ADIM ADIM AŞKA....

47 2 2
                                    

Gökyüzüne baktığınızda ne görüyorsunuz ?
Ben iki sevgilinin dillere destan aşkına şahit oluyorum hep .
Güneş ve Ay bir araya gelmeleri için tek engel var o da kendileri .
Bir olurlarsa tüm kainatın dengesinin bozulacağını biliyorlar , evrenin sonuna kadar ayrı kalmak zorundalar.
Kendileri acı çekiyor .
Onlar insanlığı düşünüyor aşkları uğruna birbirinden vaz geçiyorlar . Bazı zamanlar bir gökyüzü altında ikisi de var olabiliyor o günler gök yüzünde kutlama var .
Çünkü birbirlerini ilk öyle bir günde gördüler , öyle bir günde aşık oldular . Peki aşk için nelerden vaz geçtiniz ? Hangi mükâfatları almayı beklediniz ?

EYLÜL AKAY...

Uyandığımda gün doğmuştu , evin içinde kulakları sağır edecek yükseklikte bir şarkı çalıyordu . İçeriden gelen sesi umursamayarak baş ucumda duran komidinin üzerinde ki telefonumu aldım ve hiç bir zaman nasıl kullanıldığını anlamadığım instagrama girdim biraz gezindikten sonra arama çubuğuna "Umut Gürmen" yazdım ve çıkan arama sonuçları incelemeye başladım . Milyonlarca Umut Gürmen vardı lakin aralarından 1 tanesi bile benim aradığım kişi değildi . Sinirli bir vaziyette telefonu yatağın üzerine attım ve kendi kendime kızdım ben bu değildim. Artık Umut benim umrumda değildi .
Sırt üstü yatıp gözlerimi kapattım ve rahatlamaya çalıştım bu sırada İmge bana sesleniyordu , odama dans ederek girince benimle uğraşmasın diye kafamın arkasından bir yastık alıp yüzüme bastırdım ama uyanık olduğmu anlamıştı bile" Git başımdan İmge " dediğim sırada yastık yüzümün üstünden uçtu "Haydi bakalım yavrum kalkıyorsun ve benle dans ediyorsun ". Kesin yine birşey olmuştu . Yatakta ölü takliti yapmayı bile denedikten sonra geriye tek bir stratejim kalmıştı , konunun ne olduğunu anlatmasını sağlamak .
"Kızım gel şuraya otur bi anlat ne oldu ? "İmge dans etmeye devam ediyordu ve beni dinlemiyor gibiydi bir anda boş bir zamanımı bulup kolumdan çekti , pes etmeyeceğini anladığımda kendimi müziğe bırakıp dans etmeye başladım .
" OBA ATASIN GÖBECİKLERİ ANAM BACIM OHH "
İmgenin gaza getirmesiyle coştukca coştum ta ki İmgenin ben aşık oldum demesine kadar . Ayaklarım bulunduğum tabana çivilendi ve ağızım 5 metre açıldı "Afbuyur ? Acaba kim kanka yine ... "

Vayy be Eylül Hanım sen bana maymun iştahlı mı demek istiyorsun " Dudaklarımı bilmem anlamında büzdüm . " Yok canım, bilemedin bu sefer normal bir insan internette bir sayfa var tamam mı ? " Bu sırada yanıksı bir koku geldi İmge aynı anda odadan fırladı "Eyvah kek yandı Eylül Allah tependen baksın senin lafa tuttun beni bak yandı güzelim kekim " Üzerime hırkamı aldıktan sonra odadan çıkıp mutfağa doğru yöneldim masanın üzerinde başta yanan kek olmak üzere envai çeşit pasta börek vardı "Annemin altın güne çevirmişsin ortalığı saat sabahın dokuzu hangi ara yaptın sen bunları Allahın cezası " bir taraftan servis tabağı çıkartırken bir taraftan da "Dün gece hiç uyumadım kanka hep bunları yaptım "

" Kızım daha dün öküz gibi yemek yedin ya Allah gözünü doyursun ,kız insan bi kısır yapar ya bak o yok sofrada kırdım puanını canım " deyip pis bir kahka attım.
İmge bana imalı bir bakış attı ve dolaba yöneldi dolaptan bir tabak çıkarttı ve bana yönelip "TATATATAM " diye bağırdı , içine baktığımda kısır olduğunu görünce "Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın emi İmge bağri bir çay koy da ziyan olmasın bunlar , hoş bu bizi 1 ay doyurur ama neyse " İmge ikimize de çay koyup masaya oturdu .
" EE kime aşık oldun anlatacakmısın ? "

Umut Gürmen...

Yılllarca uyumamış gibi hissediyordum , yataktan kalkmamak istiyordum bir taraftan da kapalı bir yerde kalmak istemiyordum .Ruhum bedenime sığmıyordu dört tarafı kapalı bir yerde kalamazdım , bu duygu uykudan daha ağır geldiği için yataktan kalktım ve evi incelemek için yürümeye başladım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM MUCİZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin