just look at rich when you are looking hij doet funny XD he is by the way the right guy with the guitar haha. soooo i hope you all like the story xx
pov scarlet
jaaaa finally is het zover. ik ben zo excited! ik heb al best lang contact met tristan, hij speelt in de band 'the shades' en ze hebben eindelijk een meeting point in kennet, engeland. we dmen echt iedere dag en ja we stalken elkaar zowat haha. but today is the day finally! @itzzmescarlet: finally going to meet @tristanmaxted !! so exciteeeed!! ik loop nouja huppel meer naar de meeting point. ik zie verderop al een paar meiden staan bij 4 jongens. hoe dichter ik naar hem toe loop hoe zenuwachtiger ik word. dan voel ik mijn mobiel trillen. @tristanmaxted: i seee yaaa walkiiiiiing wave to me! @itzzmescaret. ik moet lachen. het is ook zo'n idioot. ik zwaai als een idioot en tristan wurmt zich door de meiden massa heen en rent naar me toe. 'SCARLET.'gilt hij blij. ik ga stil staan en mijn smile word bigger. 'TRISTAN'gil ik blij en ren dan weer naar hem toe. hij doet zijn armen wijd open en ik vlieg om zijn hals. 'finally.'mompelt tristan. ik snuif voorzichtig zijn geur op. ik ruik de aftershave maar ook een mint geur. 'ruik je nou aan mij.'hoor ik tristan grinnikent zeggen. 'shut up.'giegel ik. tristan lacht even. na een paar minuten stoppen we met de knuffel en lopen we naar rich, mike en nathan. 'hayy.'zeg ik vrolijk. 'aah daar hebben we eindelijk de famous girl waar hij altijd over praat.'zegt rich vrolijk. ik begin hevig te blozen en kijk hulp zoekent naar tristan die ook helemaal rood is geworden. '2 tomaatjes,ze passen wel bij elkaar.'grapt nathan. 'you both shut up.'giegel ik. tristan schiet in de lach en trekt me vanachter in een knuffel. 'common guys, ga spelen, die meiden zijn er niet voor niks.'grinnik ik. 'true true.'zegt mike terwijl hij zijn handen onschuldig omhoog doet waardoor ik moet lachen. alle meiden gaan in een kring om voor de jongens zitten. een blond meisje ploft naast mij neer. 'hay ik ben kaylee.'zegt ze. ik kijk opzij. 'had je het tegen mij?'vraag ik. 'nee tegen de kerstman.'zegt ze sarcastisch (sorry kay maar die zin komt door jou1 XD :P) ik schiet in de lach. 'Ik ben scarlet,friend van die idioot in het midden met zijn gitaartje.'grinnik ik. Kaylee moet ook lachen. 'Weet je hij zit best wel vaak naar je te kijken.'zegt kaylee. Raar kijk ik haar aan. 'Pff nah tristan en ik zijn just best friends.'grinnik ik. 'Are you sure about that?'vraagt kaylee. 'Yeah i am.'zeg ik glimlachent. Ik vang de blik van tristan weer op en hij houd die van mij vast. Pas als rich hem aan tikt went hij zijn blik weg. He is such a cutie! Na een aantal songs. 'Soo ik wil mijn best friend nu hier hebben, ze kan amazing zingen dus ja. En ze heeft ook een youtube channel waar ze zingt dus ik denk wel dat ze wilt zingen.'zegt tristan vrolijk. Met grote ogen kijk ik hem aan. 'Common.'moedigen rich en nathan me aan. Ik sta op en ga bij ze staan. Nouja staan, ze zitten allemaal,behalve mike,op een muurtje die daar plof ik ook op neer. 'Dit is scarlet,ze is mijn best friend. Ik praat veel met haar twitter zoals de meeste weten en vandaag is de eerste keer dat we elkaar meeten maar ik weet dat ze kan zingen duuus we gaan jet black heart van 5sos zingen.'zegt tristan vrolijk. Ik kijk hem aan met een are you kidding face en de jongens grijnzen. Ik rol mijn ogen en dan beginnen we met zingen.
Tristan:
Everybody’s got their demons
Even wide awake or dreaming
I’m the one who ends up leaving
Make it okayScarlet:
See a war, I wanna fight it
See a match, I wanna strike it
Every fire I’ve ignited
Faded to greyNathan:
But now that I’m broken
Now that you know it
Caught up in a moment
Can you see inside?The shades+scarlet
'Cause I’ve got a jet black heart
And there’s a hurricane underneath it
Trying to keep us apart
I write with a poison pen
But these chemicals moving between us
Are the reason to start againNathan:
Now I’m holding on for dear life
There’s no way that we could rewind
Maybe there’s nothing after midnight
That could make you stayRich:
But now that I’m broken
And now that you know it
Caught up in a moment
Can you see inside?The shades+scarlet
'Cause I’ve got a jet black heart
And there’s a hurricane underneath it
Trying to keep us apart
I write with a poison pen
But these chemicals moving between us
Are the reason to start againTristan+scarlet
The blood in my veins
Is made up of mistakes
Let’s forget who we are
And dive into the dark
As we burst into color
Returning to lifeThe shades+scarlet
'Cause I’ve got a jet black heart
And there’s a hurricane underneath it
Trying to keep us apart
I write with a poison pen
But these chemicals moving between us
Are the reason to start againTristan+scarlet:
The blood in my veins
Is made up of mistakes (to start again)
Let's forget who we are
And dive into the darkIedereen klapt en fluit blij. De jongens grijnzen naar mij. Heel veel meiden hebben dit gefilmt en er komen waarschijnlijk veel tweets daarover. Ik sta op en plof terug naast kaylee die trots naar me kijkt. Ik kijk richting tristan en zie dat hij teleurgesteld kijkt. Ik maak zonder dat anderen het zien een hartje naar hem waardoor hij weer glimlacht. Aan het einde van deze meeting vraagt kaylee om contact te houden. We volgen elkaar nu op social media en hebben elkaar nummers gelukkig.
*2 years later*
'KAYLEE.'gil ik histerisch. 'SCARLET.'gilt ze terug. 'WAAR ZIJN TRISTAN EN RICH?'gil ik weer. Ik zal je even een moment uitleggen what did happen. O wait ik begin hij het begin.
*flashback*
'Kay,gaan we tris en rich pranken?'grijns ik. 'Doen we.'grijnst kaylee. Ik pak plakkerig papier en plak samen met kaylee de gitaars van tristan en rich. Het grappige is,over een kwartier komen de jongens hier en hebben dan soundcheck. Als we de gitaars van hun hebben ingepakt gaan we giegelent achter de gordijnen staan. Ik pak de copro en begin alvast te filmen.
*kwartiertje later*
De jongens lopen op stage. Eerst pakt nathan zijn gitaar, mike gaat achter de drums zitten en dan horen we 2 jongens gillen. 'WAT IS DIT,WAAROM ZIJN ONZE GITAREN INGEPAKT MET SPUL.'gilt tristan. 'O MY GOD DIEGENE DIE DAT HEEFT GEDAAN GAAT ER AAN.'gilt rich. Ik geef kaylee een box en ik zie mike grinniken. Sowieso mike heeft ons al gezien. 'Mike was dit jou fxxxking idea!'raast rich. Ik probeer mijn lach in te houden net als kaylee. Ik hoor een piep naast me en gelijk schieten de hoofden van rich en tristan in onze richting. 'SCARLET.'roept tristan. 'AND KAYLEE.'roept rich. 'I think you girls must to run.'lacht nathan. 'Jap.'zegt mike. Die 2 jongens liggen natuurlijk helemaal in een deuk. Snel staan ik en kaylee op en rennen weg voor tristan en rich. 'Ik denk dat we moeten splitsen.'zeg ik al rennent. 'Jap.'zegt kaylee. Bij een driesprong in de gang slaat kaylee de ene kant op en ik de andere kant. 'Nee shit.'hoor ik rich zeggen. Ik grinnik en ren door. En shit deze weg loopt dood. Fxxk my life,waarom is da nou altijd bij mij!? Ik voel een paar armen om mijn middel en hoor een lieve stem. 'Gotcha.'grinnikt die Stem. 'Ah fxxk you.'zucht ik. 'Doe dat vanaaf maar.'lacht tristan. 'Shut up tris.'grinnik ik. Tristan tilt me op en neemt me mee terug naar het podium. 'Tristaaaan laat. Me. Los!'roep ik. 'Uhm laat me denken?'zegt tristan. Ik zucht,dat word sowieso een nee. 'Nah eigenlijk vind ik het wel best zo.'zegt tristan uiteindelijk. Told ya.
*end flashback*
En ja nu proberen ze ons dus te pranken. Nouja pranken,ze beschieten ons met nerfs en wij hebben niks... Zo gemeen! Wait,tris houd veel van me en is altijd heel bezorgt om mij. Ik begin te grijnzen en kaylee kijkt me niet begrijpent aan. Ik laat een pijltje expres mij raken. 'Auw auw auw!'roep ik. Ik maak tranen,jaja ik kan commando huilen lol, en ga op de grond liggen. 'Shit.'hoor ik tristan zeggen. Voetstappen komen richting paniekerig mijn kant op. Hij draait me op mijn rug en zijn bezorgde ogen kijken me aan. 'Sorry babe ik wou je niet pijn doen.'zegt tristan. Hij trekt me in een knuffel. 'Its just a prank cutie relax.'fluister ik in zijn oor. 'Bitch.'mompelt hij. Ik grinnik en ga uit de knuffel. Zijn ogen twinkelen en ik glimlach hevig. Dan voel ik zijn lippen op die van mij en ik zoen hem terug. 'Get a roooom.'hoor ik rich zeggen. Ik negeer hem en ga met mijn armen in de nek van tristan en dan met mijn hand naar zijn haar om daar door heen te woelen. (Opzich i think tristan zijn haar is focking zacht!) zijn tong tikt tegen mijn lippen en ik geef toestemming. Zijn mond is zo zacht en hij zoent me met zoveel liefde o my god. The perfect boy! A unseen friend can be your love... Its true...
.......................................................
New storeeeehh ik hoop dat jullie het leuk vinden :) 1 dag te vroeg dus maybe morgen nog een deel van dit boek. Dit zijn btw bijna 1700 woorden omg! Xx
JE LEEST
one-shot stories Ft. Everyone
Fanficone shot stories van heel veel artiesten :) just comment je naam en de persoon en ik maak de story xx scarlet #545 in fanfiction!?? 23.01.18