Capitolul 12-Prizoniere

6 1 0
                                    

Mă trezesc intr-o camera cu o saltea mare si murdară. Ma uit in jur si le văd pe fete dormind si o trezesc pe Ema.
-Unde naiba suntem? Intreaba Ema speriată.
-Asta as vrea si eu sa stiu!
-Mai bine o trezim si pe Ariana si vedem ce facem.
-ARIANA! Trezeste-te!
-Tim... mai lasa-ma 5 minute.. vreau sa mai dorm....
-Scumpo, suntem noi Dianne si Ema.. trebuie sa te trezesti!
- Unde suntem? Ne întreabă ea la fel de speriată ca noi.
-Si noi vrem sa stim asta!
-Mai mai mai.. v-ati trezit in sfarsit! Ne spune tipul ce ne-a răpit intrând în camera.
- De ce ne-ai răpit?! intreaba Ema. Mai mult țipând
- Vad ca si târfa lui Lucas a prins glas! Si nu eu v-am răpit, ci oamenii mei!
-Ce vrei de la noi? Intreb eu speriată.
-De la voi, nimic! De la băieți vreau mai multe!
-Esti un idiot!
-Ai grijă cum vorbești! Mai spui asta odată si vezi tu ce patesti!
-Ce sa spun? Ca esti un idiot?
-Tu ai vrut-o! Doar te-am avertizat! Imi zice tipul si imi da o palmă peste fata.
-Nu cred ca ai facut asta!
-Ba să crezi! Ce? Pisicuța isi scoate gheruțele?
Nu mai stau pe gânduri si îi dau un picior acolo unde nu răsare soarele, fetele fac ce am facut si eu, tipul cade pe podeaua rece, iar noi fugim afara din încăpere.
Însă nu facem prea mului pasi fiindcă aceleasi matahale care ne-au răpit ne prind si ne leaga de scaune.
-Lasa-ne dracu sa plecam! Tip eu nervoasă.
-Mai usor mâțo! Lasă ca nu o sa mai aveti voi gura asa mare! Zice tipul, care inca nu stiu cum il cheamă, râzând malefic. Roger! Adu-mi trei pliculete, trei seringi si apă.
Cand aud cuvantul ,,pliculete" mi se înmoaie picioarele, sper ca nu sunt droguri! Da ce tot sper eu aici? Sigur sunt droguri! O doamne!
-Le injectez eu, sau te las pe tine? Întreabă Roger, sau cum l-a chema pe el.
- Injecteaza-le pe alea doua! Zice tipul
si arata spre prietenele mele. O sa să fie o plăcere să o droghez pe târfulița lui Will.
-Târfă e mă-ta!
- In mod normal te-as pocni, dar trebuie sa fii frumoasă pentru nunta noastră! Zice el si incepe sa râdă.
-Cred ca nu am auzit bine!
-Ba da drăguță! Ai auzit chiar foarte bine!
-Eu nu ma căsătoreasc cu tine! Nu ma poti obliga!
-Nu te pot obliga? Zice tipul râzând. Ori te casatoresti cu mine, ori prietenii tăi nu vor mai fi printre noi!
-Nu ai face asta!
-Pune-ma la încercare!
Nu zic nimic si ma uit la fete, insa observ ca ele dorm, sigur le-a drogat.
-Esti un idiot!
-M-am plictisit de gura ta care vorbeste încontinuu. Hai sa dormi un pic.
-Nu ma injecta ca o să-ti pa....
Nu mai pot continua ca ma ia o durere cumplita de cap, ametesc si incep sa vad in ceata. Ăsta e sigur efectul drogului. Dintr-o data vad negru in fata ochilor si o lumina alba in depărtare care se apropie din ce în ce mai mult de mine.....

WILL P.O.V.:

,,Tim si Lucas mergeau apăsat dealungul bucătăriei noastre. Iar eu fumez încontinuu de când am venit.
Ce naiba?! Unde dracu sunt?
-Dupa cum o stiu eu pe Dianne ar fi sunat de pe un telefon public daca ar fi întârziat si mai ales daca au ramas fara baterie..
Dupa cateva minute de liniște, mi se aprinde beculețul..
-Josh!! Zic eu nervos
-Cum nu ne-am gândit la asta pana acum?! (Tim)
-Javra! Dacă se va atinge de un singur fie de par a fetelor, il voi omorî cu mâna mea!!! ( Will)
-Cum il gasim?! Poate fi oriunde! Zice Lucas nervos dar in acelasi timp speriat.
  Dintr-o data suna telefonul. M-am repezit la el si am vazut un numar străin. Am raspuns si l-am pus pe difuzor si i-am facut semn lui Tim sa înregistreze.
,,-Buna, Walker! 
-Ce vrei Josh?!
-De unde stiai ca sunt eu?
-Ti-as recunoaste vocea  oriunde! Acum zi, ce vrei?!
- Fetele voastre sunt la mine!"
-Ai face bine sa nu le atingi!!Zic eu răspicat.
-Ele s-au atins de mine! M-au lovit, iar acum  stau cuminti dorm si ele putin. Zice Josh râzând malefic"
-Vreau sa vorbesc cu ele!
-Dorm!
-Nu! Vreau să  vorbesc cu ele!
-Ce nu înțelegi omule ca dorm!?
-Le-ai drogat cumva?
-Bingo!
-Idiotule! Esti un tâmpit!
-S-a trezit si fufa ta! Dar nu vei vorbi cu ea!
Pe fundal se aude un ,, esti un idiot, da-mi telefonul ăla odată !" Asta este fata mea, de care sunt foarte mândru.
-Will!? ( Dianne)
-Dianne, esti in regulă?
-Da, sunt bine...
- Am sa te scot de acolo  cat pot de repede... Te iubesc..
-Si eu te iubesc, Will...

DIANNE  P.O.V.:

-Hai gata cu dulcegariile!
Zice Josh  si închide telefonul.
-Pregatiti-va fetelor! In trei ore plecam!
-Unde..? ( Ariana)
-Veti vedea voi.
   Josh părăseste încăperea, trântind usa in urma lui.
-Fetelor.. am un plan..

  JOHS, 23 ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  JOHS, 23 ani..

WILL P.O.V. :

-La dracu! Mergem la poliție! Luati-va armele si ne întâlnim in garaj! Zic eu bagandu-mi un pistol in pantaloni.
- La poliție? Zice Tim mirat.
-Da, politia ne este datoare  mie si lui Lucas!
-Bine..

***
-Vreau să ne ajutati! Zic eu intrând in secția de poliție.
-Domnule Walker, ce s-a intamplat?
-Prietenele noastre au fost rapite de Josh!
-Va sunat?
-Da, am si înregistrat convorbirea!
-Perfect!

***
-Se afla la periferia orasului, la un   depozit din padure.
-Sa mergem! Vreau intariri!
-Stai! De cand comanzi tu?
-De cand Dianne e iubita mea!
-Aha.. să mergem!

***
  Cât timp ce Tim distragea atentia matahalelor care pazeau depozitul, eu m-am furisat înăuntru.
   Cand intru în încăpere o vad pe micuța mea cum il loveste pe Josh in cap cu o tigae, acesta cazănd pe podeaua rece.
-Ăsta era planul tău? O intreaba Ema, amuzată.
-Stiu ca nu era cel mai bun plan, de a lua o tigae si al lovi in cap, dar macar a funcționat. Zice Dianne râzând.
  Josh se ridica putin si o prinde pe Dianne de  picior, dar aceasta se intoarce repede si il mai loveste o data  cu tigaia in cap.
Eu scap un mic chicot, iar acestea isi intorc privirea spre mine. Dianne cum ma vede, vine si imi sare in brațe.
-Nu credeam ca ai sa mai vii dupa mine! Te iubesc!
-Si eu te iubesc micuțo!
  Când ma rup din îmbrătisare, le iau pe fete, si le scot afara din depozit, ducandu-le in masina mea.
-Stati aici! Nu plecati nicăieri! Ma intorc imediat cu băieții! Zic eu autoritar.
  Dupa ce mă asigur ca fetele au ramas 
in masina ma întorc la depozit. Am ajuns la fix pentru a avea plăcerea de  a vedea cum Josh este arestat.
-Esti un idiot! Vei vedea tu, voi iesi eu din închisoare o dată, si ma voi răzbuna! Pana la urma ma voi casatori cu Diane! Zice Josh in timp ce este bagat in masina de poliție.
Stai, a zis cumva căsătorie? Trebuie sa lamurăsc asta cu Dianne, sper ca nu s-a atins de ea!

Parfumul iubirii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum