Sakura:
-ÁHHHHHHHHH.
Mindenkinek vannak titkai, amiről kevesen vagy senki sem tud.
Felriadok. Megint ugyanazt álmodtam, mint mindig. Már 6 éve hogy folyamatosan ugyanazt álmodom, bár már hozzászoktam a rémálomhoz. Ránézek az órára, még csak 8 óra, de már nem bírok visszaaludni, így hát felkelek. Felveszek egy zöld felsőt, egy halványrózsaszín szoknyát és egy zöld balerinacipőt. Éppen fésülködni kezdtem, mikor kopogtak.
- Gyere!
- Bocsi, hogy zavarlak, de hallottam, hogy rémálmod volt. – lépett be az ajtón a testvérem.
- Sai, szerintem mindenki hallotta.
- Az lehet.
- Gyerekek, kész a reggeli!
- Megyünk! – mondta Sai.
- Menj előre, én is megyek mindjárt, csak megfésülködöm.
- Oké - majd megpuszilt, és elment.
Megfogtam a fésűm, leültem a fésülködőasztal elé és elkezdtem fésülni a derékig érő, rózsaszín hajamat. Aztán fogtam magam és leszaladtam a lépcsőn, be a konyhába.
- Jó reggelt Sakura, hogy aludtál? – kérdezte Shizuka, az anyukám.
- Csak a szokásos.
- Van valami terved mára? – kérdezte apa.
- Úgy volt, hogy lemegyünk a partra délután, de semmi különös
- El sem hiszem, hogy holnap már elkezdődik az iskola – mondta teli szájjal Sai.
- Jah, újabb nap a menő arcok közt, nem igaz bátyó?
- Te is velem jöhetnél.
- Nem, nekem tökéletes ott, ahol most vagyok. – válaszoltam, miközben bekaptam egy epret.
- Hát, ha te mondod.
Gyorsan megreggeliztünk, majd felmentem a szobámba. Gyorsan küldtem egy üzenetet Temarinak.
Sakura: Ugye akkor áll még a mai nap?
Temari: Igen 2-kor találkozunk a szokásos helyen
Sakura: Oké. Puszi
Temari: Neked is, akkor ott találkozunk.
Sakura: Oké
Még van elég időm arra, hogy edzek egy kicsit. Gyorsan felvettem egy fekete nadrágot és egy toppot. Felfogtam a hajam és indultam az edzőterembe, amikor találkoztam Sai-val, aki hasonlóan volt felöltözve, mint én.
- Te is az edzőterembe mész?
- Aha.
Lementünk az alagsorba, ahol be volt rendezve az edzőterem.
- Bokszolunk?
- Aha.
Beszálltunk a ringbe és elkezdtünk bokszolni. Mindig ezt csináltuk, ha van bennünk egy kis feszültség. Egészen délig püföltük egymást.
- Azt hiszem, ezt megint én nyertem. – mondtam lihegve.
- Nem ér, hogy mindig te nyersz, néha hagyhatnál nyerni engem is.
- De az úgy nem lenne igazságos, nem igaz?
- De.
- Na, én megyek, lezuhanyozom, aztán megyek a partra.
YOU ARE READING
A hang
FanfictionSakura már több éve egy hatalmas titkot őriz amit csak a barátai tudnak róla. Ám egy nap új tanuló érkezik az iskolába ami felforgatja Sakura már így is bonyolult életét.