Mă trezesc brusc la auzul alarmei care ma înștiințează ca este ora 7:00 si trebuie sa ma pregătesc sa merg la scoală. Cu greu ma ridic din pat, si ma intrept spre baie sa fac un dus. Imi las hainele sa cada pe gresia rece si intru în cabina de dus lăsând picăturile de apa sa-mi ude pielea... Imi infasor un prosop in jurul corpului si ma intrept spre camera mea unde deschid sifonierul pentru a alege cu ce sa ma îmbrac. Iau din dulap o pereche de blugi si o bluza alba din dantelă. Imi pieptan parul cret si il las pe spate. Mă dau cu fond de ten, rimel si putin ruj, imi iau rucsacul si ies afara din camera indreptandu-ma spre scările care duceau in sufragerie.
In bucătărie o gasesc pe mama gatind faimoasa ei omletă.
-Buna dimineața, mami!
-Buna dimineața si tie scumpo! Ia loc la masa sa iti pun sa mănânci.
-Tata unde este?
-A trebuit să plece mai devreme la birou.
-Aha...
-Si eu va trebui să plec chiar acum deoarece m-au sunat de la spital ca este o urgenta si au nevoie de mine.
Părinții mei sunt niste oameni foarte ocupați, mama este doctor la spitalul de urgențe, sta mai mult la spital decât acasă, iar tata este unul dintre cei mai buni avocați din oras, isi petrece cea mai mare parte din zi la birou. Sora mea mai mica Emily, invata in Chicago. Iar eu stau toata ziua singura intr-o casa foarte mare. Chiar nu inteleg de ce au cumpărat o casă asa mare daca stau doar eu in ea?
În timp ce mănânc delicioasa omletă aud un claxon, care ma anunta ca Ema a venit sa ma ia. Bag repede in gura si celelalte doua bucățele de omletă si fug spre usa ma incalt. Ies din casă si cobor incet cele 7 trepte din fata casei.
-Hai mai repede printeso! Sau vrei să mergi cu autobuzul astăzi? imi zice cu un zambet pe buze.
-Scuze că te-am facut sa astepti asa mult... ii zic in timp ce ocup locul din dreapta a mașinii.. aseară am stat până târziu sa-mi fac tema la stiinte...si sunt foarte obosită..
-Am avut tema la stiinte?
-Daaa! Ema, nu zi ca nu ti-ai facut proiectul? Este jumatate din medie! ii zic îngrijorată.
-Am uitat total de acest proiect! Ce ma fac?
Între timp ajungem la scoala si Ema parchează masina.
-Uite, pentru ca sunt o prietena foarte buna, putem sa-i zicem lui profu' ca am facut proiectul împreună... dar imi rămâi datoare.
-Meerssi mult! Nu stiu ce m-as face eu fara tine! ma prinde intr-o îmbrătisare strânsă. Ca sa ma revansez, diseara te duc la o petrecere tinuta de Will Walker.
-Eu nu merg nicaieri!
-E vineri Dianne!
Ne dam jos din masina si ne îndreptăm spre scoala...
-Am de învățat pentru testul la biologie de miercuri. Si in plus părinții mei nu cred ca m-ar lasa sa merg.
-Poti sa le zici că dormi la mine. Gata, problema rezolvată!
-Ema stii prea bine ca eu nu sunt bună la mințit....
-Vorbesc eu cu ei, domnul si doamna Thomson par niste oameni de treabă. Le spunem ca vei dormi la mine ca sa învățăm împreună pentru testul la biologie. Ti-ar prinde bine o pauza de la invatat!
Are dreptate chiar ar fi bine sa ma distrez si eu un pic, in plus pot invata la biologie si mâine!
-Ce nu-mi place când ai dreptate, te urăsc! ii zic cu un zâmbet pe buze.
-Si eu te iubesc, Dianne! Imi zice blonda imbratisandu-ma si afişand un zâmbet imens pe fata.
Intrăm în clasa si ne asezam in ultima banca, chiar daca eu nu am fost de acord cu asta.
Noi am fost primele care am prezentat proiectul si am luat amândouă nota 10, chiar daca a fost doar meritul meu. Dupa ce ora s-a terminat, am plecat cu Ema la dulap pentru a-mi luat cărțile pentru ora urmatoare. Am engleză, cat de mult urăsc ora asta! Trebuie sa o suport pe diriga.
- Nu stii cat de recunoscătoare iti sunt, nu doar ca m-ai scapat de a lua un 2 pentru tema nefacuta, dar mi-ai si marit media. Iti multumesc foarte mult! Imi zice Ema imbratisându-mă.
-Da da.. imi rămâi datoare! Dar e ultima data cand mai fac asta. Trebuie
sa-ti mai faci si tu temele...
Apropo de teme, despre ce personalitate ai scris in eseul la engleză?
-Ămmm.... Ăăă.. Victor Adam!
-Ăla e Francez, Ema! Sa ghicesc.. nu ti-ai facut tema! Ei bine, de data asta nu te mai salvez prințeso.
- Ba da, mi-am facut tema, doar ca caine s-a urcat pe birou si mi-a vărsat sucul pe caiet.
-Tu nu ai caine! Zic eu pufnind în râs.
- Dar diri nu stie asta! Crezi ca o sa creadă?
-Sigur... doar dacă îi zici ca ai scris despre altă personalitate... a Da! Si sa nu te bâlbâi! Zic eu râzând.
Următoarele doua ore au trecut destul de greu.
Mă indrep cu Ema spre cantina.
-Sper că azi sa nu avem iar supă crema de ciuperci! Zic eu amuzată.
-Asta e tot ce stie sa gătească femeia aia..
- E dezgustătoare! Si eu as face mâncare mai bună ca ea! Zic eu luandu-mi o tavă si asezandu-ma la rând.
-Dianne! Astazi avem piure de cartofi cu piept de pui si suc de portocale.
-Mmm... trebuie sa profităm de asta, nu avem in fiecare zi asa delicatese. Oricum, o să mai suportăm mâncarea asta o săptămână, pentru ca vine vacanța.
-Da.. mie tot nu-mi vine să cred, că peste doua saptamani terminăm liceul!
Imi iau porția de mâncare si când mă întorc ma izbesc de un corp tare murdarindu-i tricoul alb imaculat cu piure de cartofi si suc de portocale. Cand ridic capul sa vad de cine m-am lovit, raman impietrita când il vad pe Will Walker in fata ochilor.
-Uitate pe unde mergi creațo! Imi zice Will zâmbind.
-Ămm... scuze... nu te-am văzut..
-Nu-i nimic. Mai am un tricou in dulap.
-Aa.. deci.. fetele obişnuiesc sa se izbeasca in tine, si sa te murdareasca de piure si suc de portocale, de se mai ai un tricou in dulap? Zic eu zâmbind.
-Aaa... nu! Ele ma murdareau de obicei cu supa crema de ciuperci. Zice el râzând.
-Serios? Intreb eu oprindu-ma din râs.
-Nu! Normal ca nu! Glumesc si eu.
Ii zâmbesc si ma duc din nou la coada sa-mi iau ăla porție de mâncare. De data asta sper sa nu ma mai izbesc in nimeni. Asta chiar a fost ciudat. Nu-mi vine să cred ca am vorbit cu el. Stai ce? Nu! Nu îmi place de el! Mie nu mi-a plăcut niciodată de un băiat. Dar totusi, e atât de drăguț.. Ma asteptam sa se supere că l-am murdarit dar nu a facut-o. Chiar a râs. Dar nu îmi place de el.
-Pământul către Dianne!
-Ăăă... da.. ce e?..
-Deci, acum ca ti-ai revenit, ce vei purta diseara ,, când dormi la mine" ? ma intreaba Ema.
-Ăă.. păi nu mai merg!
-Ma gândeam sa mer.... stai, ce?!! Cum nu mai mergi?!
-Mi-am vărsat mâncarea pe el azi! Cum sa ma mai duc la petrecere?
-Te rog Dianne.... Hai..! O sa cunoastem băieți draguți, o sa dansăm.. ne vom distra!
-Bine.... zic eu si Ema mă imbratişează.***
-Mergem până la mine sa-i sunam pe părinții mei, si sa ma ajuți sa-mi aleg ceva potrivit pentru aceasta petrecere.
- Sunt de acord cu tine.Ajungem acasă, imi iau telefonul din geanta si o apelez pe mama si o pun pe difuzor:
,,- Alo, mami ?
-Buna scumpo, ce faci?
- Bine, tocmai am ajuns acasă. Mami miercu...
-Dianne, lasa-ma pe mine mai intai sa-ti spun ceva foarte important. sunt întreruptă de mama. Eu împreună cu tatăl tau in seara asta va trebui să mergem la matusa Tara pentru ca nu se simte prea bine si vom sta acolo pana maine. Poti vorbi cu Ema sa dormi la ea in seara asta?
-Stai ca o intreb, e aici lângă mine! Raspund bucuroasă ca nu a trebuit sa o mint.
-Sigur că poate să doarmă la mine, doamna Thomson! raspunde repede Ema.
-Ma bucur foarte mult sa aud asta! Sa fiti cuminti fetelor, eu trebuie sa închid fiindca aici nu prea am semnal. Pa, te pup Dianne!
-Si eu te pup, mami!
Imediat ce am terminat covorbirea telefonică cu mama, am urcat sus pentru a vedea cu ce sa ma îmbrac la petrecere. Imi scot din dulap o pereche de blugi rupți, un maieu multat alb care imi scoate in evidenta formele si o geaca de piele, iar in picioare imi iau o pereche de tenesi negri. Cand intru inapoi in camera Ema ramane cu gura căscată.
-Nu credeam ca tu, Dianne Thomson, tocilara scoli va fi îmbrăcată cu asemenea haine!
-Daca sunt tocilara, asta nu inseamna ca nu ma pot îmbracă ca o adolescenta normala. Mă uit la Ema si zâmbesc.
-Trebuie sa recunosc că arăți extraordinar de bine, in niciun caz nu arăți că o tocilara, mai mult ca o rebelă.
-Hai că deja exagerezi! Nu arăt chiar asa bine.
-Tu nu te uiti in oglindă? Imi zice Ema zâmbind.
-Bine, Bine.. hai sa mergem la tine sa te aranjezi si tu, nu vreau sa întârziem la petrecere.Dianne Thomson, 17 ani!
CITEȘTI
Parfumul iubirii
Romance,, Iubirea noastra e ca vântul.. nu o vezi, o simți.." ,, Iubirea este sa ne descoperim in alții, si sa fim încântați de aceasta descoperire."