opnieuw kreeg ik de tranen in mijn ogen van zijn reactie. hij zondt dit terug: 'laat mij gewoon gerust trut, ik wil u niet meer zien of horen en ik ontvolg u nu op instagram en twitter, byee slet'. waarom deed justin dit? wou hij mij echt zo kapot zien gaan? ik kon nu niets meer terug zenden naar hem omdat hij mij ontvolgt had op twitter en instagram. ik legde mijn iphone op mijn nachtkastje en probeerde inslaap te vallen maar dat lukte niet. ik zat steeds te denken waarom justin dit nou deed. na 3 uurtjes viel ik inslaap van het huilen.
de volgende morgend
ik werd wakker door de muziek van melinda. ik stond op en wandelde naar de gang. 'melinda zet aub die muziek stiller' riep ik maar zo te zien kon melinda mij niet horen. ik liep naar haar kamer en ze lag daar met een jongen in haar bed, gelukkig nog met haar kleren aan of anders had ik een trauma. 'melinda kun je aub die muziek stiller zetten?' vroeg ik en ze schrok. 'nee dat ga ik niet' zei melinda en ik keek de jongen aan. ik kende hem van ergens maar ik kon me niet meer herrineren van waar. ik zette dan maar zelf haar radio stiller en ging daarna terug naar mijn kamer.
ik wandelde de badkamer in en douchte kort en deed daarna mijn kleren aan. als ik klaar was ging ik op bed zitten en nam ik mijn ipad en keek nog eens rond op instagram. ik ging naar justin zijn profiel en keek nog eens naar al zijn foto's en plots zag ik de jongen die in melinda haar kamer zat, het was een vriend van justin. hoe kende melinda in hemelsnaam die jongen? hij heette bryan.
ik wandelde terug naar melinda haar kamer en nam haar even mee naar buiten. 'wat is er?' vroeg melinda geërgerd. 'waarom zit die jongen in jou kamer?' vroeg ik. 'ben jij mijn moeder of zo? waarom wil je dat weten?' vroeg melinda. 'omdat die jongen een vriend is van justin en hij kan mij helpen met het probleem van justin' zei ik. 'aah je wilt hem gebruiken, haha niet dus. hij is mijn vriendje' zei melinda. 'ik wil je vriendje niet afnemen, ik wil gewoon iets vragen aan hem' zei ik. 'nee je blijft uit zijn buurt!' zei melinda en ze stuurde mij terug naar mijn kamer.
ik ging op mijn bed zitten en zat te wachten tot dat melinda naar het toilet ging, zo kon ik iets aan bryan vragen. 10 minutjes later ging melinda naar het toilet en liep ik haar kamer in. 'hey bryan mag ik jou iets vragen?' vroeg ik. 'ja vraag maar' zei bryan. 'kun je iets voor me doen?' vroeg ik. 'het is te zien wat' zei bryan maar net toen ik de vraag wou stellen kwam melinda terug binnen in de kamer............
----------------------------------------------------------------------------------------
meer? like en comment! <3
JE LEEST
showbizz kamp with justin bieber
Fanfictionooit al eens gedroomd over een kamp met justin bieber?