true love can never end

37 5 5
                                    

Pov amber
Ik verveel me echt niet normaal erg. Ik pak mijn mobiel en app naar cian.
Private cian💖 --> ambiebambie
Me: hiii morrin :)
Me: i'm boreeeed so can do something with eachother? Xx
Cian💖: waarom alleen ik als je bored ben!?
Cian💖: je appt me nooit als je je niet verveelt!!
Me: he wat!?
Cian💔: tis over amber!
Me: maar cian!!
Cian💔: nee amber geen maar cian!!
Me: okey dan niet! Ik had ook kaylee of scarlet kunnen vragen die zijn gewoon thuis!!
Cian💔 heeft je geblokt
'WHAT THE!'gil ik gefrustreerd. Ik maak er een screenshot van en stuur het naar de groep.
*the homie girls*
Me: *screenshot*
Me: heeft cian me gedumpt nu?!😭😭
Scar🎧: DIE GAAT ER AAN!
kay🙈: JA IDD
Roosje🎵: wtf!!!
Lissa❄: die heeft iets zo erg mis gedaan!!!
Scar🎧: JA IDD WHAT THE....
me: ik wil cian back😭
Scar🎧: WE GAAN GW NAAR HEM TOE!
Scar🎧: HIJ GAAT VOELEN WAT JIJ VOELT
Kay🙈: doe wel rustig scarlet alleen cian moet het voelen😂
Scar🎧: pff ik beloof niks...
Me: haha

Pov cian
Gelijk na ik het verstuurd heb voel ik een schuldgevoel op komen. Waarom moest ik nou zo reageren... Ik kijk naar de app gesprekken tussen mij en amber en aan alle leuke tijden
*flashback*
'Am kom eens hier kijken.'zeg ik en probeer mijn lach in te houden. Zo nieuwschierig als ze is loopt ze naar me toe. Ik vul mijn handen vol water. Wanneer ze dicht genoeg bij me is gooi ik het water na haar toe. Ze gilt en moet keihard lachen. 'Moest dat!?'lacht ze. 'Jap'grijns ik. Amber lacht en pakt ook water om naar me toe te gooien. Uiteindelijke zijn we beide drijfnat.

*another flashback*
'Cian?'hoor ik een zachte lieve stem vragen. Ik kijk op en zie amber staan. Ik loop naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. 'Je bent prachtig.'fluister ik in haar oor. Ze giegelt heel lief. Ik druk mijn lippen op die van haar. Ze is van mij en van niemand anders. Mijn alles! We halen onze lippen weer van elkaar en grijnzent kijk ik haar aan. Ik begin haar te kietelen en ze begint te lachen. 'STOP MORRIN.'gilt ze lachent. 'Wat is het toverwoord?'lach ik. 'Never dat ik dat ga zeggen.'lacht ze. 'Eigenwijsje,ik stop dan niet hoor.'lach ik. 'Goed goed goed! Cian morrin is de liefste de hotste boy die ik ken.'lacht amber. Ik grinnik en stop met kietelen.

*new flashback*
Amber komt huilend de woonkamer binnen. 'Omg amber wat is er gebeurt!?'vraag ik verschrikt. 'Ga niet lachen.'mompelt amber. Ik trek haar in een knuffel. 'Ik zag een super schattig konijntje zo fluffy en die werd voor mijn ogen dood gereden.'huilt ze (okey that happened once with me! Ik stapte zo af en dacht ey omg zo schattig toen kwam er auto... Zoef baf plat konijntje... Echt super zielig😟) 'naww wat zielig.'zeg ik met medelijden. Ik trek haar steviger in een knuffel. 'Zullen we maar een film kijken met veel chocola?'vraag ik. Ze knikt hevig waardoor ik grinnik. 'Zoek jij maar een film ik pak de chocola.'zeg ik. 'Is goed.'zegt ze weer vrolijk
*end flasbacks*
De bel gaat en ik hoor ryan naar de deur gaan. 'WAAR IS CIAN.'hoor ik scarlet gillen. 'Ow fock, ik had het kunnen weten dat ze kwam!'mompel ik. Ik ga rustig zitten en scarlet komt met een rood hoofd vol woede de woonkamer in. 'WAT DENK JIJ WEL NIET CIAN! DAT ZE JOU FOCKING GEBRUIKT. IK WIL NIE VEEL ZEGGEN MAAR ZE HAD MIJ OF KAYLEE OOK KUNNEN VRAGEN.'raast ze. De bel gaat weer en dit keer gaat dean. 'WAAR IS DIE EIKEL DIE HET HEEFT UITGEMAAKT!'hoor ik iemand roepen. 'O gosh another man.'zucht ik. 'Ja wat denk jij dan!'zegt scarlet boos. 'Scar rustig echt.'zegt dean tegen scarlet en trekt haar in een knuffel van achter.

*paar maanden later*
Pov amber
Jemig ik mis cian echt ongelovelijk. Scarlet komt af en toe nog bij hun maar dan is cian ook op zijn kamer. 'Hij eet echt niet en valt ongelovelijk af.'hoor ik scarlet zeggen tegen rosalie. 'Anders om net zo.'zegt rosalie. 'True.'zegt scarlet zuchtend. De bel gaat en vermoeid loop ik naar de deur. Kaylee kijkt bezorgt naar mij. Ik geef haar een zwakke glimlach en doe dan open. En dan staat er iemand voor de deur die ik liever nooit meer wou zien. 'Wat doe je hier.'sis ik. 'Ik mis je.'zucht cian. 'Ik kan echt niet zonder je amber! Please vergeet alles! Ik ga kapot zonder jou!'zegt cian. Ik kijk naar hem en zie dat hij zijn armbandjes om heeft. Wait hij heeft er wel heel veel! En hij lijkt ook best veel afgevallen! 'W wat heb je m met je p pols gedaan.'fluister ik. 'It doesn't matter, i want you back...'fluisterd hij. De pijn staat in zijn ogen. Zelf voel ik de pijn ook. Ik mis hem zo erg. 'Ik mis je ook morrin'fluister ik zacht. 'Please be mine again!?'vraagt cian en ik zie al een traan uit zijn ogen komen. Ik kan niet langer zonder hem. 'Yes i can't without you.'snik ik ook.  'JA ZE ZIJN WEER SAMEN.'gilt scarlet blij. Ik glimlach even. True love can never end....
-------------------------------------------------------------
Okey tis maybe heel kut wat ik nu ga zeggen want ik heb al best lang nie meer geupdate maar ik ben totaal nie in de stemming omdat er thuis iets gebeurd is en ik ja helemaal nie meer kan concentreren ik was gelukkig al bijna klaar met dit hoofdstun heb de laatste dingen met moeite geschreven maar ik zal denk ik voor een week denk ik niet schrijven/updaten of uberhaupt wel hier actief wezen...  Khoop am dat je het een leuk/goed hoofdstuk vind! AmberxMorrine xx

one-shot stories Ft. EveryoneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu