ik heb ook gevoelens voor jou maar ik weet niet echt wat ik daarmee moet doen' zei ik. 'ben je serieus?' vroeg justin. 'ja, over gevoelens zou ik nooit liegen maar ik ben zo bang om mijn vrienden kwijt te raken' zei ik. 'als zij het niet accepteren dat jij met mij bent, dan zie je pas wie je echte vrienden zijn' zei justin. 'njaa dat misschien wel maar ik ben echt bang om iedereen te verliezen en dat maakt de keuze zo moeilijk' zei ik. 'ik hou van jou en ik wil jou ook niet verliezen' zei justin. 'ik hoop echt dat ze mij niet laten vallen' zei ik. 'echte vrienden laten jou nooit vallen' zei justin. 'ik hoop het en ik wil het echt eens proberen met jou' zei ik. 'je weet echt niet hoe blij je mij maakt' zei justin. 'dat weet ik wel' zei ik en ik gaf hem een kusje op zijn wang. 'ik wil nog eentje' zei hij. 'dan zul je die moeten komen halen' zei ik en ik ging verder van hem zitten in de zetel. 'okey ik kom hem halen' zei hij en hij schoof terug dichter bij mij en ik sloot mijn ogen en hij kuste mij, op mijn lippen. mijn buik tintelde, er vlogen precies duizende vlindertjes in.
toen onze lippen elkaar verlieten keek ik recht in justin zijn ogen en zag ik zijn bruine oogjes glinsteren. 'ik hou van je' zei ik. 'ik hou ook van jou baby' zei justin en hij gaf mij nog een kusje.
'ow sorry' zei melinda wanneer zij per ongeluk binnen kwam gewandeld. 'geeft niet' zei ik. 'en en en?' vroeg melinda. 'wat en en en?' vroeg ik. 'awel, zijn jullie nu tesamen?' vroeg melinda. ik en justin keken elkaar aan en begonnen te lachen. 'wat denk je?' vroeg justin. 'ik denk het wel omdat ik jou teveel zie lachen en je ogen glinsteren' zei melinda. 'hihi, ik ben dol gelukkig' zei justin. 'ik hoop echt dat jullie gelukkig worden' zei melinda. 'ik hoop het ook' zei ik, ik had nooit gedacht dat ik ooit tesamen zou zijn met justin. 'wat kwam je hier eigenlijk doen?' vroeg ik. 'euhmm dat ben ik vergeten.....oh..jaaah ik weet het weer, komen jullie eten?' vroeg melinda. 'okey, we komen zo' zei ik en we stonden recht. justin gaf mij nog snel een kusje op mijn wang en zo liepen we door de gang. 'laten we nog een beetje zwijgen tegen iedereen over onze relatie, ik wil niet dat het weer meteen in de boekskes staat' zei justin. 'dat begrijp ik wel' zei ik en we liepen naar buiten.
we gingen gaan eten en we zaten terug aan dezelfde tafel. ik was doodgelukkig maar ik zat nog altijd met de vraag in mijn hoofd van, hoe zouden mijn ouders en vrienden reageren op onze relatie?....
--------------------------------------------------------------------------------------------------
meer? like en comment <3
JE LEEST
showbizz kamp with justin bieber
Fanfictionooit al eens gedroomd over een kamp met justin bieber?