the come back ft. 1D

11 3 5
                                    

pov scarlet

eindelijk! eindelijk na 4/5 jaar wachten zijn ze weer terug als een band! eindelijk is hun comeback tour. mijn 4 jarige dochter is helemaal enthousiast. ze is pas 4 jaar maar is echt gek op one direction en zayn. zelf ben 22 en word ik 23. misschien heel jong om een dochtertje van 4 te hebben maar ik kreeg haar al op me 18e.

'mama mama mama!'roept ze. 'ja?'vraag ik lachent 'morgen gaan we toch naar one direction.'vraagt ze mij.  'ja lieverd, morgen gaan we naar one direction.'zeg ik met een glimlach. 'YAY YAY YAY WHOOPIE!'gilt ze. lachent kijk ik naar haar. ze is m'n alles en ook mijn bijna enige iets. mijn vader heb ik niet meer. hij is 1 dag na de geboorte van mijn dochter overleden. een vriend heb ik niet, hij verliet me toen ik hem vertelde dat ik zwanger was van Chloë. mijn moeder komt hier heel erg vaak, ze is echt gek op chloë. 'mama wil je one direction aan doen?'vraagt chloë schattig. 'natuurlijk lieverd.'zeg ik met een glimlach. ik sta op en pak de stapel met cd's. 'welke zal ik aan zetten?'vraag ik haar. 'uhm die ene met dat ze in een video alles onderste boven zetten die met marcel.'giegelt ze. ik grinnikte.

ze kan nog niet echt engels. al kan ze het wel beter dan een gemiddelde vier jarige die er niet eens 1 woordje van zou kunnen. ik pak de cd midnight memories en zet em aan. Ze kan bijna geen engels maar toch kan ze alle songs perfect mee zingen. Haar accent is net zoals die van mij. Hardstikke brits. Ook als ze nederlands heeft ze accentje,net als dat ik dat heb.

*next day*
'MAMAAAAAAAA!'gilt chloë. 'We gaaaaan naaaaaar one direeeeeectioooon!'gaat ze vrolijk. Ik moest lachen en knikte. 'Kom we gaan jou even aankleden, wil je je one direction vestje over het t-shirtje van 1D?'vraag ik haar. Ze knikt hevig en rent dan naar haar kamer. Als ik haar eindelijk heb omgekleed heb kleed ik mezelf om en maak ik ontbijt.

Groupchat 'directioners'
Alicestyles: scarrieeeeeee we gaan vandaag eindelijk meetuuuun😱😍
Kaitjehoran: jaaaa en omg chloë ook zien!
Me: chlo is helemaal enthousiast niet normaal hoe hyper ze is nu😂
Tessapayne: ben zo excited as well! Sws dat ik ga huilen!!
Alicestyles: ja idd😭
Kaitjehoran: heel veel zeggen dat zayn er maybe ook is!
Me: no waaaaay als dat zo is srs o m g dan ga ik nog meer huilen srs! Like dan is et 100% complete!
Alicestyles: cant waaaaaaait
Me: kga nu chloë wilt heel graag gaan😂

'Gaan we gaan we!?'vraagt chloë hyper. 'Ja ja we gaan.'zeg ik lachent. 'EINDELIJK!'roept ze. Ze rent naar buiten naar de auto. 'Mahaam doe opeeen.'zucht ze. Ik moet lachen en doe de deur open. Snel gaat ze zitten. Ik doe haar vast en dan gaan we. One direction galmt door de auto en ik en chloë zingen keihard mee. Eindelijk na een half uurtje zijn we er. Chloë trappelt van ongedult. Het is zo grappig om haar zo te zien. 'Bij mij blijven hoor. Het is heel druk.'waarschuw ik haar. 'Ja ja.'zucht ze. Ik grinnik en pak haar handje vast. 'SCARLET CHLOË!'hoor ik iemand roepen. Ik kijk naar die richting waar het geluid van komt en zie tessa aan komen lopen. 'TESSA!'roep ik blij. We geven elkaar een knuffel. 'En dan bij jij vast chloë?'vraagt tessa aan chloë. Ze knikt hevig en glimlacht.

Pov chloë
Blij kijk ik om mij heen. Mama praat met haar vriendinnen. Er zijn zoveel meiden maar ook sommige met kleine kinderen. 'Kaitlyn?'vraag ik. Ze kijkt me vragend aan. 'Wat is er kleintje.'vraagt ze terwijl ze op mijn ooghoogte gaat zitten. 'Zouden ze in het echt ook heel aardig zijn?'vraag ik haar. 'Vast wel.'andwoord kaitlyn mij. Ik knik even.

Ik wil muziek meh. 'Mama wil je one direction aan zetten?'vraag ik mijn mama. 'Natuurlijk lieverd.'andwoord ze me met een glimlach. Ze pakt haar telefoon uit haar zak en geeft die aan mij. Haar wachtwoord weet ik toch wel. Het is patroon tekening van de L van louis. Ik zoek tussen de lijsten en vind dan one direction. Ik zet em aan en gelijk hoor ik de eerste tonen van steal my girl mijn oren vullen. Een paar andere meiden om ons heen draaien hun hoofd naar mij en krijgen een big smile terwijl weer andere mee beginnen te zingen.

Na een poosje mogen we eindelijk naar binnen toe. Ik zit bij alice op de nek omdat het super duper druk is. Ik kijk mijn ogen uit. Het is zo groot hier en zo mooi. 'Hoe lang nog voordat ze komen alice?'vraag ik. 'Nog 20 minuutjes.'andwoord ze me. 'Oke.'zucht ik.

'Wil je een snoepje?'vraagt mama mij na een paar minuten. Ik knik en zoek de skittles uit het zakje. 'Echt net als je mama, de skittles uitzoeken.'grinnikt tessa. Ik giegel en prop de skittles in mijn mond.

Ineens gaan alle lichten uit en iedereen begint te gillen. Ook ik gil mee net als mama en haar friends. Het aftellen begint iedereen gilt mee. '3.....2....1....' het tussenschot staat open en daar staan ze allemaal! Alle 5. Wacht wat 5! Zayn ook! No way!

Pov scarlet
Alle lichten gingen uit en iedereen begon te gillen. Mijn telefoon had ik in mijn hand '3.....2.....1....' het schot in het midden ging omhoog. Mijn ogen vullen zich met mijn tranen. Daar staan ze, alle 5. Zayn,niall,louis,harry en liam. Toen iedereen had zag werd het gegil nog harder. Ook chloë gilt hardstikke hard mee. Gelijk herkende ik de tonen. What makes you beautiful begon te spelen. Liam begon te zingen en iedereen begon mee te zingen. Het was zo mooi. Zingen als 1 familie,iedereen gelijk.

'HELLO AMSTERDAAAM!'riep harry. iedereen gilde als reactie. 'Its amazing to be back as a band. Im so thankfull for this!'zei harry. 'Yes yes.'zegt louis. 'We did wait for this for so long!'zegt liam dan.

Het hele concert zag ik chloë genieten. Nog nooit had ik zelf een concert mee gemaakt. Eindelijk na 12 jaar kon ik het zelf mee maken.
This is one direction....

-------------------------------------------------------------
Key key ben echt in me 1D mood atm! En o m g niall komt in april 2018 naar amsterdam😱 wie gaat er heeeeeeen!? En o m g zeggen dus nu zelf dat zw in 2020 terug komen like omg😱😭 miss them so much as a band... Dan ben ik 19 like what the🙈 en dan al 9 jaar fan jeetje tijd gaat echt super hard dan.. I hope you all liked this 1 shot. Ik sorry if i made you cry😅🙊

one-shot stories Ft. EveryoneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu