12. Edzés

337 8 7
                                    

Sasuke

Miután Sakura kirohant a szobámból úgy döntöttem nem követem őt tovább de  előbb-utóbb úgyis kénytelen lesz elmondani nekem ki is vagy mi is ő valójában. Még hallottam hogy beszél valamiről a bátyámról de nem figyeltem egészen mikor hallottam hogy megjött az az idegesítő Sai és már el is hajtottak innen. 

Sakura

Ahogy hazaértem már ugrottam is a zuhanyba és már tántorogtam is az ágyba mert holnap hosszú napunk lesz az egyszer biztos. Igaz még csak 8 óra volt de nem baj.  Reggel amint felébredtem gyorsan fogat mostam és gyorsan felvettem egy fekete sortot és gy fekete topot a hajam két oldalt befonta.

- Húú csajszi te tényleg komolyan veszed ezt pont úgy nézel ki mint mikor gyerekek voltunk és a ringbe készültél.

- Te is tudod Mitsuki hogy a szokások nehezen kopnak el.

- de azért Sakura, Mitsuki figyeljetek ez nem a ring szóval ne alázzuk őket szét.

- Persze de az ellenség nem fog kegyelmezni nekünk és ne feled egy dolgot mind megtanultunk azalatt az idők alatt ha kegyelmezel gyenge vagy és el fognak tarolni mint egy bogarat ezért neked kell eltaposni őket.

- Na elég a filozofikus merengésekről a múltról mert még a végén elalszom. Sakura, ami történt megtörtént nem tudunk tenni ellene.

Beültünk az autóba Sai már ott várt minket a helyszínen várt minket.

- Mindenki itt van?

- Ja csak ti késtetek egy kicsit.

- Oké.

Beljebb menetük az erdőben és láttam hogy Narutoék átérezték ennek a jelentőségét viszont a többiek nem igazán érezték ezt.

- Hé pinky mi a francnak kellet idejönnünk nem tudtad hogy itt a boszorkányok egy idő után begolyóznak? 

- Neked az már nem fog ártani Ino. Na de mindegy kezdhetjük? Először is keressetek magatoknak egy párt és támadjátok meg ahogy csak tudjátok majd hárítsatok 10 perc múlva csere aztán így tovább egészen addig amíg mindenki sorra nem kerül és aztán kielemezzük ki mit rontott el. Előre szólok figyeljétek a másikat próbáljátok megjósolni a mozdulatai és elemezzétek ki a gyenge pontjaikat. Ennyi kezdhetjük.

Sasuke

Először Nauto volt az ellenfelem nem egy eszlény a srác. Csak a támadásra koncentrált semmi taktika nem volt a mozdulatiban. Bár nem erővel de sikerült éppen legyőznöm. Aztán jött Tenten. Ő sokkal összetettebb volt a mozdulatai gyilkosan pontosak és gyorsak voltak alig tudtam hárítani vagy támadni. 

- Hé te ugye ismered Sakurát? Tudnál róla beszélni egy kicsit?

- Ha tudni akarsz róla valami kérdezd meg őt. Nem avatkozhatom az életébe de ha nagyon látni akarod hogy milyen is ő nézd meg hogyan harcol. Nézd.

Ekkor láttam meg hogy ő és az egyik cimborája küzdenek egymással. A pasi kapott egy jó pár ütést de mintha meg sem kottyan volna neki mondjuk végtére ő is egy vérfarkas. Sakura az más volt ha bekapott egy pár ütést az lehetett látni hogy megérezte de mg így is teljesen mást szinten voltak mint mi. Láttam már hogyan harcolt Hidannal de az ehhez képest macska-egér játéknak látszott. Az ütései pontosak voltak, gyors volt, és minden részletre figyelt. Simán Peint is leverheti ha úgy akarja.

- Hé Sakura Takeshi ne játszadozzatok már egymással! Sakura nem te mondtad hogy vegyük komolyan?

- Fogd be.

- Tenten?

- Ezek komolyan csak játszottak egymással?

- Olyasmi ez náluk még bemelegítésnek is kevés. Sakura még nem is használta az erejét, Takeshi pedig még csak át sem változtatta az arcát. Ne akard látni mikor ezek hárman meg akarnak ölni valakit mert azoknak nem túl sok esélyük van a tűlelésre.   

Sakura

Már régen nem éreztem magam ennyire felszabadultnak. Régen rettegéssel töltött el minden nap mikor edzettünk vagy küzdenünk kellet életre-halálra, mára már azonban hiányzik az hogy valakivel igazán harcoljak az öldöklős része persze nem de a többi igen. 

- Látom a szemedben hogy csillog az örömtől.

- Miért a tied nem hogy végre kicsit kiengedheted a gőz?

Éppen kikerültem az öklét és ezt a kis ajándékot egy erős fejbe rúgással jutalmaztam neki.

- De de.

-  Hé Sakura Takeshi ne játszadozzatok már egymással! Sakura nem te mondtad hogy vegyük komolyan?

- Fogd be. 

- Látod már féltékeny hogy ő nem engedhet el magát.

- Haha igazad lehet akkor váltsunk?

- Nem maradt még pár percünk. Nos had lássam mennyire erős még az Érinthetetlen királynő?

- Ez egy kihívás akart lenni? 

- Akár

Az ütése most kivételesen talált egyenesen a gyomorszájamba. Erre kissé összerogyott a testem de kihasználva a figyelmetlenségét egyszerűen alárúgtam és elterült a földön. Gyorsan a nyakához tettem a kezem.

- Ugye tudod, hogy egyetlen mozdulat és halott vagy? 

- Igen szóval feladom. 

- Nem mintha lenne választásod.

A továbbiakban már csak figyeltem hogyan edzenek a többiek mivel egy kissé már elfáradtam. Egyre erősödött bennem a kétség hogy vajon győzhetünk-e. A csapatunk még finoman szólva is elég gyászos. Nem tudnak rendesen támadni vagy védekezni, teljesen csak az ösztöneikre hagyatkoznak. Úgy látszik legalább ezt helyre kell hoznunk nehogy a fele elpatkoljon.

- Figyelem. Azt vettem észre hogy egyáltalán nem tudtok védekezni vagy támadni így annak  csiszolásával fogjuk kezdeni. Három oszlopba rendeződtök és Mitsuki, Takeshi vagy Tenten megmutatja az alapokat a többi rajtatok múlik. Ino te gyere velem egy kicsit.

- Minek? 

-Csak gyere

Arrébb vonultunk.

- Na mit akarsz tőlem?

- Beszélnem kell veled valamiről. A támadásnál te legyél hátul. Hiába vagy boszorkány nem ismersz halálos varázslatok és amúgy is azok tiltja a kovened. Egy szó mind száz hátul marasz és támogatsz minket például ha valaki túl lassan gyógyul vagy ha éppen az időjárást kell megváltoztatni vagy egy pajzsot felhúzni.

- Komolyan ennyire tartasz engem? Azt hiszed nem vagyok képes legyőzni valakit.

- Akkor máshogy mondom. Teher vagy aki miatt aggódni kellene az élvonalban amire nincs senkinek sem ideje sem ereje. Hátulról támogatsz minket vagy pedig én magam zárlak be valahová a csata idejére megértetted?

- Meg de ezért még kapni fogsz ha végeztünk

- Jó

Már indultunk vissza a többiekhez mikor megcsapott az az érzés újra ami eddig is nyomasztott. 

- Hé Sakura jól vagy?

- Azt hiszem már nincs több időnk. Ránk küldték Ralfot.

- Ki az a Ralf?

- Legyen elég annyi Sasuke hogy egy bérgyilkos akit csak a célpont érdekel.

- Sakura ezt majd mi intézzük Mitsukival ne aggódj.

- Ne nekem van vele elvarratlanan száram először úgyis engem akar levadászni ti csak foglalkoztok a többiekkel Takeshi.


A hangDonde viven las historias. Descúbrelo ahora