Capitolul 5

26 3 0
                                    

   "Draga mea, noi am fost nevoiti sa mergem la bunica in Florida,se simtea rau si nu am vrut sa te luam de la ore. Vom sta cateva zile cu ea. Ai tot ce trebuie in frigider si niste bani in sufragerie.
                            Cu drag, parintii tai"

Ma bucur ca s-a anulat cina in familie.
Pot petrece o seara frumoasa  cu Will.
Ma duc repede in camera mea si deschis sifonierul, cu greu imi aleg tinuta dar, după parera mea cred ca arat destul de bine.

Ma duc repede in camera mea si deschis sifonierul, cu greu imi aleg tinuta dar, după parera mea cred ca arat destul de bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Cobor repede scările când observ ca afara se cearta cineva. Ma indrept spre geam pentru a vedea ce se intampla. Imi pica fi sa când îi văd pe Will si Kate. Deschid geamul pentru a auzi ce vorbesc.
-De ce dracu ma urmărești? Intreaba Will.
-Pentru că te iubesc! Nu pot trai fara tine!!
-Dar când te-am prins in pat cu Zain, puteai trai fara mine?
-A fost o greseala nevinovată! Te rog iarta-ma! Nu se va mai intampla!
-O greseala nevinovată? Mai inselat, Kate!
-Macar m-ai iubit?
-Nu!! M-am folosit de tine, ok? Uite ca am spus-o si pe asta!
- Dar mi-ai zis ca ma iubesti!
-Minciuni Kate, doar minciuni! Persoana pe care o iubesc acum e Dianne! Iar tu doar imi stai in cale!
-Du-te mai repede la târfulita ta! Te asteaptă!
-Sa nu-i mai zici asa! Pentru ca ai sa rămâi fără par!
-Poate ii spun tot!
-Tot ce?
-Ca faci curse ilegale de motociclete si masini!
-Si daca-i zic eu inaintea ta ? Ce zici despre asta? Mie chiar imi place Dianne. Nu vreau  să avem secrete!
  A zis ca ma place! Ma simt foarte fericita si plina de viata! Nu am simțit asta niciodată!
Gândurile mi-au fost întrerupte de sonerie. Ma duc repede sa deschid usa.
-Buna seara, domnisoara Thomson! Imi întinde un buchet superb de trandafiri albastri. Acestea sunt pentru tine! Imi da buchetul si ma sărută apăsat pe buze, ii bag mana in parul moale, trăgând usor de el si adancesc sărutul.
-Multumesc, sunt superbi!
-Ai de gând să ma tii la usa?
-Aa, nu ! Scuze! Intra!
-Unde este mama ta? I-am luat si ei  un buchet de flori,  să fac impresie bună!
Nu zic nimic si ii intind biletul lăsat de părinți. Pe fața sa a aparut un zâmbet.
-Deci seara asta o vom petrece în doi?
-Sigur! De ce crezi ca nu te-am sunat sa-ti zic ca nu mai are loc cina?
-Vrei o bere?
-Mai întrebi? Imi raspunde usor amuzat.
Aduc două doze de bere, una simpla si una cu lamaie pentru mine.  Îi dau berea lui Will si ma asez si eu langa el pe canapea.
-Deeeci.. curse ilegale de masini ?
-Ai auzit cearta mea cu Kate?
-Cam da.. mi-a plăcut ca mi-ai luat apărarea in fata ei!
-As face orice pentru prințesa mea!
-Vreau să stiu mai multe despre tine! Tu stii multe despre mine dar eu nu stiu nimic despre viata ta!
-E o poveste lunga..
-Imi plac povestile.. ascult..
- După ce m-am nascut eu,  mama nu a mai lucrat pentru a avea grija de mine, nu avea incredere in bone. Ea isi mai doarea nespus de mult o fetiță, dar probabilitatea ca sa rămână din nou însărcinată era foarte mica. Dar, intr-un final a ramas însărcinată, si s-a bucurat nespus de mult. Pana când... face o pauză si priveste tavanul. Maternitatea in care ă nascut cu cateva ore in urma a luat foc. Nu am mai găsit copilul, părinții mei au cautat in toate orfelinatele, si nu au gasit-o, noi credem ca a murit un incendiu. Mama a mers ani de zile la psiholog si inca nu si-a revenit complet..
-Imi pare rau..
   Will zâmbește fals, iar eu il iau intr-o îmbrătisare.
-Esti prima persoana caruia ii povestesc asta.. să stii ca tin foarte mult la tine..
-Cum ai ajuns sa faci curse ilegale?
-Aveam 16 ani, tomai imi luasem permisul si ai mei mi-au cumpărat o masină. Am fost invitat la o petrecere. Acolo, Zain m-a provocat la o cursă, s-a pariat mult pe mine, si nu am putut refuza. Am castigat cursa, iar de atunci am facut o pasiune pentru masini si curse.
Discuția noastra este întreruptă de telefonul lui Will suna de zor.
-Alo!.. Buna Zac!.. Diseara la 11 jumatate?.. Voi fi acolo!
- Unde mergi? Credeam ca vom sta împreună in seara asta... Zic eu intristandu-mă..
-Dar cine a zis ca nu stăm? Ai sa vii cu mine. Se organizează o cursă diseară!
-Nu cred ca e o idee bună!
-Dacă iti zic ca merge si Ema cu Lucas vii?
- Bine..   vin doar să mă asigur ca Kate nu se atinge de tine sau orice alta tarfa!
- Cineva e geloasă?! Imi zice Will amuzat.
-Si ce nu ar trebui să fiu?
-Te iubesc mica mea prințesa geloasă!
-Si eu te iubesc micul meu print glumeț!
-Mai avem doua ore pana v-a trebui să plecam! Ce zici să ne uitam la un film?
-Sigur! E o idee grozavă! Ma duc sa fac floricele!
-Sa nu stai mult, o sa-mi fie dor de tine!
-Ma duc pana in bucătărie! Nu stau mai mult de 5 minute!
-Pentru mine 5 minute fara tine e ca o eternitate!
Cand vin inapoi in sufragerie ma asez inapoi la locul meu cu castronul de floricele in mana. Will se întinde sa i-a si el dar eu nu l-am lăsat.
-Mai intai vreau un sărut!
Will ma săruta apăsat pe buze.
-Ce film vedem ? Intreb eu entuziasmată.
-Nu stiu, tu ce vrei?
-Ceva de dragoste..
-Voi fetele si filmele voastre siropoase...

Parfumul iubirii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum