Este ora 19:00, si Ema inca nu stie cu ce sa se îmbrace la petrecere. A probat peste 20 de tinute, dar niciuna nu i s-a parut potrivita pentru o petrecere..
-Dianne, nu am cu se sa ma îmbrac! Dacă nu gasesc nimic nu mai merg nicaieri! Spune Ema bosumflandu-se si asezandu-se pe pat..
-Ai un dulap plin cu haine, si nu ai cu se sa te îmbraci?!
-Dar nu gasesc nimic... trebuie sa merg neaparat la cumpărături!
-Lasa-ma sa arunc o privire in dulap...
-Nu ai sa găsesti nimic.. Imi spune ea supărată.
Ii scot din dulap o pereche de pantaloni scurți de blugi, niste ciorapi negri, o curea si un maieu negru destul de decoltat. Pe cap ii asez o bentita cu niste trandafiri mici rosii, care îi scot în evidență parul ei lung si blond.
-Îmbrăca-te cu astea.. Ii spun eu intinzandu-i hainele.Ema Edison, 18 ani :)
-Arăți extraordinar! Ii zic, in timp ce o privesc cum se uită in oglinda, si face piruete. Sunt eu o tocilara dar nu am gusturi rele!
-Mersi! Zice ea si imi sare in brate imbratisandu-ma strans. Nu m-as fi gândit niciodată sa combin hainele astea! Esti genială!
- Da, da! Acum, ca esti gata, putem să plecăm ? Avem mult de mers pana acolo si nu vreau sa întârziem!
-Oppa! Azi dimineață, de abia te-am convins sa vii, si acum nu vrei sa întârziem! Te schimbi de pe o zi pe alta Dianne Errica Thomson!
- Nu e asta, doar ca stiu ca mie nu-mi place sa intarzii.
-Saaauu....
- Sau ce? o intreb in timp ce ne urcam in masina...
-Sau Will ti-a căzut cu tronc.
-Nici vorbă! Ce mi-ar plăcea mie la un băiat drăguț, arătos, cu parul blond, ochii albastri, trăsături bine conturate.... hmm?
- Ăăă... stai sa ma gandesc... TOTUL!
Recunoaste ca-ti place de el!
-Bine, bine... recunosc ca imi place foarte foarte foarte putin de el.... dar el nu s-ar uita niciodata la o fata ca mine, mai exact la o tocilara... el prefera târfele..
-Ti-a zis el asta?
-Nu.. dar insinuez asta... l-am văzut de multe ori pe holuri cu târfe! Pardon, păpusi Barbie!
-Uite ca am ajuns!
Intrăm intr-o curte foarte mare, plina de masini scumpe. Parcam si noi masina si ne îndreptăm spre o vila imensa cu 2 etaje din care se aude muzica data la maxim. Sunam la usa, si ne deschide un tip arătos cu ochi albastri.
-Bine ați venit fetelor! Eu sunt Lucas.
-Eu sunt Ema si ea este prietena mea Dianne.
-Imi pare bine de cunostinta. Raspunde Lucas cu un zâmbet pe fata. Pe tine te stiu de undeva! Zice el uitandu-se la mine. Nu cumva esti cea care ia murdarit lui Will tricoul cu supa crema de ciuperci?
-Chiar eu sunt!
-Mamă, cat am putut sa rad la faza aia!
-Putem să intrăm, sau ai de gând să ne ții afara toata seara!? spune Ema nervoasă intrerupandu-ne conversația.
-Frumoasa si rea! Imi place! Noi doi o sa fim prieteni foarte buni! ne deschide usa si ii face cu ochiul blondinei.
-Mda.... cum zici tu.. Zice Ema intrând înăuntru.
CITEȘTI
Parfumul iubirii
Romance,, Iubirea noastra e ca vântul.. nu o vezi, o simți.." ,, Iubirea este sa ne descoperim in alții, si sa fim încântați de aceasta descoperire."