Πάρτ 5

74 7 0
                                    

Have you ever had that guy?
Yeah you call him your best friend but you don't even know that you're really deeply in love with him.

/.../

Ειναι Σαββατο. Σημερα θα παμε με τα κοριτσια σε κλαμπ, εχει γενέθλια η Πεννυ θα το γλεντήσουμε παλι. Με το Γιώργο δεν εχουμε ξαναμιλήσει απο το προηγούμενο Σαββατο που εφυγε φουριόζος απ'το σπιτι μου. Δεν καταλαβα γιατι νευρίασε τοσο...μου την εσπασε και εμενα σιγα μην τον κυνηγούσα.

Ξυπνησα το πρωι και μπήκα κατευθείαν για ντουζ.. δεν ξερω ενοιωθα ιδρωμενη. Βγηκα και αφου εβαλα ξανα τις πιτζάμες μου πηγα στο στο σαλόνι.

"Καλημέρα μικρο" φώναζει η μαμα μου απο την κουζίνα ενω μαγειρεύει.
"Μερα" της λεω μονολεκτικά και σοριαζομαι στον καναπε.

"Το φαΐ ειναι έτοιμο οταν θελήσεις να βαλεις να φας"
"Ναι.."
"Εγω ειμαι απογευμα, θες λεφτα;" λεει ενω ταυτόχρονα ετοιμάζει την τσάντα της φουριόζα για να φύγει
"Ε Ασε μου κατι" Ναι μεν η Πέννυ κερνάει αλλα ας εχω κατι μαζι μου καλύτερα..

/.../

Ειναι η ωρα να συναντήσω τα κοριτσια στην σταση για να παμε στο μπαρ.
Φόρεσα ενα μαυρο σε στενή γραμμή φορεμα μεχρι το γόνατο και μαυρες γοβες. Βάφτηκα έντονα ενω εκανα τα μαλλια μου χαλαρές μπούκλες.

Τις συναντάω και ειναι ολες Κουκλια. Η Πέννυ βεβαια λιγο περισσότερο καθώς ειναι και η μερα της. Φοραει ενα στενό κόκκινο φορεμα με ριχτους ώμους πολυ σεξουλια. Τα μαλλια της ειναι ίσια και φοραει μεγάλους ασημενιους κρίκους.

"Χρονια πολλαααα" της φωνάζω μολις τη βλεπω και την αγκαλιάζω γρηγορα.

Φτάνουμε στο μπαρ και ειμαστε πρωτες πρωτες. Εχει κλεισει το μαγαζι μονο για το Παρτι. Δεν εχουν ερθει ουτε τα ξαδέρφια της Πεννυς ουτε και τα αγορια που κάλεσε. Εχει καλέσει τον Σταύρο αλλα εκεινος δεν θα ερθει και αναρωτιέμαι και γιατι. Δεν υποτίθεται οτι επρεπε να ειναι εδω για να ειναι μαζι μου; Τελος παντων.

Το μαγαζι σιγα σιγα γεμίζει με όλο και πιο πολλα γνωστά πρόσωπα. Τα δώρα της Πεννυς ειναι ενα σωρό και ανυπομονώ να ερθει η στιγμή που θα τα ανοίξουμε.

Κοιταω προς την πόρτα και τα ματια μου πέφτουν στου Γιώργου. Εκεινος αλλάζει κατευθείαν το βλέμμα του κοιτώντας κατω και κανω το ιδιο...κοιταω κατω. Δηλαδη το χερι του. Το οποίο κρατάει το χερι αυτής της ηλιθιας που τον ακολουθεί απο πισω.

Ανήκουμε μαζί.Where stories live. Discover now