Dupa ce fac o baie lungă, ma duc in sufragerie si ma asez lângă Will pe canapea.
-Mi-a fost dor de tine! Ii zic eu iubitului meu sarutândul.
- Nu stii cat de mult mi-ai lipsit! Apropo, de ce zicea Josh ca se va căsători cu tine?
-E o poveste lungă...
-Am timp!
-Bine.. fie.. Dupa ce Josh ne-a răpit, ne-a dus intr-o încăpere cu o saltea plină de praf, si ne-a lăsat acolo. Dupa cateva ore a venit la noi, iar eu am comentat, el mi-a tras o palma, iar eu i-am dat un picior acolo unde nu răsare soarele. Atunci eu si fetele am fugit, dar când sa iesim din depozit, oamenii lui ne-au prins si ne-au legat de scaune. Josh inainte sa-i zica lui Roger sa ne ingecteze mi-a zis ca, daca nu ma voi căsători cu el voi nu veti mai fi. Înainte sa vii tu, ne-a dezlegat, pentru ca a vrut sa plecam in Las Vegas, sa facem nunta. Însă eu am luat de pe masa o tigae si l-am lovit.
-CE IDIOT! Il voi omorî cu mana mea pe nenorocit!
-Will.. nu merită...
-Ba Da! E un nenorocit! Va plati scump pentru ca te-a lovit!***
-Will.. te rog.. nu voi pati nimic!
-Ai fost răpită! Cum sa te las sa mergi singura pe stradă!?
- In primul rând nu merg singura ci cu fetele, iar in al doilea rand mergem la cafenea! Ce naiba ni se poate intampla?!
-Bine.. dar imi trimiti multe mesaje, si ma suni din 15 in 15 minute. Bine?
-Off.. bine...
-Aa si era sa uit. Eu te duc si te aduc!
-Nuu!
-Ba da! Si am inchis subiectul!
-Te urăsc! Zic eu ca pentru mine.
-Te-am auzit! Zice Will in timp ce părăseste camera. Treci prin bucătărie sa vad cum te-ai îmbrăcat.
Nu am mai stat pe gânduri Si am deschis dulapul pentru a vedea cu ce sa ma îmbrac. Afară era destul de frig, si s-a anunțat ploaie, asa ca m-am îmbrăcat cu:***
Intru in bucătărie, si il vad pe verisorul meu Chase stând la masă. Când ma vede incepe sa fluiere.
-Chase, închide gura, faci curent! Zic eu in timp ce-l imbratisez. Tu ce cauti aici?
-Păi, voi sta la voi, pana imi găsesc un apartament.
-Ce mişto! Ma bucur mult!
Mi-a fost foarte dor de el, nu l-am văzut de mai mult de un an. Will l-a invitat la majoratul meu dar nu a putut veni.Chase, 19 ani.
-Si? Cum e in Anglia?
-E frumos, dar nu se compara cu New York.
-Mereu am vrut sa vad Anglia.
-Poate vom merge intr-o vacanța cândva.
-Sigur.
Cam după 15 minute de vorbit cu Chase, Will intra pe usă.
-Chase, sper că iti place berea as... Zice
Will si se opreste când ma vede. Ma studiază timp de cateva secunde si după zice:
-Esti constientă ca nu iesi asa din casă, nu?
-Will... dar ce au hainele mele?
- Mai întrebi? Tu vrei sa fii violată? Ai uitat ca ai fost răpită? Tipa Will la mine.
-Nu ar fi mai ok sa ma îmbrac intr-un sac de cartofi?
-Mie imi convine!
-Nu voi pati nimic, si in plus nu mai am timp sa ma schimb, in 10 minute ar trebui sa fiu la cafenea!
-Bine.. poti pleca îmbrăcată asa doar cu o condiție!
-Care e aceea?
-Chase vine cu tine!
-Stai ce? Nu sunt un copil, Will! Pot avea grija de mine si singură!
-Ori Chase merge cu tine, ori nu mai mergi deloc! Tic-tac, timpul trece! Ia mai repede o decizie, daca nu vrei sa întârzii!
- CHASE, SA MERGEM! Aa si Will, e randul tau sa o plimbi pe Taffy.
Will zâmbește multumit.
-Sa va distrati!***
- Zici ca am 12 ani! Ii zic lui Chase in timp ce pornea masina.
-Intelege-l si tu, ai fost răpită, are destul de multi dusmani.. doar isi face griji pentru tine!
-Mda.. cum zici tu...
- Chiar nu vrei sa petreci putin timp cu mine? Când a zis Will sa merg cu tine ai reactionat naspa..
-Oo Nu! Ma bucur mult că vii cu mine,
doar ca m-am enervat ca mi te-a trimis sa ai grija de mine.. Oricum, fetele vor fi încântate sa te cunoască. Zic eu afisand un zâmbet pe buze.
-Adică ai vrut să zici fetele si băieții.
-Ăăă.. nu.. am zis corect.. fetele..
-Stai, fă-mă sa inteleg.. asta e o iesire între fete?!
-Ăă.. Da! De ce crezi ca nu am vrut sa vina si Will? Zic eu amuzată.
-Deci.. să înteleg că vor urma ore întregi de cumpărături?!
-Nu chiar... adică acum ne vedem la cafenea.. dupa mergem la SPA, iar după la MALL.
-O sa fie o zi..... BESTIALĂ!
Eu nu zic nimic, doar rad de reactia lui, care a fost mai mult decât genială.
-Hai, cobori?
-Ăăă.. da.. imediat.. nici nu mi-am dat seama ca am ajuns.
Intrăm în cafenea, ne uităm in jur si le vedem pe fete la o masă in celălat capat al încăperii. Fetele ma observă, si imi zâmbesc, dar zâmbetul lor dispare când văd ca îl trag pe Chase de mana după mine. Dintr-o data ma izbesc de un corp tare.
- Ai grija pe unde mergi! Ma răstesc eu la el.
-Scuze.. nu am vrut..
-Cum zici tu..
-Chase?!
-Zac?
-Ce faci frate? De când nu te-am văzut! Ii zice tipul, Zacki sau cum l-a chema pe el. Ce cauti tu in New York?
-M-am mutat aici, stau la verișoara mea Dianne. Zice Chase si se uita la mine.
-Ce tare!
-Dianne, daca vrei du-te la masă, vin si eu in doua minute.
-Ok.
Zic eu si ma indrept spre masa fetelor.
-Esti nebună? Tipa Ema la mine.
-Bună si vouă! Zic eu zâmbind.
-Ia loc, avem de discutat! Imi zice Ariana, sec.
-Ok.... ce s-a intamplat..? Zic eu nedumerită, in timp ce mă asez.
-Nu pot sa cred ce ai facut! Cum sa il inseli pe Will?!
-Dar nu il... nu apuc sa termin ce am de spus pentru ca Ema ma întrerupe.
-Nici un dar! Inteleg, tipul arată bine, dar nu il poti părăsi pe Will pe pentru el! Nu merită! Will si-ar da viață pentru tine, si tu ce faci? Il inseli?!
-Mă dezamagesti, Dianne! Zice Ariana, mai mult tipând. Nu credeam ca poti face asa ceva!
- Fetelor! Gata! Stati sa ca explic! Chase e doar ve... nu apuc sa termin fraza, pentru ca Chase isi face apariția.
-Bună, fetelor!
-Bună.. Zic fetele la unison, sec, uitandu-se urât la el.
-Sunt chiar asa urât? Ma întreabă Chase in soaptă.
-Nu. Raspund eu amuzată. Doar s-a creat o neînțelegere! Fetelor, Chase este VERISORUL meu. Zic eu punând accent pe cuvantul ,, verisorul".
Fetele nu zic nimic, doar încep să râdă.
-Ce e asa amuzant? Intreaba Chase derutat.
-Aa.. păi.. Fetele au crezut ca il însel pe Will cu tine. Zic eu râzând, Chase făcând acelasi lucru. Aa! Eram sa uit! Chase, ele sunt Ema si Ariana!
-Încântat!***
-Dianne... mai mergem in multe magazine? Cred ca ti-ai luat destule haine... intreaba Chase plictisit.
-Te-ai plictisit deja? Intreb eu amuzată.
-Cam da...
-Nu mai stam mult, mai intrăm si in magazinul meu preferat, după mergem sa-mi iau pantofi, pentru ca este reducere!
-Bine...
-Tine si asta putin! Ii zic lui Chase, punându-i inca o cutie cu botine in brațe. Mergi cu ele la casă, vin si eu imediat. Ii zic dându-i si cardul meu de credit.CHASE P.O.V.:
M-am plictisit de moarte! Fetele astea sunt în stare să cumpare tot magazinul!
Ma indrept spre casă de marcat, in fata mea era o tipa blondă, destul de drăguță. Dupa ce a plătit, am pus si eu cumpărăturile pe masa. Tipa isi i-a punga si dă sa plece, dar după ce face doi pasi, vad ca se dezechilibreaza si cade. Las jos pungile pe care le aveam in mana si ma indrept spre blonda. O ridic in stil mireasă si o asez pe una din canapelele ce se aflau în magazin. Ii cer vânzatoarei apă si ii îi dau sa bea.
-Multumesc... îmi zice tipa.
-Nu ai pentru ce.. oricine ar fi facut asta...
-Eu sunt Kimberly.
-Chase. Încântat! Ii zic eu si-i zâmbesc.DIANNE P.O.V.:
Ma indrept spre casă de marcat si il vad pe Chase cum ridica o tipa de jos si o pune pe canapea. Ma duc repede spre Chase si blondă.
-Esti ok?
-Da.. datorita lui Chase..
-Vreti sa mergem să mâncăm o înghețată? Fac cinste!
-Eu sunt de acord! Zice Chase.
-Si eu! Apropo, eu sunt Kimberly!
-Dianne. Ii zic eu intinzându-i mâna.***
-Unde sunt Ariana si Ema? Intreaba Chase, dându-si seama ca lipsesc.
-Aaa.. păi.. au trebuit sa plece.
-Ok.Dupa ce am vorbit putin cu Kimberly am aflat ca avem destul de multe lucruri in comun, si ce sa vezi, am învațat la aceeasi scoală.
Dupa ne-am luat cate o cupa de înghețată, ne-am asezat la masă.
CITEȘTI
Parfumul iubirii
Romance,, Iubirea noastra e ca vântul.. nu o vezi, o simți.." ,, Iubirea este sa ne descoperim in alții, si sa fim încântați de aceasta descoperire."