Kísérleti példány 2.0

376 32 4
                                    

Isogai-kun mindig haza megy a hétvégére segíteni családjának az étterem vezetésében. Hisz hétvégén van nagy forgalom, akkor van vége a munkának, és akkor dolgozik a más csajok szerint "jóképű, kedves....stb" Isogai.
Beültem a kávézóba mert már lecsekkoltam Megu-t. Maga Isogai-kun szolgált ki. Egy fagyis kelyhet tett le elém.
-Bocsánat, hogy megkérdezem, de nem ön szerepel ezen a képen?-kérdezte, a telefonját felém mutatva amin a Karmától kapott üzenetek látszottak.
"Ha bárki látja ezt a lányt a képen szóljon neki, hogy egy munka miatt keresem!" -állt az üzenetben, ami alatt egy kép volt csatolva. A képen én voltam amikor az erdőben sétáltunk.
-Igen, én vagyok.- sóhajtottam.
-Biztos hogy megölöm Karmát ezért, de köszi hogy szóltál.- mondtam nyugodtan. Persze már fejben Karma kivégzésén mesterkedtem.
-Meg szabad kérdezenem miért keresett Karma?- kérdezte udvariasan Isogai.
-Előtte én. Karma írt az osztály találkozoról?
-Igen.
-Ott majd megtudod.- mosolyogtam.
-Köszönöm a fagyit, alig várom hogy az osztály találkozón újra egymásba fussunk...-mosolyogtam. Ezernyi lány szúrós, féltékeny tekintete fúródott a hátamba. Megettem a fagyit, a pénztárnál fizettem, majd Isogai-kunhoz léptem.
-Tudom ez túl hamar jött, de mivel ismersz ezt át kell nyújtanom. -odaadtam a borítékot amin az ő neve szerepelt.
-Korosensei küldi, nekem mennem kell, majd az osztálytalálkozón lehet megismersz.-mosolyogtam a meglepett Isogsira. Kezében forgatta a levelet, és hihetetlenül pillantgatott köztem és a levél között.
-Ja és rólam nem beszélhetsz senkinek, kivéve Kayanot, Karmát, és Nagisát. Szia!- és kiléptem az üzletből.
Elindultam Karma lakása felé...

Amikor az utca környékén jártam észrevettem, hogy az egész területet kamerával figyelték.
Megérkeztem, felugrottam az ablak előtti ágra, meg kopogtattam az ablakot. Karma oda jött és kinyitotta.
-Rendes emberek a bejérati ajtón kopognak.- mondta félig kihajolva az ablakon.
-Először is kimondta hogy ember vagyok?- kérdeztem, utalva a csápjaimra.
-Másodszor lehet nem tűnt fel, de az egész utca be van kamerázva. Valaki megfigyeli a vendégeidet...
Egyébként milyen munkáról lenne szó?-kérdeztem, és közben semmit sem sejtettem. Megragadta a karom, és hirtelen behúzott az ablakon. Majd a karjaiban találtam magam, letett a földre. Odanyújtott egy papírt amin egy email cím volt.
-Nem tudok infóhoz jutni. Fogadjunk ha feltöröd egy nap alatt akor te kérhetsz valamit, ha nem sikerül enyém leszel egy egész napra, és mindent kiszedek belőled.- mosolygott rám pimaszul. Fu, de letörölném egy pofonnal a vigyorát.
-Mit akarsz kiszedni belőlem?
-Nem tudom a nevedet, korodat, múltadat. Anyi az adatom hogy biologilag Korosensei "féltesója" vagy.....
Kayano az új generációba tartozik. Korosensei a régibe. De te valahogy a kettő között vagy. Nem rombansz fel mint a kisérleti patkány a holdon. De a csápjaid nem veszik el az életerődet..... Nem vagyok kémikus, de tudni akarom melyik laborból szalajtottak.
-Állom a fogadást!- mondtam már túl gyorsan a keleténél.
-Akkor mostantól kezdődik!
-Ez túl könyű lesz.-nevettem. Előkaptam a telcsim, majd felhívtam Ritsut.
-Szia Ritsu. Segítenél nekem?
-Szia, kísérleti példány 2.0
Mondd miben segíthetek?
-Kié ez az email?- mutattam meg Ritsunak.
-Akabane Karma a tulajdonosa.- mosolygott rám kedvesen.
-Köszi Ritsu!
-Szivesen, máskor is! Örülök hogy újra beszélhettünk kísérleti példány 2.0.- majd letettem a telefont.
-Csunya dolog másokat törbe csalni.- mondtam Karmának.
-De legalább tudok rólad még valamit kísérleti példány 2.0 - pimaszul vigyorgott.
-Szeretettel várunk a holnapi osztálytalálkozón. Szerintem tudod hol van az osztály termünk, ott találkozunk.
-Vettem. De ezért a csínyedért még kapsz.- mondtam és kiugrottam az ablakon.

Assassination classroom FANFIC (befejezve)Onde histórias criam vida. Descubra agora