showbizz kamp with justin bieber 51

610 27 6
                                    

'alee zeg het dan' zei ik. 'nee ik zeg het lekker niet, je zult moeten wachten?' zei bryan. 'wachten? ik hou niet van wachten en waarom moet ik in hemelsnaam wachten?' vroeg ik. 'omdat ik het niet kan en mag zeggen' zei bryan. 'zeg sukkel, zeg het dan' zei ik maar na lang zagen wou hij het nog niet zeggen. 'zullen we nog iets gaan drinken?' vroeg bryan. 'ja is goed voor mij, ga je mee melissa?' vroeg melinda. 'pff ik weet het niet' zei ik. 'kom gezelg mee, dat is veel leuker dan alleen thuis zitten' zei bryan. 'nja maar ik wil het antwoord weten van justin' zei ik. 'dat zul je binnenkort weten' zei bryan. 'hoe weet je dat?' vroeg ik . 'ik ben helderziende' grapte bryan. 'zeg grapjas gaat het niet nee?' vroeg ik. 'nee het gaat nooit met mij' zei bryan. 'goed dat je het zelf zegt' zei ik en we kregen alle 3 de slappe lach. 'ga je nu mee?' vroeg bryan. 'ja zeker' zei ik en we betaalden de rekening en gingen daarna naar buiten. we namen de taxi naar een leuk cafétje...

toen we waren aangekomen betaalde melinda de taxi chauffeur en gingen we naar binnen. het was er heel gezelg. we gingen zitten en ik bestelde een martinitje, daar had ik echt zin in. even later kwam de ober naar ons toe en gaf ons een drankje. 'ik moet dit ook nog geven' zei de ober en hij haalde een kaartje tevoorschijn uit zijn schort en gaf het aan mij. 'van wie is dit kaartje?' vroeg ik. 'dat zal je lezen als je het kaartje opend' zei de ober en hij ging terug naar zijn bar. 

'alee doe het kaartje open, ik ben nieuwsgierig' zei melinda. 'maar misschien is het zo'n viespeuk die met mij naar bed wilt' zei ik. 'zeg als jij het niet opend, ga ik het wel openen' zei melinda en ze trok het kaartje uit mijn handen. 'nee geef het terug, ik wil het zelf lezen maar eerst een slokje drinken' zei ik en ik trok het kaartje terug uit haar handen en nam een grote slok van mijn glas martini.

ik opende de enveloppe en haalde het kaartje eruit, ik deed het open en las het voor 'liefste melissa, ik voel me nog altijd schuldig voor wat ik heb gedaan en ik dacht dat jij gewoon vrienden wou blijven maar niet dus... jij wilt meer en ik wil meer... ik weet niet hoe ik het moest vertellen aan jou  maar ik hou van jou, als je verder met mij wil volg dan de rozen blaadjes die op de grond liggen xx justin'. wauw dat kaartje was echt lief, maar wat wou ik nu echt? forever single blijven of de girlfriend van justin zijn? ik keek naar de grond en zag de rozenblaadjes liggen en ....

--------------------------------------------------------------------------------------------------

meer? like en comment <3 

showbizz kamp with justin bieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu