Giriş

791 155 105
                                    

Sanırım şu  aralar bana en iyi gelen şey yazmak ne hissettiğimi bilmiyorum gün boyunca ani değişimler yaşıyorum kah güldüm kah üzülüyorum.

Öğrenmeliyim kimseye zarar vermeden yaşamayı, hep pozitif olmayı vede kimsenin beni üzmesine izin vermemeyi öğrenmeliyim .Sanırım canımı acıtmadan hayatını idame ettirmenin tek yolu da bu.

Mutlumuyum?

Sanırım hani nasılsın diye sorar ya  sana sende istemsizce boşça iyiyim dersin ama iyiyim sözün ardında ne acılar gizlidir. O acıları her babayiğit çıkartıp atamaz ama ben atacağım, atmak zorundayım.

Ne güzel söyler Orhan Veli 'Beni Bu Güzel Havalar Mahvetti' Beni ise hep böyle sözler mahvetti

Sanırım şu karanlık odanın içine bulutların arkasına saklanmış utangaç ayın ışıkları odamın içine doğru süzülürken bir karar almalıyım ya da güçlü olup beni kimse üzemeyecek ya da insanların sözlerinden oluşur bir duvar örüp oraya sıkışıp kalacağım.

Yoruldum kimse üzülmesin herkes mutlu olsun diye kendimi üzmekten usandım.

Yaşayacağım kim ne derse desin kendi bildiğimi yapıp her daim önüme bakacağım.

Bizi biz yapan ne yaptığımız değil aldığımız kararlardır bence bende tüm kararlarım ve kararlılığımla buradayım yalnız kalsam dahi.

Unutmadan :

HER ŞEY BİTTİ DEDİĞİMİZ ANDA BİZİM MUCİZEMİZ BAŞLAR.

BENİM MUCİZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin