Bérgyilkos vagyok. Tudom nem a legszebb meló, de szeretem.
A régi vasút állomás környékén egy bár álldogál. Belépek. A pulthoz lépek, és az öregebbik pincérhez szólok. Ő ismer engem, hisz én alapítottam ezt a bérgyilkos klubot, de azért elmondom a jelszót.
-Jó napot-köszönök.
-Üdvözlöm, mit adhatok?- kérdezte az ősz hajú pincér.
-Vodkát keverjen sörrel és egy kis borral, rázva nem keverve!
- Menyi adagot?
-9 pohárral.
-Hol fogyasztja?
-A hátsó szobában.
-Értettem. Kérem fáradjon oda.- a pincér beenged a zárva tartott szobába. A szobában egy asztal van középen, és falhoz van tolva egy bútor. Oda megyek a bútorhoz, fentről a második sorban lévő lexikonokhoz nyúlok. Ki húzom a K-P-ig nevezetű könyvet. Meglököm minden erőmmel a könyves polcot, és az átfordul. Belépek, egy ovális bár pult van középen, körülötte a falakon parafatábla. A parafatáblákon csoportosítva vannak hirdetések. A bérgyilkos munkája változatos, például: valakit megölni, valakit élve elfogni, valamit megszerezni... stb. Ez alapján találjuk a falakon a hirdetéseket. Ezen kívül több fajta bérgyilkos létezik, például: sniper, aki a távolsági harcosokhoz sorolunk, van közelharcos is, védelmi erő... stb.
Ezt a klub helyet nagy részt én alapítottam, de erről kevesen tudnak.
Vagyis az ötlet az enyém volt,néhány haverral kiviteleztük, és most ök viszik az egészet, én csak a háttérben vagyok és nem csinálok semmit.
Oda léptem az egyik táblához ami körül sokan álltak. Egy hirdetés volt rajta, amin Akabane Karma meggyilkolásáért több ezer yent ajánlottak. Letéptem a hirdetést a tábláról, majd a géphez futottam. A gépen a bérgyilkos oldalt nyitottam meg amibe csak azok jelentkezhetnek akik ennek a klubnak a tagjai. A mester kulccsal bejelentkeztem, és töröltem a hirdetést. Kisiettem a bárból, olyan éjjeli egy óra lehetett. Tökéletes időpont valakit álmában megfojtani szóval rohantam Karmához.
Mi a francért rohanok én hozzá???
Ja mert Koro-sensei megkért rá.... pffffA ház előtt egy gyanús alak somfordált, fekete kalapba, köpenybe burkolózott. Elővett egy mester kulcsot, kinyitotta a kaput, majd könnyedén az ajtót is. Belépett a szobába ahol Karma aludt, oda ment az ágyhoz, és egy kést húzott elő. Itt léptem közbe, mögé ugrottam, és tökön rugtam. A hirtelen, fájdalmas támadás miatt összerogyott, majd egy vázával fejbe vágtam, ami hál istennek nem tört össze. Nagx hanggal koppant a feje a földön. Karma erre fel is ébredt. Mikor felült akkor láttam meg az ingét ami ki volt gombolva. Akaratom ellenére is láttam a szépen kidolgozott felső testét.
-Szia!- köszöntem idióta mosollyal az arcomon.
-Szia, mit keresel itt éjjelek éjjelén, csak nem bámulsz egész éjszaka?-kérdezte pimaszul, az agyamra megy. Hogy képes ilyen beszólásokra miközben csak most ébredt fel?? És mi ez a sexi kócos haj??? És miért világít az a nyamvadt hold?? Miért érzem, hogy ez félig meddig egy romantikus jelenet lenne egy filmből. Aha, persze. Ébredj már fel te sügér! Bérgyilkos vagy és most ütöttél le egy másik bérgyilkost aki ki akart nyírni egy gyereket. Jó nem gyerek, bocsánat a kifejezésért!
-Nem, csak megmentettelek a haláltól.-vontam vállat, félvárra vettem a pasit aki meg akarta gyilkolni.
-Valaki ki akar nyírni jobb ha vigyázol. Na csá.- mondtam, majd kiugrottam az ablakon. Biztos nagyon nézhetett magában, na mindegy.
-eközben valahol a város másik végében épp egy üzlet zajlott.-
-valaki más szemszöge-
-Az adatunk annyi róla hogy annak a tanár szörnynek az utódja biológiailag, És az Overkill nevezetű bérgyilkos klub vezetője.
-Ez a csaj hihetetlen nehéz elkapni, mindig kiszámíthatatlan helyeken tűnik fel, és simán elbánna velünk.
-Ezt én megértem, ezért szereztem néhány titkos fegyvert.......
YOU ARE READING
Assassination classroom FANFIC (befejezve)
FanfictionHa ismered az ASSASSINATION CLASSROOM-ot remélem tetszeni fog. Korosensei halála utáni történet..... Ahol az E osztályos szerelmesek összejönnek !! (nem egy nagyon romantikus sztori, csak egy kicsit.... remélem tetszeni fog, jó olvasást!!)