Eve geldiğimde direk odama çıkıp eşyalarımı yerleştirdim. Lavaboya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağıya indim.Aliyle Merve fazla düşünceli duruyorlardı haklılardı onları neden peşimde sürüklüyordum ki bazen salakça düşündüğümün farkına varmıyorum değil.
Tekli koltuklardan birine oturduktan sonra kolumdaki tokayla saçımı toplamaya koyuldum bu süre zarfında bir kaç kere Merveyle göz göze geldik ama susmakta ısrarcıydı belli ki, gözleriyle anlatıyordu zaten herşeyi yapma diyordu ama ben böyle rahat edemezdim ki şimdi sıra bana gelmişti.Hem daha olayı çözmem gerekiyordu tesadüfmüydü herşey yoksa bilerek mi yapılmıştı.
Saçımı topladıktan sonra başımı geriye doğru atıp derin bir nefes aldım. Gözlerimi dinlendirmek amacıyla kapattım 10 dakika felan bir süredir böyle durduktan sonra sessizliği bozan Merve olmuştu.
'' Ee Aleyna hadi sahile inelim hem biraz hava almış oluruz kuzum hem de kafa dağıtırız.''
'' Sen yemek yedin mi?'' bu soruyu Ali sormuştu. Ama ben aç hissetmiyordum ki kendimi.. ben bir nevi kendimi hissetmiyordum.
'' Yok aç değilim.'' dedim.
'' Hadi kalkın kızlar o zaman yemek yemeğe gidiyoruz zaten bende acıkmıştım.'' benim için fark etmezdi. Hem çevreyi gezmiş olurduk hem de gözlem yapmış olurdum.Ha bu arada biz meşhur Karabulutların evinin sadece 2 sokak aşağısında oturuyoruz. Bu evi bulmak cidden de bizim için zor ve pahalı olmuştu.
O hep böyleydi bizi düşünürdü tıpkı kız kardeşiymişiz gibi korur kollardı bizi. O da aynı şekilde benim için öyleydi ikisi için de canımı hiç tereddüt etmeden verebilirdim.
Ali' ye göz devirerek yerimden kalktım.Ama bu göz devirme sinirden ya da sıkılmışlıktan değil onun hep bizi böyle düşünmesinden kaynaklanıyordu yani iyi niyetine hayran kaldığımdan. Merve'nin kalkmamla koluma girmesi bir olmuştu.
''5 dakikaya aşağıda olun yoksa beklemem.''
Alinin arkamızdan böğürmesiyle Merve'nin kolumu bırakıp gitmesi bir olmuştu. Bunlara bayılıyordum ya yüzümdeki gülümsememle odaya girdiğimde pencerenin açık olduğunu fark ettim pek takmadan pencereyi kapattıktan sonra üzerimi değiştirmek için bir kot pantolon ve yazlık bir tişört giydikten sonra ne olur ne olmaz diye yanıma hırkamı da aldım spor ayakkabılarımı da giydikten sonra aşağıya indim.
Aradan 15 dakika geçmişti ve biz hala Merveyi bekliyorduk. Aliyi gitmemesi için zor tutuyordum. Ali dayanamayıp arabayı çalıştırdığında sonunda Merve kapıda göründü ve hemen koşarak arabaya bindi.
'' Kızım iki saattir seni bekliyoruz ne yaptın bu kadar ya'' Ali beklemeyi sevmezdi bu yüzden fazla sinirlenmişti.
Merveye şöyle ne giymiş diye bir baktığımda tuluma benzer kot şortlardan giydiğini fark ettim. İçine sade beyaz bir bluz giymişti.Ona göz kırptım o da gülümsedi önüme dönüp Aliye sürmesini söyledim yoksa daha söylenecekti belli ki.
Alininde söylenmesiyle birlikte sahildeki restaurantlardan birine gelmiştik. Arabadan inip restauranta girdik Ali de arabayı park etmesi için anahtarı valeye verdi. Cam kenarında bir yere oturmayı tercih etmiştim biraz denizi izlemek istiyordum.
Garson menüyü getirdikten sonra siparişlerimizi vermiştik Merve telefonuyla ilgilenirken Ali dikkatle bir yere bakıyordu. Meraklı yanım ağır basarken Ali nereye bakıyor diye bende onun baktığı yere baktım bir kız ve iki erkek oturmuş yemek yiyordu erkekler bize arkası dönük oturuyordu. Onlar da bizim gibi cam kenarında oturuyorlardı. Önüme dönüp Aliye ''Noluyor'' dercesine gözümü kırptım.
Ali de yok bir şey dercesine kafasını salladı anlaşılan bir terslik vardı ve Ali bize endişelenmememiz için söylemiyordu.
Ona omuzlarımı kaldırıp sen bilirsin bakışlarımdan attım. Zaten o arada da yemeklerimiz gelmişti. Yemeklerimizi yemeğe koyulduğumuz da Ali'nin hala o kızla bakıştıklarının farkındaydım ama bu kesişmek anlamının dışındaydı sanki Ali kıza nefret eder gibi bakıyordu anlaşılan evde birilerini sorguya çekmem lazımdı.
Yemeğimizi yedikten sonra Ali hesabı istemiş ve bizde Merveyle lavaboya gidip ellerimizi yıkamıştık geri döndüğümüzde Ali' nin o kızla tartıştığını ve yanındaki erkeklerinde Ali' ye doğru yürüdüğünü görmüştüm. Yürümek sanırım biraz hafif kalır resmen koşuyorlardı.
Erkekleri dikkatlice incelediğim de ikinci bir şokumu daha yaşadım. Olayların bu kadar hızlı gelişmesini bende beklemezdim.
Tamam mutlaka karşılaşacaktık ama bu şekilde ve Ali ne alaka ya?
Merveyle kısa bir bakışmamızdan önce erkeklerden önce hızlıca Alinin yanına gittik. Adamlar bizi görünce duraksadılar ben şoktan konuşamazken Merve noluyo bakışlarını göndermeye başladı Merve'ye döndü bakışlarım.
''Ne oluyor burada Ali ? Bu kız kim ?'' dedi Merve.
Ben hala şoktayım bu arada ne tepki vereceğimi bilemiyorum çünkü karşımda ailemin katili duruyordu hayallerimi elimden alan şerefsiz tam karşımda duruyordu ve ben kendimi zor tutuyordum ona saldırmamak için ağzını burnunu kırmamak için zor duruyordum.
Öfkeli bir şekilde ona baktığımı anlamış ki o da garip bir şekilde bana sinirli bakıyordu. Ona ne oluyor pardon benim burada ailemi öldüren o, bana niye öfkeli bakıyor. Gittikçe gerilen ortamda Ali bana döndü ve benim kendimi zor tuttuğumu anlamış olacak ki.
''Gidelim.''
Mervenin kolundan benim de belimden tutup arabaya doğru yönlendirmeye başladı. Arkamı döndüğüm de hala bize baktıklarını gördüm. Önüme dönüp sadece şu an ne olduğunu Ali'nin bir an önce bize anlatmasını bekliyordum.
Arabaya binip Merve'nin cevaplanmayan soruları eşliğinde eve doğru gitmeye başladık. Anlaşılan önemli bir gece bizi bekliyordu.
Ali o kızı nereden tanıyordu ?
Neden o kızla konuşma gereği duydu ?
Aras Ünal'ın o kızla ne işi vardı ?
Hepsinin cevabı diğer bölümde :)
Votelerseniz sevinirim.