Pov kaylee
Een leven zonder bandjes zijn heel raar. Al helemaal als het je verboden word. niet dat het bij ons verboden is hoor. pfieuw, dat gelukkig niet. zou maar wat wezen. ik ken wel iemand waar het verboden is. daarom komt ze hier heen naar nederland.*fiew days later*
ik sta te wachten op de afgesproken plek, de Starbucks. scarlet wou hier heel graag afspreken zodat we ook gelijk een starbucks konden halen,haha. 'KAYLEE.'hoor ik ineens iemand gillen. ik kijk op en zie scarlet. 'SCARLET.'gil ik vrolijk. we rennen op elkaar af en knuffelen elkaar stevig. 'omg i finally met you.'giechelt ze vrolijk. ik schiet in de lach. 'i did miss you too.'glimlach ik. we knuffelen elkaar nog even en gaan dan de starbucks in. 'what do you want. i'll pay.'zegt scarlet. 'what no scarlet.'zeg ik met grote ogen. 'girl you did pay a half from the airplane tickets! and now i want to pay all the starbucks and orther we gonna buy here in amsterdam.'lacht scarlet. ik zucht even. 'i can't change your mind huh?'vraag ik. 'nope,you can't.'lacht ze. ik zeg welke starbucks ik wil en scarlet koopt onze starbucks. ik loop alvast met mijn starbucks terug. en ineens ging alles heel snel. ik botste tegen iemand aan en de starbucks ging over mij heen. 'pot vol koffie,wat doe jij!'zeg ik boos. 'i am so so sorry, i didn't look.'zegt een bekende stem. ik kijk op en zie niemand minder dan louis tomlinson voor me neus staan. 'i i its o okey i think.'stotter ik. 'common, i buy a new one for you.'glimlacht hij. 'uhm okey.'mompel ik. 'kaylee, what happened?'hoor ik achter ons. 'omg is that louis tomlinson!?'zegt ze met grote ogen. 'yes in real person, are you girls fans?'lacht louis. 'yeah yes we are and omg.'zegt scarlet. 'scar,easy.'lach ik. 'ey its okey.'lacht louis. 'hallo kan ik u helpen.'hoor ik het kassameisje zeggen. 'uhm louis its your turn.'lach ik. 'ow oops,im sorry. i am english, i didn't understand it.'zegt louis verontschuldigend. 'what do you want?'zegt het meisje een klein beetje heel erg chagareinig. 'doe normaal.'sis ik haar. ze kijkt me vernietigend aan. 'i want a cold frapechino for this beautiful lady and one for me.'zegt louis. gelijk begin ik hevig te blozen. scarlet ziet het en begint naar me te grijnzen. 'girls,maybe you can get a place to sit, i'm comming after you.'zegt louis. 'okii.'zegt scarlet vrolijk en huppelt mij al meetrekkend naar een tafel. ik schiet in de lach daardoor. ze kijkt me vragend aan. 'its funny what you're doing.'lach ik. als we even zitten komt louis er aan lopen. 'im really sorry but liam did call me and i must to go.'zucht hij. 'Its okey,we see you by the concert.'lacht scarlet. 'Ow haha okey see you than.'lacht hij. Louis geeft 1 starbucks aan mij en de ander aan scarlet. 'I dont know if you like that starbucks but i dont wanna buy only for kaylee.'grinnikt hij en dan loopt louis weg. 'Uhm okey,that was kinda weird.'lacht scarlet. 'True.'lach ik ook. Ineens kijkt scarlet met grote ogen naar mijn beker. 'Kay,you know that their is a number wrote on your starbucks?'vraagt scarlet. Raar kijk ik naar scarlet. Ik draai mijn beker om en zie inderdaad een nummer op staan.
'O my god,he did give you his number.'giegelt scarlet. Met grote ogen kijk ik er naar. 'Common, text him!'lacht scarlet. 'Uhm okey.'zeg ik en typ zijn nummer in op mijn mobiel.
Private louis --> kay🙈
Me: uhm hi lou??
Louis: hiiii kayleeeee
Louis: you find it😂💖
Me: actually scarlet did found it but yeah😂🙈
Louis: ahh thats okey😂😙
Me: 🙈🙈
Louis: i see you and scarlet backstage or??
Me: uh yes we got backstage tickets so i see you there😂
Louis: im really sorry but i most to go,got sound check =)
Me: byeeee good luck!
Louis: thank you! =)
'You are texting louis,dont you?'lacht scarlet. 'Yes yes true.'lach ik. We lopen eindelijk naar het concert gebouw en gaan backstage waar we de jongens uit eindelijk allemaal zien en we het concert mee maken.*in 2026*
'And now its my daddy,right?'vraagt mijn kleine dochter van 4. 'Jup, he is your dad.'glimlach ik. 'And i'm proud of him and i love him.'giechelt ze. Ik grinnik. 'Is my little girl not sleeping.'lacht louis die net binnen komt. 'No,mummy did tell a story between you and mummy.'zegt liza (leiza) giegelent. Ik moet lachen en voel een paar armen om me heen. 'She is cute huh?'zegt louis blij. 'Yes she is, i think the most of the cuteness is from you.'giegel ik. Louis schiet in de lach. 'Its time to sleep little princess.'zegt louis tegen liza en geeft een nachtkus. Daarna lopen we naar beneden. 'Its a long time ago that we met.'zucht louis. 'Yes it is, times can fly so hard. We got a daugter who'a four,we did marry and that all with you. I never thought that i marry you.'zucht ik blij. 'Me too,but you are perfect to me.'zegt louis met een glimlach. Yes times can fly,sometimes to hard....
----------------------------------------------------------
Back met een nieuw short story special for MissTommoTomlimiss :) i hope you did enjoy it xx scarlet
Ps. Speciaal voor jou aan de bovenkant summer love kay :) xx💖
JE LEEST
one-shot stories Ft. Everyone
Fanfictionone shot stories van heel veel artiesten :) just comment je naam en de persoon en ik maak de story xx scarlet #545 in fanfiction!?? 23.01.18