showbizz kamp with justin bieber 19

1.1K 29 5
                                    

een verwen avondje voor jullie drieën' zei de hoofd-moni. 'ben je serieus dat we al dat werk hebben gedaan voor een simpel verwen avondje?' vroeg ik. 'het is geen gewone verwen avond' zei de hoofd-moni. 'aah nee? wat gebeurt er dan?' vroeg ik. 'jullie krijgen professionele massage's, manicure en pedicure' zei de hoofd-moni. 'okey maar het moet wel echt goed zijn of anders...' zei ik. 

iedereen mocht naar hun kamer om hun op te frissen. ik liep het gebouw in en liep naar binnen in mijn kamer. ik was echt kapot. ik smeet mij op bed en nam mijn iphone, ik had 29 berichtjes. wie had er mij allemaal nodig? ik had niet echt veel zin om al die berichtjes te lezen dus legde ik mijn iphone gewoon naast mij. 

melinda kwam de kamer binnen gewandeld en ze kwam naast me liggen op bed. 'word je beste maatjes met justin?' vroeg melinda. 'nee, hij stalkt mij' zei ik. 'jaja je hebt het zo graag' zei melinda. 'oh jong hou u bek' zei ik en ik wandelde de badkamer in. ik liet de waterkraan lopen en er kwam een beetje water uit. ik friste mij op en wandelde daarna de kamer terug in en justin zat op bed tesamen met melinda. ik negeerde ze en nam een verse t-shirt en ik deed mijn vuile t-shirt uit. ik stond daar in de kamer met mijn bh aan en ik zag dat justin zijn ogen niet van mij kon afhouden dus deed ik snel mijn verse t-shirt aan. 

'ik ben even weg' zei ik en ik wandelde naar de kamer van valeska. *klop klop klop* ik klopte op de deur en ging de kamer binnen van valeska. 'help meeeee' zei ik. 'wat is er?' vroeg valeska. 'ik haaaaat justin' zei ik. 'alee waarom? hij is verlieft op u' zei valeska. 'fuck you wih, ik heb daarjuist een andere t-shirt aan gedaan en justin stond steeds naar mij te staren wanneer ik in mijn bh stond' zei ik. 'ben je serieus, die snoeper!' zei valeska. 'nee ik zeg het om te lachen' zei ik sarcastisch. 'wedden dat jullie nog een koppel worden' zei valeska. 'nee zet dat maar uit je hoofd' zei ik. 'maar alee ik heb al ideeën voor de baby borrel en voor de trouw' zei valeska om mij te pesten. 'jij bent zot zeker' zei ik. 'nee hahaha' zei valeska en ze haalde 2 joins uit. 'kijk eens wat ik hier heb' zei valeska. 'oooh lekker' zei ik en we liepen naar buiten achter het gebouw. ik stak mijn joint aan en ik kreeg rillingen door heel mijn lichaam. 'ooooh zo zalig' zei valeska. 'als je dat maar weet' zei ik.

'ik heb zo'n honger' zei valeska. 'je hebt geluk dat we straks mogen gaan eten' zei ik en we rookte onze joint verder op. 'kom laten we gaan eten' zei valeska en net op dat moment dat we wouden verder wandelen hoorden we iemand roepen: 'hey poes toerke doen?....'

-----------------------------------------------------------------------------

meer? like en comment <3

showbizz kamp with justin bieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu