Πάρτ 8

108 6 5
                                    




We act like a couple, but i don't get why we aren't together yet.


"Μαρία φεύγω, να προσέχεις όπως είπαμε" φωναζει η μαμα μου ενω βγαινει απο την πορτα για να παει στο καινουριο της αγορι. Μου αρεσει που το παιρνω τοσο ψυχραιμα. Δεν μου επιτρεπει καν να κοιμηθω σπιτι το βραδυ. <<Ο Γιωργος εχει ολη την ευθυνη για σενα σημερα>> ειπε υπονοοντας οτι θα μεινω εκει σημερα.


Τελειωνω επιτέλους με το μακιγιάζ και πηγαινω να διαλέξω τι θα βαλω για να προχωρησω στα μαλλια. Παιρνάει μιση ώρα με εμενα να καθομαι στο πάτωμα μπροστα στη ντουλάπα κοιταζοντας την οταν επιτελους καταληγω σε ενα σκουρο γκρι στενο ψηλομεσο παντελονι με μια κοντη μπορντο μπλουζα με σχετικα βαθυ ντεκολτε.

Τα μαλλια αποφασιζω αν και ειναι απο φυσικου τους ισια να τα ισιωσω ετσι ωστε να γινουν καρφια, γιατι ψηλοβαρεθηκα λιγο να τα κανω μπουκλες.

Το κινητο μου χτυπαει και το ονομα της Αγγελικης εμφανίζεται στην οθονη πραγμα που σημαινει οτι ειναι ηδη απο κατω. Αφου ειμαι ετοιμη και εχω βαλει στην τσαντα μου τα απαραιτητα, οπως κλειδια λεφτα και τα πραγματα που μαλλον θα χρειαστω το βραδυ, βαζω αποσμητικο, κολωνια και κλεινω την πορτα. Την κλειδωνω φυσικα και επειτα κατεβαινω.

Η Αγγελικη ειναι κουκλα και διπλα της ειναι ο Νικος φορωντας μια εντονη μπλε μπλουζα.

"Τον χτυπησατε;" λεω δειχνωντας την πολυκατοικια απεναντι."

"Του δωσα κατι ψηλες αλλα κατάφερε να ζησει, σε πανηγυρισμο ξεσπασαν οι φιλαθλοι του" οπως παντα το αστειο του ειναι τέρμα κρυο και καθομαι ανεκφραστη περιμενωντας μια φυσιολογικη απαντηση.

"Δεν τον χτυπησα" αφου ξεφυσαω περναω τον δρομο και χτυπαω θυροτηλεφωνο

"Ναι;"
"Ανοιξε" φωναζω και μπαινω μεσα , ευτυχως το ασανσερ ειναι ηδη εδω.


"Ηρθα να αφησω τα πραγματα μου" ανακοινωνω με το που ανοιγει την πορτα ενω τον βλεπω να με περιεργαζεται σιωπηλα απο πανω μεχρι κατω.

"Ναι" λέει και μου δειχνει την πορτα.

"Η μαμα σου;"  λεω οταν βγαινω απο τον μπανιο οπου αφησα τα πραγματα μου.

"Ειναι νυχτερινη σημερα" απανταει ενω τον βλεπω να λουζεται με το αρωμα.

Φοραει μια μαυρη μπλουζα με V και ενα λευκο παντελονι το οποιο αν και φοραει ζωνη φαινεται να ειναι λιγο κρεμασμενο στον πισινο του. Τα μαλλια του ειναι χτενισμενα προς τα πανω οπως παντα. Γενικα ειναι πολυ ομορφος σημερα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ανήκουμε μαζί.Where stories live. Discover now