that one girl in that boyband

5 1 0
                                    

Pov Scarlet
'Scar! 1 of andere blair dreelan heeft op je youtube vid gereageerd over een band ofzo!'zegt alice. Raar kijk ik haar aan. 'Blair dreelan van east-17? Wait kga het even lezen!'zeg ik. Snel sta ik op en begin het te lezen

Beste scarlet,
Ik weet niet of je me kent van East-17? Ik volg je al een tijdje en vind je er goed zingen! Zelf manage ik ook nog een band met de naam 'roadtrip'. Ik zoek nog iemand voor in deze band en wil dat proberen met een meisjes stem erbij. Als fot niet zou lukken ben ik alsnog bereid om je een contract aan te bieden. Maar dan een solo carierre. Ik hoor snel van je hoop ik.
Groetjes, Blair Dreelan

'No way!'zeg ik met grote ogen. 'Scar, deze kans moet je pakken! Ik heb die roadtrip al eens voorbij zien komen en ze hebben bijna 200K volgers. Die blair is ook heel erg bekent! Als de band niks word wil hij je alsnog een conctract aanbieden!'zegt alice. Stil kijk ik voor me uit. 'Ik weet het niet.'zucht ik. 'Het is een band met alleen jongens.'mompel ik. 'Probeer het gewoon, als het niet past enzo wil hij je een solo contract geven.'zegt alice. 'Das waar, okey I'll do it.'grijns ik. Alice gilt blij.

Beste Blair,
Ik heb erover nagedacht en met een paar personen over gehad. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het graag wil proberen.
Groetjes Scarlet

Ik verzendt het en sla daarna een blij gilletje.

*few weeks later*
Onderweg in het vliegtuig denk ik na. Hoe zouden ze zijn? Zou het gaan? Gaan hun mij wel aardig vinden? Die vragen spoken door mijn hoofd. '*over 5 minuten gaat dit toestel landen. Ik vraag u vriendelijk om uw gordels vast te maken en alle mobiele apparaten uit te zetten. Snel app ik blair dat ik over 5 minuten ga landen en doe dan mijn phone uit. Eindelijk is het vliegtuig geland en loop ik naar de onvangst hal. Dit is zo spannend!

Pov andy
De hele auto rit zit ik in spanning. Blair wil ons niks vertellen over die jongen die we gaan ophalen. Het enigste dat we weten ie dat hij scarlet heet. Maar dat is toch een meisjes naam!?

We staan te wachten. Als laatste komt er een blond meisje de onvangsthal in.  'Weetje zeker dat dit de goeie gate is?'vraagt rye aan blair. Blair knikt. 'Scarlet, hier zijn we!'roept Blair. het blonde meisje kijkt op en loopt onze kant op. 'hoi blair.'zegt ze vrolijk. 'Jongens dit is nou scarlet'zegt blair

Over 10 minuten gaat de vlog online. Ik ben zo benieuwt wat de roadies erop zeggen serieus!
Hij staat online! Ik kijk op de laptop van miley naar de reacties
Alicethepanda: omg that girl! She is amazing! I hope so hard that she is going to be the fifht member!
Roadtripsprincess: no wayyy she's that girl i spoke with at the playground!

zal ik hier een heel boek van maken of?? x

one-shot stories Ft. EveryoneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu