#Luni#
Visul imi este întrerupt de alarma telefonului. Ma ridic, iar când privesc ecranul telefonului constat ca am 2 sms-uri. Se pare ca sunt de la Ema..
,, Neața! Astazi vin mai devreme să te iau! La 8 ar fi bine sa fii in fata casei! Asta doar daca ai vrea sa mergi cu autobuzul!"
Suna amenințător... autobuzul e un loc dezgustător.. e plin de guma iar husele scaunelor sunt rupte lăsând la vedere buretele.. Nu am mai mers cu acest autobuz din gimnaziu, si sper ca sa nu o mai fac de acum înainte.
Mă întreb de ce se grăbește Ema asa de tare in această dimineață, orele incep de abia la 8:45. In fine, mai bine ma îmbrac pentru ca Emei nu-i place sa astepte. Mă dau jos din pat si ma indrept spre dulap.
Trebuie să mă uit in dulap cu ce sa ma îmbrac, nu am idee cu ce.
Aleg sa port:Parul il las pe spate, si ma fardez putin. Imi iau geanta, cobor scările si merg in bucătărie unde ii gasesc pe părinții mei.
-Buna dimineața! Le zic cu zâmbetul pe buze.
-Buna dimineața! De ce esti asa fericita astăzi? Ma intreaba mama.
-Ăăă.. păi.. stiti voi.. e ultima săptămână de scoală!
Normal ca nu le puteam zice ca sunt fericita din cauza lui Will, pentru ca nu ar intelege..
-Lasă dragă fata in pace, cred ca ne dam si noi seama ca e vorba de un băiat! Nu vezi ca în ultima vreme e prea cu nasul pe sus, si neindemânatică! Si doar nu crezi ca s-a îmbrăcat asa ca după scoala sa meargă la bibibliotecă! zice tata uitanduse la mine si afisand un zâmbet imens a pe față.
-M-am îmbrăcat asa pentru ca e ultima săptămână de scoala, chiar nu mi-am facut planuri pentru dupa amiaza asta.
-E prea mica pentru băieți! Il întrerupe mama contrariată.
-Are 17 ani, a crescut..
-Tot e prea mica!
Din cate vad, mama nu se poate împăca cu ideea ca fetița ei a crescut!
-Si tu aveai 17 ani când ne-am cunoscut....
Mama nu mai zice nimic, deoarece stie ca tata are dreptate.
-Dianne.. poate il înviți pe acest misterios băiat la cina diseară! Mie si mamei tale ne-ar plăcea mult sa-l cunoastem, nu-i asa? Zice tata uitanduse la mama, care nu era prea incantata de planul lui.
-Da..... ne-ar plăcea.... zice mama nesigură pe ea..
-Tu Dianne, ce parere ai? Mă intreaba tata.
-Nu stiu ce sa zic, nu cred ca e o idee bună... dar fie..
-Si, cum il cheamă? Cati ani are?
Ma simt ca la interogatoriu, mai bine nu aflau de Will..
-Il cheamă Will, suntem in aceeasi clasă si e putin mai mare decat mine.
Discuția stânjenitoare cu tata a fost întreruptă de un claxon!
-A venit Ema! Trebuie sa plec! Salvată de clopoțel, mai bine zis, de claxon.
-Bine. Pa scumpo!
Ies din casă si ii vad masina blondinei in fata casei. Intru in masina si nu zic nimic, privesc in fata.
-Neața si tie! Imi zice Ema zâmbind.
Ii raspuns si eu cu un ,, Neața" răspicat.
-Vad ca cineva nu e prea dispusă astazi! Imi zice in timp ce porneste masina. Ce s-a intamplat? Probleme in paradis? Zâmbetul ii diapare de pe buze.
-Off ! De ce mi se intampla mie asta!?
Părinții mei au aflat de Will!! Zic aproape tipand. Si tata a venit cu o idee foarte genială, de al invita diseară la cina! Insa mama nu e prea încântată de idee! Crede că sunt prea mica pentru o relatie! Dar totusi ea tot la această varsta la cunoscut pe tata! Cel mai probabil nu se poate împăca cu ideea ca am crescut! Pentru numele lui Dumnezeu am 17 ani! In cateva zile voi avea 18 si nu vor mai putea sa-mi controleze viata!
Dintr-o data constat ca masina s-a oprit.
-De ce am oprit?!
-Pentru ca am ajuns prostuto! Te rog să cobori o data! Ai bodoganit tot drumul despre Will si nici nu ti-ai dat seama ca am ajuns! Imi zice usor amuzata.
Cand cobor Ema ma analizează uimita
din cap pana-n picioare.
-Arăți bestial!
- Mersi! Sa revenim la subiect! Ii zic in timp ce ne îndreptăm spre liceu. Crezi ca e o idee bună sa vina la noi diseară?
- Da.. ce ar putea merge prost? După cum il stiu pe tatăl tau, o sa-i placa de Will! Avand in comun un singur lucru, masinile si motoarele!
-Tatei sigur o sa-i placa de Will, dar mamei nu!
-Eu zic ca e bine sa-l cunoască. După nu-si vor face griji pe unde umbli, pentru ca esti cu un băiat cuminte!
-Will nu e cuminte!!
-Dar poate sa fie! Adică asta poate sa lase de văzut....
-Nu stiu ce să zic..
Ne asezam in ultima banca. Ema isi scoate cateva caiete, iar eu imi scot telefonul din geanta pentru ai trimite un ,,Neata" lui Will.
-Da-mi si mie te rog tema la stiinte!
-Off.. iar nu ti-ai scris? O intreb intinzandu-i caietul.. De asta ai vrut sa mergem mai devreme?
-Cam da! Ieri am iesit cu Lucas la plimbare si nu am avut timp...
-Stai.. derulează.. ai iesit cu Lucas?!
-Da..
-Si mie cand aveai de gand sa-mi spui?
In fine, nu contează asta! Unde ati mers?
-Păăi.. ieri am mers in parc.. ne-am plimbat si am povestit.. Lucas e un dulce.. e foarte romantic..
-Sa inteleg ca acum formati un cuplu?
-Da.. am o idee geniăla!
-Sa auzim!
-Ce ar fi dacă am avea o întâlnire dubla?
-Nu e o idee chiar asa de rea.. să vedem ce zic si băieții!
-Sigur o sa fie de acord!
CITEȘTI
Parfumul iubirii
Romance,, Iubirea noastra e ca vântul.. nu o vezi, o simți.." ,, Iubirea este sa ne descoperim in alții, si sa fim încântați de aceasta descoperire."