10. Újra együtt

507 18 14
                                    

Sakura

- Még szép hogy készen állunk.

- Ja amúgy már régen nem játszottam ilyen jót mint ami most fog következni nem igaz?

- Hé ezek mégis kicsodák és mit keresnek itt?

- Hizashi-san kérem vigyázzon hogy beszél mert még letépik a fejét.

- Már elnézést Tenten attól még hogy figyelmeztetett minket attól még nem illik beszélnie a megmentőjével.

- Elnézést is kérek de csak annyit mondtam hogy vigyázzon hogy beszél Takehara-val mert elég hirtelen haragú.

- Az nem kifejezés tudja Hizashi maga fajtákat eszem reggelire mikor diétázom.Nos mivel mindannyian eldöntöttük hogy megakadályozzuk akkor szerintem véget is vethetnénk ennek az ostoba gyűlésnek. Majd értesítjük mikor kerítünk sort az edzésre és azután pedig a küldetésre.

- Edzésre azt képzeled edzenünk kell?

- Hát ez elég egyértelmű kezek és lábak nélkül vakon és siketen is simán elbánok mindannyitokkal.

- Elég beképzelt lettél Takehara.

- Miért nincs igazam még TenTen is simán legyőzné őket nem igaz Tenten?

- Nem vagyok benne biztos már nem kell harcolnom annyira komolyan.

- Hát igen az hogy elkaptak bizonyítja azt hogy berozsdásodtál ezért olajozd be újra magad.

- Rendben van Miyuuki fel fogok készülni és olyan leszek mint régen.

- Ezt örömmel hallom. Nos mehetünk mert eléggé nem tetszik ez a légkör olyan nyomasztó.

- Nos akkor mi mentünk is anya. Majd otthon találkozunk.

- Rendben van Sakura drágám menjetek csak.

Ahogy kivonultunk a szobából látom hogy a folyosókon csupa összevert vérfarkas hever.

- Nem gondolod hogy ezzel csak magad alatt vágtad a fát?

- Óh dehogy ezek csak arra lettek volna jók hogy feltartsák őket. viszont komolyra fordítva a szót mihamarabb gatyába kéne ezeket hozni hogy túl legyünk rajta.

Ahogy kimentünk bepatantam Miyuuki kocsijába és mentünk is haza

- Most az egyszer egyet értek Takehara-val. De mégis hol nem okozunk feltűnést? Kisváros de tudjuk jól hogy mindennek szeme és füle van mindenhol.

- Egy helyen nincs.

- Mégis hol?

- Van egy hely az erdőben amint átkozott résznek neveznek mert negatív mágia honol ott tökéletes hely az edzéshez.

- Mitől olyan átkozott? 

- Ott temettem el a köröm tagjait. És az okozza a negatív energiát.

- Értem tehát oda nem jár senki mivel félnek de mitől hiszen csak energiák.

- Néhány éve többen is meghaltak mert túl sok időt töltöttek ott, általában a természetfelettiek találkoznak ott néha de ők is félnek a megörüléstől. Ideális hely lesz nekünk szerintem.

- Hm már alig várom.

- Nemcsak te Miyuuki viszont neked nem kéne a boszorkányokkal keveredned.

- Pontosan tudom ők majd csak a támogató szerepet fognak betölteni.

- Ez jó ötlet Sakura.

- Nos meg is jöttünk. Ez az otthonom már egy jó ideje. 

- Elég pöpec hely. Ha már itt vagyunk nem eszünk valamit ugyanis mi kihagytuk az egész étrendünket csakis miattad.

A hangTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang