Dersten sonra Profesör Mcgonagall'ın beni çağırması ile Blaise ve Pansy'yi geride bırakarak onun ofisine gittim.
Mcgonagall sandalyesine oturmuş, masasındaki perşomenlerle ilgileniyordu. Profesör benim geldiğimi görünce gülümseyip dikkatini bana verdi.
"Draco, lütfen otur." dediğinde masasının karşısındaki sandalyeye oturdum. "İlk olarak seninle şu başkanlık hakkında konuşacaktım. Biliyorsun, şu son zamanlarda hogwartsda savaşın izlerini tüm profesörler tarafından silmeye çalışıyoruz, bunun içinde başkanlıkta değişiklik yapmaya karar verdik. Seni başkan yapmamızda geçen seneki başkanların mezun olması da etkili tabii. Fakat Draco, sana güvenmek istiyoruz. Bunun için Hermione Granger ve senin okul başkanı olmana karar verdik, tabii bunu ona söylemezsen sevinirim, bizzat ben söylemek isterim. Bunun dışında söyleyeceklerim bu kadar Bay Malfoy."
Mcgonagall'ın söylediklerinden sonra ona bana güvenebilecekleri konusunda bir şeyler zırvalayıp odadan sırıtarak çıktım.
Bir Malfoy'a asla güvenilmezdi. Tabii konu babamsa bana hiç güvenilmezdi, orası ayrı...
Benim arkamdan Granger'ın da odaya girdiğini gördüm.
Bende duvara yaslanıp, Mcgonagall'ın onunla olan konuşmasını bitirmesini bekledim.
En sonunda Hermione odadan çıktığında gülümseyerek önünü kestim.
"Granger, tebrik ederim." deyip elimi uzattım. Ama o uzattığım elimi sıkmak yerine gözlerini devirip elimi itti. "Senin de Malfoy."
"İstersen bunu kutlayabiliriz. Yani sadece sen ve ben, başbaşa, yalnız," derken çoktan oradan uzaklaşmıştık. "Ne saçmalıyorsun sen?" dediğinde ne diyeceğimi şaşırmıştım. Hogwarts'tan çıkana kadar peşinde yürümüştüm. "Ben ciddiyim,"
Hermione'nin bahçeye doğru yürüdüğünü gördüğümde sırıttım. Ona güzel bir teklif yapmak için uygun ve iyi bir yerdi.
"Hadi ama Granger, naz yapma. Biliyoruz ki benden etkileniyorsun ve-" yüzüme yediğim yumruktan dolayı sözüm yarıda kaldı.
"Ben senden mi etkileniyor muşum? İnan bu espiriyi başka biri yapsa gülerdim. Ama ben senin yanından geçerken bile tiksinme hissi ile dolup taşan biriyim Malfoy. Bir dahakine sözlerine ve hareketlerine dikkat et!"
Ben Draco Malfoy, üç yıl sonra, aynı kızdan, aynı yumruğu yine yemiştim. Sinirlenmiştim. Ama aldırmadım. Çünkü birkaç gün sonra, Hermione Granger yaşamak için bana yalvaracaktı. Hemde ölüm yiyenler tarafından öldürülecekken...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERCY ஜDÜZENLENDİஜ
Fanfiction.... Unutmayın, daima iyiler kazanmaz, kötüler de kazanmaz... Asıl daima kazanan taraf, en iyi rol yapan taraftır...