Oke,imagine een school waar alle fanboys en fangirls heen gaan. No matter what age. Je leert goeie fanfictie te schrijven en een les om goed te kunnen editten. Je mag in de les gewoon je telefoon en laptop gebruiken om te stalken waarvan je fan bent. En in de lunch zit je bij je familie aka jou fandom. En door het jaar worden soms gewoon lessen gegeven door de personen waar je fan van bent. Zo'n school droomt toch iedere fangirl van!? Well, ik zal je maar even vertellen, ik zit op deze school. Deze school is in amerika en de meeste fangirls/boys zitten gewoon op deze school. Het zijn trouwens wel bepaalde fandoms. Je hebt de 5sosfam, de directioners, de roadies, shaders, vampettes, de NHCSquad, over atlantic squad en de homies. Het enige wat mindere op school is dat je MOET kiezen voor 1 fandom.
*flashback*
'SCARLET LIEVERD WIL JE EVEN KOMEN!'roept mijn moeder. ik huppel naar me beneden en val bijna van de trap. Mijn moeder zucht. 'Hoevaak moet ik je nog zeggen dat je niet op je phone moet kijken als je van de trap loop.'zucht ze. 'Vaak, ik ben bezig met editten.'zeg ik met een glimlach. Mijn moeder laat weer een zucht horen. 'Ga zitten op de bank asjeblieft. Je vader en ik moeten je wat vertellen.'zegt mijn moeder. 'Ik ben geaddopteerd!'grap ik. Mijn vader schiet in de lach. 'Nee scarrie iets veeeeel beters.'lacht hij. Mijn moeder schuift de laptop naar me toe. Er staat een site van een school open. 'The fandom school.'lees ik op. Met gespleten ogen kijk ik ze aan. 'Is dit een grap omdat ik een fan ben want dit is een droom van iedere fangirl/fanboy.'zeg ik met nog steeds gespleten ogen. 'Nee nee dit is echt.'grinnikt mijn vader. 'Ja inderdaad, je leert er van alles!'glimlacht mijn moeder. 'Wait jullie gaan mij daar echt heen sturen!?'roep ik. Mijn vader en moeder knikken en een gil verlaat mijn mond. 'EINDELIJK VRIENDEN DIE MIJN GEDRAG GAAN SNAPPEN!?'gil ik. mijn ouders schieten in de lach en knikken. 'Je vertrekt morgen, je woont daar gewoon op de campus en in de vakanties kom je thuis.'verteld mijn moeder. Ik veer weer op en ren naar boven.*fangirl squad*
me:GIRLS GIRLS!?
Aliceje™: YES!?
Fovvsgirl🌵: WHATSUPP??!
me: I AM GOING TO A REALLY SPECIAL SCHOOL THIS NEW SCHOOL YEAR!!!
Aliceje™: let me guess you go to the fandom school👀
Me: wait how do you know😱
Aliceje™: cuzz i go too😊
Fovvsgirl🌵: guess what guess what this girl here as well🙊
Me: NO WAY O M G WE CAN FINALLY MEET!!!
Aliceje™: IKR!!
fovvsgirl🌵: IM SO EXCITED!!
Me: SAME OMG OMG
me: but gtg kheb me spullen nog nii ingepakt🙊🙈
Fovvsgirl🌵: sukkeltje😂Ik zet spotify aan en gelijk schalt tokyo hotel van roadtrip door mijn kamer heen. 'IF I LEAVE MY LOVE IN YOUR HANDS, TELL ME YOU KEEP IT SAFE FOR ME I FEEL YOU IN EVERY SINGLE BEAT BABY!'zing ik. Al verder zingent pak ik mijn cover in voor morgen.
*end flashback*
En nu? Well, nu zit ik in de auto onderweg naar die school toe. 24 hours a day van the shades schalt door de auto en ik en mijn moeder zingen gezellig mee. Mijn moeder vind the shades ook geweldig net als alle andere bandjes waar ik fan van ben by the way. Na 2/3 uurtjes zijn we er eindelijk. Overal lopen jongens en meiden met koffers. De meesten hebben bandmerch aan net als ik. Ik heb mijn tas met roadtrip, brooklyn op mijn rug hangen. Ook heb ik de grijze hoodie van the shades aan en het hoesje van 5sos om mijn telefoon. Mijn snapback van over atlantic heb ik op mijn hoofd. 'SCARLET!'hoor ik iemand gillen. Ik draai me om en zie alice. 'ALICE!'gil ik. Snel laat ik mijn koffer los en ren naar alice en knuffel haar. 'Omg we finally met! En nog wel op de fandom school!'zegt alice blij. 'Ey ey dont forget me!'hoor ik maddie lachen. 'MADS!'roepen ik en alice tegelijk en rennen op haar af. als we uitgeknuffelt zijn nemen we afscheid van onze ouders. 'Have fun lieverd we zien je in de vakantie weer.'glimlacht mijn moeder. 'Komt goed mam,dit word geweldig.'grijns ik. Lachent lopen ik,alice en maddie naar binnen naar de balie. 'Hallo dames wat kan ik voor jullie doen?'vraagt de vrouw achter de balie vriendelijk. 'We zijn nieuw hier en ik begreep dat we hier de sleutel van ons appartement konden halen.'zegt alice. 'Ja dat klopt, als jullie even jullie namen willen zeggen.'glimlacht de vrouw. 'Scarlet hale.'zeg ik. 'Madison green.'zegt maddie. 'Alice wyatt.'zegt alice. De vrouw kijkt even over haar bril naar alice. 'Fan van roadtrip?'vraagt ze grinnikent. 'Jup maar wyatt is ook echt mijn achternaam.'lacht alice. We lachen want dit gebeurt er altijd als alice zich voorsteld aan mensen die roadtrip kennen. We krijgen onze sleutels en lopen dan naar de appartementen. 'Jullie zijn toch niet jullie posters vergeten he!?'zucht maddie. 'Nee nee duhh zonder the shades posters niet compleet.'zeg ik. 'Inderdaad en zonder roadtrip,5sos, over atlantic, hometown en one direction posters kan ik ook niet hoor.'lacht alice. 'Same same heb ze ook bij me.'grinnikt maddie. We lachen en beginnen met uitpakken. Als alles gedaan is pak ik mijn tas. 'Khoop dat we hier ergens boodschappen kunnen doen.'zeg ik. 'Volgens mij zag ik een asda.'lacht maddie. 'No srs dat meen je niet.'lacht alice. 'ASDA WITH ROADTRIP!'roepen we lachent. We gaan naar buiten en lopen naar asda. 'Je hebt gelijk allie, er is een asda. Niet alleen asda maar ook andere winkels zelfs een band merch winkel van iedere band die hier zijn toegestaan.'zegt maddie met grote ogen. 'O m g.'zeg ik en kijk mijn ogen uit.Dit word sowieso geweldig.....
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Een nieuwe one shot😊 okey ik was srs in de klas over dit aan het dag dromen hoe het eruit zou zien enzo. Just imagine this all. Tzou echt de beste school zijn van alle scholen! Okey haha. Comment als dit verder moet uitgewerkt worden als een boek😊
JE LEEST
one-shot stories Ft. Everyone
Fanfictionone shot stories van heel veel artiesten :) just comment je naam en de persoon en ik maak de story xx scarlet #545 in fanfiction!?? 23.01.18