Wieczorem Amine poszła do kuchni pomóc Hafize w kolacji, dziewczyna przepraszała ciotkę ale Hafize była nie ugięta.
-Ciociu przepraszam, to on mnie wyciągnął na miasto. - mówiła
-Amine wiesz jak ja się o Ciebie martwiłam. - odwróciła się do dziewczyny - ostatni raz mi takie coś zrobiłaś.
-Dobrze ciociu przysięgam ostatni raz. - podeszła do ciotki i ją przytuliła - Ciociu a kiedy Emin, Elmas i wujek przyjadą?
-Kochana nie wiem. - powiedziała - dziś zadzwonię i się zapytam, a teraz chodźmy na kolacje.
-Pójdę po Merta. - powiedziała wychodząc z kuchni.
****
-Tato, tato za ile kolacja. - powiedział do taty
-Nie wiem synku. - powiedział Tolgahan .
Nagle wchodzi dziewczyna.
-Mercie gdzie jesteś? - powiedziała wchodząc na górę po schodach.
-Amine tu jest Mert akurat się pytał kiedy kolacja. - krzyknął.
-Co dziś na kolacje? - zapytał
-Na pewno coś pysznego. - odpowiedziała. - Pana też zapraszam na kolacje.
-Tylko skończę pisać i zejdę. - odpowiedział uśmiechnięty.
****
Następnego dnia Amine ubierała chłopca do szkoły. Dziewczyna obiecywała dziecku, że jak wróci ze szkoły to pobawią się nad basenem. Jeszcze jeden dzień Tolgahan został w domu.
-Hafize dziś przyjedzie mój brat z żona, jak byś mogła dać im drugi pokój gościnny. - powiedział. - Amine jak zjemy śniadanie chciałbym z tobą porozmawiać. - szepnął do ucha dziewczyny.
-Dobrze Panie Tolgahanie. Mercie chodź zjedz śniadanie bo samochód czeka. - zawołała chłopca na śniadanie.
-Ale ja nie chce iść dziś do szkoły chce zostać z tobą i tatą. - krzyknął.
-Ale musisz iść do szkoły, wtedy będziesz taki jak twój tata.
-Synku proszę Cię zjedz i jedź do szkoły. - powiedział Tolgahan.
15 minut później. Amine z ciotką sprzątają po śniadaniu. Tolgahan przychodzi i prosi Amine żeby wyszła z nim na dwór.
****
-Amine chciałbym coś Ci wyznać. - powiedział. - Zakochałem się w tobie jak tylko weszłaś do mojego domu.
-Ja też się w tobie zakochałam jak tylko Ciebie zobaczyłam. - uśmiechnęła się do mężczyzny.
Zbliżyli się do siebie i się pocałowali.
****
CZYTASZ
Tylko Ciebie chce kochać [Zakończone]✔
Teen FictionBogaty bizmesmen - Tolgahan - i jego żona - Safak -powoduje wypadek w wyniku tego kobieta zapada w śpiączkę. Mężczyzna ukrywa prawdę przed swoim synem, mówiąc mu, że jego mama nie żyje...