6.A harc

545 28 4
                                    

Sasuke

Miután megbeszéltük, hogy találkozunk velük ma este az erdőbe már indultam volna haza de Ino megállított.

- Hagyj menjek veletek én is.

- Nem húgi az nem a te ügyed.

- De mindig jól jól egy boszorkány nem igaz és nem csatlakoztam a kovenhez úgyhogy senki nem jönne rá.

- Oké jó de csak akkor avatkozhatsz bele ha meg kell gyógyítani valakit megegyeztünk?

- Igen.

Még beszélgettünk egy kicsit úgyhogy már nem is volt időm hazamenni.

- Deidara használhatnám a fürdődet, hogy lezuhanyozzak?

- Persze tesó. 

-Kösz.

Éppen hogy lezuhanyoztam és visszaöltöztem már kopogtak is.

- Haladj Sasuke mert indulunk. - mondta Itachi

- Oké.

Beszálltunk a kocsikba és indultunk is.

- Pontosan hova is megyünk?

- Hát tudod Sasuke ez kicsit bonyolult az erdőnek van azon része ahol a természetfelettiek szoktak találkozni de ezt ember nem találja meg és mi és csak akkor ha az erdő is azt akarja.

- Aha biztos.

Az út további része elég csendben telt. Leparkoltunk az erdő szélén persze sehol nem volt világítás. 

- Mit nem mondjak elég sötét egy hely.

- Igen, anya mesélte hogy jó pár éve sötét erők vannak az erdőben de senki nem tudja miért akik meg kutatni próbálták meghaltak vagy teljesen megőrültek.

- Áh te is itt vagy Ino.

- Mondtam, hogy én is jövök erősítésnek.

- Csak semmi hősködés Ino.

- Oké Pein.

- Visszatérve az erdőre ez csak a boszorkányokra igaz bár más lények is felfogják a sötétség erejét de rájuk nincs olyan hatással.

- Aham.

Mikor odaértünk Shikamaru falkája ott volt kivéve a pinkyt és Shikamaru nőjét.

- Na kit látnak szemeim csak nem a vörös farkas Gaara?

- Valóban rég találkoztunk Sasori mikor is vinnyogva menekültél el előlem.

- Hát az egy olyan nap volt de a mai tuti nem. 

Ezek most jó barátok vagy halálos ellenségek nem lehet eldönteni.

- Hé Sasuke rég találkoztunk.

Az a hülye szőke úgy integet mintha legalább ezer éve ismernénk egymást.

- Csá, Naruto.

- Na most, hogy mindenki megismerte egymást térjünk a lényegre a békés megoldást választod vagy játszunk egy kicsit Shikamaru?

- Egy kis játékban szerintem mindenki benne van nem igaz? Aki győz azé a másik területének a fele így megfelel?

- Nekem. tökéletesen.

- Hé Sasuke.

- Mond Itachi?

- A harcban csak hallgass az ösztöneidre és kerüld el Gaarait és Kibát ők nem ismerik a kis játékot ők durván tolják nem akarlak haza cipelni miután félholtra vernek.

A hangWhere stories live. Discover now