showbizz kamp with justin bieber 53

552 31 2
                                    

1 jaar later...

ik werd wakker in bed maar vandaag zonder justin. ik stond op en liep naar de badkamer om snel even naar het toilet te gaan maar niet veel later ging de deurbel. *ding dong* ik liep naar beneden en deed de deur open. 'hey pattie en diane (oma van justin)' zei ik en ik liet ze binnen. 'ben je klaar voor de grote dag?' vroeg pattie. 'ja maar ik ben zo zenuwachtig' zei ik en we liepen naar de woonkamer. 'binnen 10 minutjes is de kapster hier' zei diane. 'oke, ik ga snel mijn trainingspak aandoen' zei ik en ik liep naar boven. *ding dong* de kapster was hier al. pattie deed de deur open zodat ik nog snel mijn training kon aandoen. daarna liep ik terug naar beneden en wandelde ik de woonkamer in. 'we zullen eens een prinsess van je maken' zei de kapster en ik ging gaan zitten op de stoel en de kapster begon aan mijn haar, ze krulde het en stak het daarna op met kleine witte roosjes. het zag er echt prachtig uit. 

'ben je er klaar voor?' vroeg pattie. 'het zal wel moeten hé' zei ik en ze haalde de jurk tevoorschijn. 'waauuw' zei ik, hij was nog mooier dan voordien. het was een witte prinsessenjurk met diamantjes en natuurlijk de accesoires niet vergeten. 'waauw die jurk is echt prachtig' zei diane en ze pinkte een traantje weg. ik deed de jurk aan en ik was precies een disney prinses. de kapster zette nog het kroontje op mijn hoofd en ik deed nog mijn schoentjes aan. 'hier nog je accesoires' zei pattie en ze helpte mij ze aandoen. 'nu alleen nog je make- up en dan ben je klaar' zei de kapster en ze deed nog snel mijn make- up en ik was klaar. 'oooh die zenuwen worden alleen maar erger en erger, ik ben benieuwd wat justin zal zeggen' zei ik. 'hij zal je echt prachtig vinden' zei pattie en ze gaf mij een knuffel.

*ding dong* de deurbel ging weer. pattie ging de deur gaan opendoen en mama en melinda kwamen binnen gewandeld. 'omg mijn kleine meisje, je bent prachtig' zei mama en ze vloog in mijn armen. 'wauw zus, ik had dit nooit verwacht dat deze tijd zou komen' zei melinda. 'ik ook niet' zei ik en we begonnen te lachen. 'ik weet nog altijd dat we vroeger mama haar kleren stalen en haar hakken en dat we zo als bruidjes door het huis liepen' zei melinda. 'ik zal die tijd nooit vergeten' zei ik. 'amai ik ook niet want jullie hebben dan ook veel kleren vuil gemaakt' zei mama. 'haha daarvoor heb jij een wasmachine hé' zei ik. 'zeg.., maar ik ben echt blij nu. ik had altijd gedacht dat melinda het eerste ging trouwen' zei mama. 'awel, ik ook' zei ik en ik gaf ze beide nog een knuffel en de deurbel ging weer. *ding dong* deze keer deed mama de deur open en de koets stond voor de deur. 'tijd om te gaan' zei mama en ik liep naar buiten en stapte in de koets met 2 witte paarden vooraan. 

het was echt perfect. toen iedereen in de koetsen zat vertrokken we richting de kerk en natuurlijk stond de paparazzi weer aan de kant om foto's te trekken en de beliebers ook maar dat vondt ik niet erg want ze waren tenslotte ook een deel van onze familie....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

meer? 10 like's en comment <3  nog 1 volger en ik heb 80 volgers :D pleas follow me <3 jullie zijn de beste <3 80ste volger krijgt een imagine <3 

showbizz kamp with justin bieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu