waarom hield justin chantel niet tegen? is hij te dronken? uugh het kon me niet schelen ik nam een grote taart van het dessert buffet en ik ging verder opzoek naar die trut. niet veel later zag ik haar staan en stond ze te flirten met za. ik zette mijn grootste pokerface op en ging naast haar staan. 'hey melissa, gefeliciteerd' zei chantel. 'dankje en hier is jou cadeau' zei ik en ik duwde de taart in haar gezicht en ik smeerde heel haar jurk vol slagroom. 'dat zal je leren van justin te blijven!' zei ik en ik trok aan haar haar en ik had een extention mee en ik gaf ze ook nog een klap in haar gezicht. 'maak dat je hier wegkomt of ik vermoord je nog' zei ik woedend en kenny moest mij tegenhouden of anders trok ik de rest van haar extentions ook nog uit.
kenny bracht me naar de kleedkamer waar justin zat te wachten op mij. 'moest je dat nu echt doen?' vroeg justin. 'ja, het moest!' zei ik woedend. 'ze heeft toch niets verkeert gedaan' zei justin. 'wat? niets verkeerd gedaan. ben jij blind ofzo, ze zat het gewoon uit te lokken, ze wou mij kwaad maken en het is nog gelukt ook. ze heeft mijn dag verpest' zei ik en ik barste in tranen uit.
ik liep terug naar beneden en nam de eerste taxi die er stond en reed gewoon naar huis. ik wou hier weg, ik was gewoon te gebroken om hier nog te blijven. ik betaalde de chauffeur en liep daarna gewoon naar binnen, niet in justin zijn huis maar in die van mama. ik had daar nog steeds mijn kamer. ik liep naar boven en ging op bed gaan liggen en ik huilde verder. ik wou vandaag niemand niet meer horen of zien, het was de ergste dag ooit uit mijn leven. ik hoorde een paar keer de vaste telefoon rinkelen maar ik liet hem gewoon rinkelen, ze konden nu allemaal de boom in. ik trok mijn kleed uit en deed mijn pyama aan en ik kroop in mijn bed en ik viel inslaap van de boosheid.
de volgende morgend
ik werd wakker met barstende hoofdpijn, ik keek in mijn nachtkastje of er een pijnstiller inlag maar helaas. ik stond op en liep naar de badkamer waar ik een pijnstiller nam uit het medicijnen kastje en het inslikte met water. daarna liep ik terug naar mijn kamer en ging ik terug in bed gaan liggen.
ik dacht na over gisteren, de ergste dag uit mijn leven. ik wou die chantel volledig uit mijn leven hebben maar ik wil dat justin dat ook wilt. ze is de grootste bitch die ik ken, nog erger dan mij vroeger.
ik hoorde iemand de trap opkomen en mijn deur ging open. 'melissa mag ik binnenkomen?' vroeg melinda. 'ja' zei ik en melinda ging naast me op bed zitten. 'sorry voor gisteren' zei melinda. 'jij moet jou niet veronschuldigen, het is jou shculd niet maar het is de schuld van chantel' zei ik. 'nja maar dan nog, sorry' zei melinda. 'waar is justin?' vroeg ik. 'justin is tot 's avonds laat nog gebleven maar verder weet ik het niet' zei melinda. 'is hij bij die chantel gebleven?' vroeg ik. 'ik vermoed van wel, toen ik wegging zat hij haar te troosten' zei melinda. was dit het einde van ons huwelijk? we waren nog maar één dag getrouwd? hij kon beter mij komen troosten...
--------------------------------------------------------------------------------------
meer? like en comment <3
JE LEEST
showbizz kamp with justin bieber
Fanficooit al eens gedroomd over een kamp met justin bieber?