Πάρτ 7

65 3 1
                                    

Nothing sexier than a guy who's protective..

Ξεκινήσαμε για το σπιτι με τα ποδια για να εχουμε περισσότερο χρονο να μιλήσουμε. Ωστόσο η μεταξυ μας σιωπή ειναι εμφανέστατη. Οχι άβολη, αν και θα επρεπε έπειτα απο το φιλι που ειχαμε. Ο Γιώργος με κοιτάζει επίμονα γεμάτος περιέργεια.

"Θα μιλησεις επιτελους;"
"Ν-ναι"
"Ωραια" ειναι το μονο που απαντάει συνεχίζοντας να με κοιτάζει

"Το θεμα ειναι οτι ειμαι ηλίθια"
"Το ξερω, παρακάτω" αυτος ο ανθρωπος μια καλη κουβέντα για μενα να μην πει..
"Αη ρε" του απανταω και συνεχιζω
"Φασωνομουν με τον Σταύρο..."
"Ναι κατι καταλαβα"
"Κόψε τις ειρωνιεεες" λεω με τσιριχτή φωνή και εκεινος επαναλαμβάνει αυτο που ειπα κοροϊδευτικά.

"Φασωνοσασταν και;" σηκωνει το ενα του φρυδι
"Εε Ε-έγιναν και αλλα πραγματα" τον ακουω να ξεφυσαει ελαφρώς αγανακτισμένος και ύστερα απαντάει με αυταρχικό τόνο
"Τι αλλα πραγματα έγιναν; μιλα Μαρια"
"Ρε συ Γιώργο δεν ειναι αυτο το θεμα. Το θεμα ειναι οτι του έδωσα να καταλαβει οτι ηθελα να το κανουμε. Και μετα το πήρα πισω, προφανώς τον ξενέρωσα κιολας"
"Δεν ηθελες να κανεις σεξ μαζι του;"
"Ο-οχι"
"Γιατι;" ειναι τελείως βλακας το παιδι.

"Τι γιατι ρε Γιώργο το εχουμε
συζητήσει. Καταρχάς ξερεις οτι ειμαι παρθένα. Δεν ηθελα η πρωτη μου φορα να ειναι στην τουαλετα ενός μπαρ με καποιον που τον ξερω τοσο λιγο."
"Ναι, μαλιστα καλα εκανες"
"Το ξερω" λεω σιγανά
"Τοτε ποιο ειναι το προβλημα σου;" τρίβει με το χερι του το δικό μου χερι..
"Το προβλημα μου ειναι οτι τον ξενέρωσα. Και τον θελω ρε γαμωτο. Αλλα ειναι κατι που δεν μπορω να του δωσω, τουλαχιστον οχι ακομη. Και ξερω οτι θα μου πει οτι μπορει να περιμένει αλλα δεν γνωριζω εάν θελω εγω να γινει με αυτον."
"Με αυτην τη λογική ομως δεν θα το κανεις ποτε με κανέναν"
"Δεν με απασχολεί.."
Δεν λεει τπτ απλα σταματάει να προχωράει και με παιρνει μια αγκαλια.
"Ξες οτι θα ειμαι εδω για οτι χρειαστείς" λεει στα μαλλια μου και τον  σφίγγω πιο πολυ.
"Το ξερω" λεω και του δινω ενα πεταχτο στο λαιμό, ενω συνεχίζουμε το δρομο για τα σπίτια μας.

/.../

Τα σχολεία εχουν κλεισει αλλα το διαβασμα δεν σταματάει. Παρ'ολα αυτα ειναι Χριστούγεννα και δεν πρόκειται να καθομαι μεσα ολες τις μερες να διαβαζω, θα πεθανω.

Πηγαίνω στην κουζίνα και παίρνω απο το ντουλάπι ενα μπολ για να φαω τα δημητριακά μου. Η μαμα κοιμαται στο δωμάτιο της και κανω όσο πιο ήσυχα μπορω. Βαζω δημητριακά και γαλα παίρνω ενα κουτάλι και πηγαίνω στο σαλόνι να κατσω. Η τηλεόραση εχει κουτσομπολίστικα και κινούμενα σχεδια αλλα δεν με χαλαει καθολου το δεύτερο. Το κινητο μου δονείται και το σηκώνω.

Ανήκουμε μαζί.Where stories live. Discover now