-+Karma szemszöge+-
-Ritsu!- szólt Karma.
-Szia Karma! Mit szeretnél?- kérdezte kedvesen a hivatott lány.
-Adatokat arról a lányról, akit kisérletipéldány 2.0-nak hívtál.
-Sokkal nem szolgálhatok, nincs semmien adat róla sehol a világon. Csak a memoriámban volt elmentve, de annak is a felét valaki törölte....- mondta Ritsu miközben a fejét törte.-
Egy laborban "születtünk". A legejelén mindig mosolygott, boldog volt. Ezért volt legelőször hatástalan a kísérlet amivel próbálkoztak nála. Az a szer amit Korosenseien használtak a robbanás miatt instabil volt. Ezért olyat alkottak ami a személy akaratától, elhatározásától függ, például Itona, és Kayano esetében....
Nem tudom mi volt a kívánsága, de minden nap titokzatosan kiszökött a cellájából, minden kísérleti lénnyel összebarátkozott.
Kis idővel lázadást szított, mindenkit akit tudott kimenekített. De ő a végén ott ragadt......
Enyi az adatom. Sajnálom, hogy nem segíthettem többet.
-Semmi baj, így is rengeteget segítettél,köszönöm szépen.- mosolyodott el a vöröske ami a ritka látványok egyikéhez tartozott.
-Szívesen, Szia!- köszönt el Ritsu is.
-Szia.
Ez a csaj az idegeimre megy, alig tudok róla valamit. Idegesít hogy nem tudom sakkban tartani. Méltó rivális....
-Cc-cc-cc. Karma, nem szabad más magán életében túrkálni.- szólt egy hang mögüllem. Megfordultam, az ablakban ült. Fekete ujjatlan trikó feszűlt rajta. Térdig érő terep gyatyát viselt. Övén különböző töltények, kések lógtak.
-Miért jöttél vissza?- kérdeztem a szemébe nézve.
-Rosz elő érzetem volt, és beigazolódott. Mit akarsz tudni rólam?- kérdezte miközben lustán nyújtózott egyet.
-Mindent.- válaszoltam felvágós mosollyal.
-Pff hagyál lógva, holnap majd többet megtudsz.- mondta, és kiugrott az ablakon. Ideg ölő!-+ Kisérleti példány 2.0 szemszöge+-
Egy fán lógtam, és néztem ahogy a régi E osztályos diákok csoportokban szivárogtak a faházba. A régi osztály termet a dombtetőn megvették, oda szervezték a találkozót. Már majdnem mindenki megérkezett. A földön ültek, vidáman beszélgettek. Jó érzés töltött el mikor együtt, újra láttam az osztályt. Vékony hajszál csápokkal befedtem ruhámat, bőr színem a plafonéhoz hasonult. A plafonhoz simultam. Fentről néztem őket, majd egyszerre lépett be az ajtón Karma, Kayano, Nagisa, Karasuma-sensei, és Bitch-sensei.
-Sziasztok!- köszönt nyálasan Bitch-sensei.
-Látjuk semmit sem változott Bitch- sensei!-szólt Isogai, többiek igazat adva nevettek.
Sokat nevettek, meséltek, nosztalgiáztak. Karma felállt, felmutatta a borítékát.
-Ki kapott ilyen borítékot?- kérdezte haamar a lényegre térve, de abban a pillanatban egy matek tanköny találta fejbe amit a tanáriban találtam. Mindenki meglepetten vizslata a plafont ami "nevetett" ?
Bör színemet eredetire változtattam. Hajszál csápjaimat visszarendeztem a hajamba, és leugrottam. Még egy kis ideig hullámoztak a csápjaim, majd összekötöttem a hajam.
-Karma, ez nem ér hogy így mindenkitől nyíltan megkérdezed, és hármótokon kívül még csak Isogai kapott.
-Mondtam hogy minden titkodat kiderítem...-folytatta volna tovább, de közbe szóltam.
-Igen, Igen, befognád?- kérdeztem kicsit dühösen, mert lefujta a meglepetésemet. Az osztály meglepődött, egyik ok mert semmit nem értettek. A másik pedig eddig senki nem próbálkozott visszaszólni Karmának, mert tudták mi a vége...
-Jó akkor hol kezdjem?- kérdeztem az osztály fele fordulva.
-Mi a neved?- kérdezte Isogai.
-Jó kérdés. A hivatalos nevem: Kísérleti példány 2.0- miután befejeztem sokan Karasuma, és Irína sensei felé kapták a fejüket. Karasuma hitetlenül nézett, Irína szólalt meg előbb.
-Te... voltál... az..-dadogta.
-Sss! Ez legyen titok jó?- kacsintottam rá. Irína elmosolyodott, és sírva megölelt.
-Köszönöm, köszönöm.- szipogta.
-Nincs mit!- vigyorogtam. A többiek még mindig meglepetten bámultak. Itona szólalt meg.
-Láttom még életben vagy, ezek szerint felhagytál a terveddel?
-Azért vagyok életben, mert véghez vittem.- vigyorogtam.
Itona megmerevedett, hozzám sétált.
-Komolyan?- kérdezte a szemembe nézve.
-Komolyan.
-EZ AZ!!- majd lepacsiztam vele.
Megu közbeszólt.
-Bocsi hogy beleszólok de valaki megtudná magyarázni miért hívtak össze minket, és te ki vagy?
-Mit mondtam a nevem kísérleti példány 2.0 , bérgyilkos. Korosensei még halála előtt megkért néhány dologra. Az egyik az volt hogy vigyázzak rátok. A másik az hogy ezeket adjam át ha megismertetek.- mindenkinek kiosztottam a személyre szóló boritékot.
-Na én léptem mert még ki kell végeznem pár emberkét. Sziasztok!- kiugrottam az ablakon, és zúztam a munka adómhoz.
Had értsék meg szép lassan mi történt. Amugy Irina- sensei életét egyszer megmentettem egy akcióban. És Itona azért ismert fel. Mert a laborban mielőtt kirobbant a lázadás ő is ott volt csak áthelyezték.
YOU ARE READING
Assassination classroom FANFIC (befejezve)
FanfictionHa ismered az ASSASSINATION CLASSROOM-ot remélem tetszeni fog. Korosensei halála utáni történet..... Ahol az E osztályos szerelmesek összejönnek !! (nem egy nagyon romantikus sztori, csak egy kicsit.... remélem tetszeni fog, jó olvasást!!)