun yoktu. Sasha bunalımdaydı ve.. ''
YAZAR ANLATIMINDAN
Justin düşündü. 2 yıl olmuştu Sasha öleli. O anlar kafasına girince ağlama isteğini bastıramadı.
Sasha ayrıldıkları için bunalımdaydı, çok seviyordu Justin'i. Kendi canından çok. Ama ayrılmak zorundaydı işte. Justin, kariyerinden çok onunla ilgileniyordu. Elbet memnundu bu durumdan ama hayranlarına da zaman ayırmasını istiyordu.
Ayrıldıktan sonra Justin onunla defalarca barışmak istemiş fakat Sasha reddetmişti bu fikri. Mutlu olduğunu göstermeye çalışıyordu ama değildi. Her gece ağlıyordu, Justin'in fotoğraflarına saatlerce bakıp çıktıkları zaman çektikleri videoları izliyordu. Sonunda kendini tutamayıp Justin'in evine gitmişti.
Barışmak istediğini söyleyecekti ama O'nu Selena ile görmüştü. Yakındılar, fazla yakın. Hemen evine gitmişti. Dayanamıyordu. Fazlaydı bu acı. Justin ile en sevdikleri şarkıyı açtı. Gözü dönmüş gibiydi bileklerini kesti. Acıyı hissediyordu ama kalbinin acısının yanında bu acı bir hiçti.
Başarılı olamamıştı ama en yakın arkadaşı gelip onu kurtarmıştı. Gözlerini açtığında hastanedeydi, bileklerinde dikişler vardı. Yanında Justin.. Gülümsedi. Yanında olması iyi hissetirmişti. Uyandığını gördüğünde Justin havalara uçmuştu. Beraber konuşurlarken telefonu çalınca odadan çıkmıştı. Yaklaşık 45 dakika geçmesine rağmen hala Justin gelmeyince meraklanıp odasından çıkmıştı Sasha.
İşte her şey o anda olmuştu. Justin,onun Justin'i, orada Selena ileydi. Gülüyorlardı.Gözleri doldu. Justin kafasını çevirince Sasha'yı görmüş,bakışları donuklanmıştı.
Sasha son hızla koşmaya başlayıp hastahaneden çıkmıştı. Justin arkasından gelirken Selena homurdandı.
Sasha gördüğü ilk taksiye bindi. Uçurumun kenarında indi ve uçurumun dibine kadar geldi. Yaklaşık 15 dakika sonra Justin de geldi.
MİLEY'İN ANLATIMINDAN
''Bütün suçlu benim,anlasana. O'nu ben öldürdüm. Kendim ittim. ''
Anlatmaya devam etti, anlattı, anlattı. Son cümlesi beni öldürmeye yetmişti.
''Uçurumdan O'nu iten bendim. ''