Perry:
Byl večer a já se šel projít. Pak jsem se dostal na střechu jednoho domu a běhal jsem po střechách. Nebaví mě to... Čekat na masku, když vím... Že Max může být v nebezpečí...
Je to kvůli mně?
Kvůli...Běžel jsem za nimi a oni akorát zavřeli dveře od Joelova pokoje.
Podařilo se mi vtrhnout dovnitř. Joel polkl a díval se na mě.
Max akorát vyšel z koupelny.
Stál za mnou a pak se usmál: "Hehe... dobré ráno všichni..."
"MAXI BACHA!" vykřikl Joel.
Otočil jsem se a vrazil jsem mu ruku skrz břicho. Pak jsem jí vytáhl a max spadl na zem a krvácel.Doběhl jsem k okraji jedné střechy a díval se dolů.
Všichni ti lidi...
Viděl jsem dva kluky. Opatrně jsem je sledoval. Povídali si a ten druhý se červenal a díval se napravo. Pryč od toho prvního.
Mohl by...?
Sledoval jsem je až k jednomu mostu který vedl přes vodu a napojoval se s druhou částí těla.
Byli tam sami. Oba měli položené ruce na zábradlí toho mostu.
Podíval jsem se tam kam se dívali.
Měsíční světlo... Spíše sluneční, které se odráží od měsíce... Ale...
To měsíční světlo... Dopadá na vodu...
Pak jsem se podíval na ty dva kluky. Viděl jsem, že se opírali o to zábradlí rukama a měli na nich položenou hlavu.
Začal jsem je poslouchat.
Ten první se ho zeptal: "Je toto zábava?"
"Myslím, že ženy mají rády, dívání se na roztomilé věci. Pokud by si mohl říct teď nějaký náznak, bylo by to perfektní." odpověděl ten druhý.
"Ughhhh! Nemám žádné nápady!" odpověděl ten první.
"Je dobré pokud chceš být romantik, kámo. 'Jsi roztomilejší než noční obloha.' Jako takhle." odpověděl ten druhý.
"Aaahhh! Mohu říct něco takového? Máš štěstí, že máš takovou divokou imaginaci, idiote."
Chvíli bylo ticho a pak se ten kluk podíval na toho prvního: "Um... kdyby se našla holka, kterou bych měl rád, podporoval by jsi mě?"
"Není to vidět? Jsi můj kámoš." odpověděl ten první a jedna ruka mu sjela ze zábradlí.
O tu druhou měl opřenou hlavu a díval se na toho druhého kluka.
".......jasně." odpověděl ten druhý.
Chvíli se nic nedělo a pak tomu druhému 'sjela' ruka ze zábradlí a on chytil toho prvního.
Zapletli si prsty a dívali se na sebe.
Pak se postavili a šli k sobě blíže. Oba dva se červenali a políbili se.
Awwwww....!!! Hehe... Takto by měl začít každý vztah...
Chvíli jsem tam ještě stál a pozoroval jak se ti dva líbají.
"Oh, hehe... podívejme se na to..." odpověděl jeden člověk, který k nim pomalu přicházel.
Ti dva se otočili a dívali se na něj.
Pak se mu změnily oči na- ...
Je to Ghoul...!
Tomu Ghoulovi se ze zad objevil Rinkaku Kagune.
... Uh... Uh-huh...?
Počkat! Ale vždyť je zabije...!
Seskočil jsem ze střechy a díval se na toho chlápka: "Nech je na pokoji."
"Hmmmm... proč z tebe cítím toho zatracenýho Kiramu?!" zeptal se mě ten Ghoul.
...
"Ty ho znáš?" zeptal jsem se ho.
"Znalo ho spousta Ghoulů. I z jiných částí města." odpověděl ten Ghoul.
Ahhh... To neee... Jestli měl nepřátele tak jsem v hajzlu...
Ten Ghoul mě chtěl praštit jeho Kagunem, ale já se vyhnul.
Sakra... Nepotřebuji s ním bojovat... Ne teď...!
Ale asi mi nic jiného nezbývá...
Chvíli jsem se mu vyhýbal, když v tom najednou do mě kopl.
Naboural jsem do zdi a změnilo se mi jedno oko.
...
"Oh... takže jsi taky Ghoul..." odpověděl ten Ghoul.
Rozeběhl jsem se a vyhl jsem se jeho útoku. On mě flákl zezadu.
Spadl jsem k těm klukům. Ti dva mi pomohli vstát a dívali se na mě.
"Díky..." odpověděl jsem.
Oni se usmáli.
... Ti dva ze mě nemají strach...?
...
Ten Ghoul se díval na mě a řekl: "Jsi mr-"
Najednou ho někdo rozsekal na kousky. Díval jsem se a uviděl jsem nějakého týpka s nějakou maskou na hlavě a s mečem v ruce.
Ten týpek došel ke mně a sundal si masku.
"Kdo jsi?" zeptal jsem se ho.
"Někdo neznámý. Ale říkej mi Bruce... přeci jen znáš mého bráchu... Damiana, že?" usmál se ten týpek.
HUUUUUH?!Damian:
Seděl jsem doma na gauči a pak jsem uslyšel bouchnutí dveří.
"Ahoj Tome!" odpověděl jsem.
Tom ke mně přišel a díval se na mě.
Viděl jsem jak si opřel jeho luk o zeď a napil se vody.
"Co se stalo?" zeptal jsem se ho.
"... z Perryho bude nejspíše Ghoul..." odpověděl Tom.
"Jak...?" zeptal jsem se ho.
"Byl jsem se projít a na jedné střeše uviděl jak Perry utíká... pak ho zabil Ghoul a ten Ghoul stál na místě... kde nad ním byly kusy kovů... které byly na jeřábu..." vzdychl Tom. "Víc ti snad říkat nemusím."
"Sakra..." odpověděl jsem.
"Tati... měli bychom tu zasranou kurvu... ty víš koho myslím... zabít..." odpověděl Tom.
"Máš recht..." odpověděl jsem. "Porozhlédneme se po okolí. Zjistíme kde by se mohla nacházet a napadneme jí."
Tom si vzal k sobě luk a odešli jsme z domu.
Po pár hodinách jsme konečně to místo našli.
Vešli jsme dovnitř. Byl to takový sklad v docích.
Uviděli jsme jí stát naproti nám.
Dívala se na nás a pak se zasmála: "Říkala jsem vám, že se po vánocích vše změní. Nechtěli jste mi věřit!"
"Drž hubu píčo!" odpověděl Tom.
Ona se znovu zasmála.
Tom se naštval a rozeběhl se proti ní.
Ona ho odkopla a Tom narazil zády do zdi.
"Takže... kde to máme..." odpověděla Riko a vyndala si nějaký sešítek.
"Ehhh... odkopnout Toma? Hehe... hotovo..." usmála se Riko. "Co tu máme dál? ... ... OHHHH!"
Hmmmm...?
"Zabít Damiana...? To bude lehký... jde se na to." odpověděla Riko. Schovala si ten sešítek a rozeběhla se proti mně.
Chvíli jsem tam s ní bojoval.
Ona se pak, ale teleportovala za mě a já nic netušil.
Odkopla mě zezadu a já spadl na zem.
"Jak říkám." usmála se Riko a vyndala si kudlu. "Tohle bude-"
Najednou si přede mě stoupl někdo s maskou na hlavě: "Lehký!"
Ten někdo jí pak vrazil pěstí. Chvíli tam s ní bojoval.
Riko pak odfrkla: "Tato bitva není férová. Seru dnes na to."
Nakonec zmizela.
Ten někdo ke mně přišel a cestou než ke mně došel, tak odpověděl: "Bojoval si někdy za tu dobu co jsme se neviděli? Připadá mi, žes vyšel z tréninku......"
Jakmile ke mně došel, tak si sundal masku: "..... bráško."
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ČTEŠ
Jsem více člověk nebo GHOUL?
Cerita PendekNa konci minulého příběhu se Perry setkal se svým novým klukem a šel ho vyprovodit. Co bohužel nevěděl, tak že ten kluk byl GHOUL... Perry skončil v nemocnici... Co se stane dál? @Copyright: Tokyo Ghoul by Sui Ishida