Somnul imi este întrerupt, de telefon. Primesc un mesaj, de la un numar pe care nu-l am in agendă. Deschid mesajul, curioasă sa stiu cine e persoana care-mi trimite mesaj la ora asta.
,,Neața iubito! Ti-am lipsit?" Deja mi-am dat seama că mesajul este de la Will,
,,1. Nu-mi mai zi iubito. 2. De unde maiba ai numarul meu?"
,, Asta nu contează"
Ma ridic din pat nervoasă fara sa ii mai raspund la mesaj, si ma indrept spre baie. Fac un dus rapid, iar când ma mă întorc în cameră vad ca am primit un nou mesaj de la Will.
,,Sper că azi nu ai planuri. Te scot in oras, iubito. "
,, Nu sunt iubita ta!"
,,Deocamdată. "
Băiatul ăsta ma călca pe nervi. I-am zis de atâtea ori ca nu sunt iubita lui si tot nu înțelege. Mda.. ca de parca tu nu ai vrea să fie iubitul tau. Nu, nu Vreau! Sau poate vreau? Nu! Nu trebuie sa ma incurc cu ,, bad boy-ul " liceului. Dar totusi e asa drăguț, o sa-i accept invitația in oras, ca prieteni.
,, Ziceai că vrei sa iesim azi. Ma plictisesc in casă si nu am nimic de facut."
,,Deci, accepți sa fii iubita mea?"
,,Nu am zis eu asta. In fine, unde mergem?"
,,Am cumpărat bilete pentru un meci de fotbal."
,,Grozav."
De ce fotbal, urăsc acest sport! Dar de dragul lui nu am sa-l refuz, nu mor pentru doua ore cat tine meciul, sper..
,,Sii.. să sa inteleg ca nu-ti place acest sport.."
,, Oo nu, chiar imi place, de abia astept."
,, Perfect! Vin sa te iau la 16:30!"
Este ora 12:45.. aleg sa ma îmbrac cu un maieu negru scurt, o pereche de pantaloni scurți de blugi cu talie inalta, o camasa verde cu negru in cadouri si tenesi negri.Imi iau ochelarii de soare de pe birou, imi pun telefonul în buzunar, si cobor, dar nu inainte sa imi iau si niste bani.
Merg in bucătărie, si ii gasesc pe ai mei discutând.
-Neața! Le zic cu un zâmbet pe buze.
-E amiază scumpo! Imi zice tata amuzat.
-Ehh.. mai este cafea? O intreb pe mama.
-Sigur. E pe aragaz.
-Mersi. Ii multumesc mamei in timp ce-mi pun cafea intr-o cana. Si, ati mai
vorbit cu Emily?
-Da, am vorbit azi dimineață, ne-a zis ca mai ramane in Chicago, la o prietena ceva timp.
-Imi este dor de ea.. nu am vazut-o de aproape jumatate de an...
-Nici nu-ti poti inchipui cat de mult ne lipsește... Dianne, poți sa pui tu farfuriile pe masă?
-Sigur.***
-Eu trebuie sa merg la bibliotecă. I-am promis Emei ca ajut cu proiectul la Fizică.
Ma descurc din ce în ce mai bine la mințit! Nu ca as fi mândră de asta.
-Bine scumpo, noi trebuie sa plecam, diseara o sa venim foarte târziu. Ti-am lăsat mâncare in frigider. Ma informează tata.
-Eu credeam ca astazi sunteti liberi...
-Da.. dar eu tin locul a doua colege astazi, iar tatăl tau are foarte multa treabă la birou si după vine sa ma ia, pentru ca masina mea s-a stricat.
-Bine.. Va iubesc! Le zic in timp ce urc scările. Cand ajung in camera vad ca este ora 14:30. Mai am 2 ore sa ma pregătesc.
Minutele trec rapid, realizând ca mai am 20 de minute la dispozitie sa ma fardez si sa-mi aranjez parul. Mă dau cu putin fond de ten, rimel si ruj, ma gîndesc sa-mi in drept parul si asta am sa fac, sper sa-i placa lui Will. O Doamne, pana acum nu-mi pasa cum arat si acum ma gandesc daca o sa-i placa lui Will cum arat. Dar nu-mi place de el. Suntem doar prieteni. Nu te mai minti singură! Esti topită după el. Mai taci constiintă idioata!
Primesc un mesaj, care se pare ca este de la ,, prietenul meu".
,, Ajung in 5 min!"
,,Bine te astept!"
Ajunge în 5 min si eu nu mi-a terminat de îndreptat parul, incerc sa ma grabesc..
Primesc un alt mesaj.
,,Am ajuns."
OMG! A ajuns mai devreme, imi las parul asa cum este si ies din casă. Îl vad pe Will cum statea lipit de portiera masinii, fumând o țigară. Nici nu m-a observat, probabil din cauza ochelarilor de soare pe care ii poarta, abia când ajung lângă el ma observa.
-Buna creato!..se uita ciudat la mine, si isi da ochelarii de soare jos.. Care nu mai este creată! Ce ti-ai facut la par?
- Se numeste indreptat!
-Nu mai fa asta, iti strici parul! Si in plus mie din totdeauna mi-au plăcut fetele cu parul ondulat!
-Bine, bine.. nu-l mai indrept.. de dragul tau..
- Hai, dreapt-o! Sau cum ai fi tu. Imi zice râzând.
-Bine domnule perfectiune!
Pe scaunul din dreapta a masinii se afla in un superb buchet de flori.
-Acesta este pentru tine!
-Multumesc, Will! Le ador!
CITEȘTI
Parfumul iubirii
Romance,, Iubirea noastra e ca vântul.. nu o vezi, o simți.." ,, Iubirea este sa ne descoperim in alții, si sa fim încântați de aceasta descoperire."