showbizz kamp with justin bieber 37

916 32 5
                                    

'zou ik nu niet met justin gaan praten?' vroeg ik aan melinda. 'ik denk niet dat dit het juiste moment is' zei melinda. 'dat weet ik maar vanavond is het ook te laat' zei ik. 'waarom?' vroeg melinda. 'we gaan dan allemaal terug naar huis en dan zie ik justin nooit meer' zei ik en de tranen vulde terug mijn ogen. 'ik weet het maar is het misschien niet beter om hem los te laten en een andere jongen te zoeken?' zei melinda. 'nee ik wil justin en daarmee uit!' zei ik en de tranen liepen langs mijn wangen naar beneden. 

'okey we hebben een nieuwe opdracht, maak een piramide van 10 personen en neem er een foto van en stuur die foto zo snel mogelijk door' zei de hoofd-moni en we maakte snel een piramide en namen er een foto van en wachte op het resultaat. 'we zijn niet de eerste' zei de hoofd-moni. 

'ik ga naar justin' zei ik en ik stond recht en wandelde naar hem toe en ging naast hem zitten. 'justin sorry, echt waar. het was niet mijn bedoeling, het was hij die mij kuste op mijn mond' zei ik. 'je genoot er wel van' zei justin. 'nee ik genoot er niet van, ik hou van jou' zei ik. 'aub vergeef het me' zei ik en justin keek heel de tijd naar de grond zonder iets te zeggen. 

'mijn hart is in 1000 stukjes en ik weet niet hoe ik ze ooit terug aan elkaar kan plakken. ik wou jouw, alleen jouw voor mij helemaal alleen maar dat kan dus niet' zei justin en ik wist dat ik een fout heb begaan maar ik kan er nu niets meer aan doen. 'justin ik weet dat ik jou pijn heb gedaan maar jou hier zien lijden doet mij ook pijn. ik hou van je en dat zal nooit veranderen' zei ik en ik zag dat justin ook begon te huilen. 'ik zal er nog even over nadenken wat ik zal doen' zei  justin en dat vondt ik goed. ik stond terug recht en ging terug bij melinda en valeska zitten. 'en wat heeft hij gezegt?' vroeg melinda. 'ik zal het straks zeggen' zei ik en we luisterden naar de volgende opdracht. 

'het is een reken opdracht: 100 x 2 x 2 +600 + 200 - 600 +800 =?' zei de hoofd - moni en we rekende het snel uit. 'het is 1400' zei ik en ze smste snel het antwoord door. 'we zijn terug de eerste en dit is de tip: buiten' zei de hoofd-moni en we gingen nu nog niet ver graken met al die tips.

we kregen nog een stuk of 15 opdrachten en toen mochten we de micro gaan zoeken. ik had al een idee waar hij lag dus ging ik onmiddelijk gaan zoeken.... en ik had hem gevonden en ging terug naar het gebouw. 'ik heb hem gevonden' riep ik luid en iedereen kwam terug. 'omg yes yes yes' riep iedereen en ze waren allemaal blij dat we de micro hadden maar ik niet echt. ik wou mijn prijs ook krijgen en mijn prijs was justin. 

in de late namiddag moesten we onze koffers maken en daar had ik totaal geen zin in. ik wou wel nog een weekje blijven. 'melissa kan ik je even spreken?' vroeg justin wanneer hij de kamer binnen wandelde. 'ja tuurlijk' zei ik en ik ging mee naar zijn kamer en we gingen daar op bed zitten. 'ik heb mijn beslissing gemaakt' zei justin. 'en wat heb je beslist?' vroeg ik.....

-------------------------------------------------------------------------------------------------

meer? like en comment <3

FOLLOW ME <3

showbizz kamp with justin bieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu