No, we're not dating but he is still mine.
Κατεβήκαμε απο το λεωφορειο και χρειάστηκε να περπατήσουμε λιγο μεχρι να βρούμε το μαγαζι. Ο Γιώργος μου εξήγησε οτι πριν ηταν απλα προστατευτικός γιατι εκείνοι οι τύποι του φάνηκαν περίεργοι. Μου αρεσει οταν κανει ετσι ειναι γλυκούλης, ειναι ο αδερφος που ποτε δεν ειχα.
"Λοιπόν τωρα δεν σε ξερω δεν με ξερεις" λεει οταν μπαίνουμε στο μαγαζι
"Αντε χεσου" γελάμε μαζιΜπαίνουμε μεσα και προχωράμε σε διαφορετικές κατευθύνσεις ο Γιώργος ψάχνει την παρεα του και εγω την δικη μου. Βρίσκω την Αγγελικη με την Πενυ να κάθονται στο μπαρ με τον Δημητρη τον Μάρκο και τον Σταύρο. Χμμ..
"Γεια σας παιδια" λεω και κρεμάω το μπουφάν μου σε μια καρέκλα
"Αργήσατε" κοροϊδεύει η πενυ
Η Αγγελικη ειναι απασχολημένη με τον Δημητρη και ουτε που κατάλαβαν οτι ήρθα.
"Μια βότκα λεμόνι" φωναζω στον μπάρμαν για να ακούστω πανω απο την μουσική. Μου δινει το ποτό μου και στην πρωτη γουλιά ανατριχιάζω. Με καίει.Το τραγουδι μας μπαίνει και εγω με την Πενυ τραγουδάμε και χορεύουμε έντονα.
Το στυλ και η ομορφιά που εχεις εσυ φως μου ανήκουν στα εφτά θαύματα του κόσμου..
Νοιωθω ενα χερι στην μέση μου και ο Σταύρος εμφανίζεται μπροστα μου
"Να σου την κλέψω λιγο;" κανω νοημα στην πενυ και εκεινη φευγει διακριτικά. Η καρδια μου χτυπάει δυνατά και αρχιζω να τρέμω.
"Πως εισαι Μαριγακι;" ξυπναω απο τις σκέψεις μου
"Μια χαρα εσυ;"
"Καλα" χαμογελάει.. τι ομορφο χαμόγελο.
"Λιγο δυσκολο να χορέψουμε με τετοιο τραγουδι Ε;" φωνάζω αλλα δεν φαινεται να μην ακούει και το τραγουδι αλλάζει γρηγορα. Την αλλη φορα θα ζητήσω ενα τσουβάλι λεφτα.Το χερι του πηγαίνει στην μέση μου και εγω περνάω τα χερια μου γύρω απο το λαιμό του. Με κοιτάζει σαν να θελει να παρει έγκριση, του γνέφω και αρχίζουμε να κινούμαστε.
People fall in love in mysterious ways
Maybe just the touch of a hand..Βαζω το κεφαλι μου στον ώμο του και συνεχίζουμε τον χορο. Απέναντι μου βλεπω τον Γιώργο να χορεύει με την Μαριλενα και κατευθείαν νευριάζω. Του εχω πει οτι δεν μου αρεσει αυτη η κοπελα για εκείνον και αυτος πάντα κανει το αντίθετο απο αυτο που του λεω.
YOU ARE READING
Ανήκουμε μαζί.
RomanceΔύο παιδια.. Ο Γιώργος και η Μαρια εχουν μεγαλωσει μαζι. Φιλοι... κολλητοι...κάποιοι θα έλεγαν και σαν αδέρφια. Τι γινεται ομως οταν μπαίνουν στην εφηβεία; Όταν τα νευρα τους αυξάνονται και οι ορμόνες τους οργιάζουν; Και στην τελική υπαρχει φιλια μ...