O Lanet Kağıt Parçası

298 16 1
                                    

Yarın okullar kapanıyo. Ve karne alıyoruz. Hassiktir karne alıyoruz! Ya bu kodugumun karnesi neden var ki. Yıl olmuş 2014 hala senin notlarini göstermek için ağaçlar kesiliyo. Teknoloji ilerledi. E-okul denen bisey var. Ordan bakalım notlara abi. Hem ağaçlar kesilmez, hem aileler mutlu olur, hem öğrenciler uçan tekme yemezler. Ogeyi denetleriz cunku :') AMA YO YO YO. ADAMLAR IBNE. ILLA VERCEKLER KARNEYI.

Dün hocalardan biri "cuma günü karne 6.ders verilicek ve ders islencek" dedi. Hay senin agzini sikeyim ben. Ne diyon lan. Karne günü ne dersi neyin kafasi yasiyon? Hayır bi de 6.ders vermek ne olm? Karne dedigin okula gider gitmez verilir herkes siktir olup gider ve gotunu devirip yatar. Ha bi de geldi üstüne "cumaya odeviniz var ehehhe" dedi. Gel de sikme. Ben koskoca dönem boyunca odev yapmamisim sen gelmiş simdi odev istiyon. Yav he he yaparim he.

Iste bunları dediginde bi sinirlendim. "Hocam o zaman herkes 6.ders gelir karneyi alir giderler ne dersinden bahsediyosunuz siz" dedim. Sürtük bi atar yaptı. Yok efendim kitap getirmek çok mu zormuşmuş, bu ödevler ikinci dönemin sozlu notu olcakmışmış, eksi artı vercekmışmış.. Allaaaah saydı bi ton. Hani gotum yese "Allah kahretsin seni karı tamam bisey demedim sus acma o koca agzini" dicektim. Tabi yemiyo. Ne olursa olsun biliyorum 2.donemde yalvarıcam not için. O yüzden aramızı iyi tutalım 2.donem cekerim siktiri.

Okuldan bahsetmisken aslında okul cok guzel bir yer. Yani arkadaş ortamı cok guzel. Herkes birbirini koruyo, arada kavgalar oluyo, kezbanlar bagirip cagirirken izleyip dalga felan geçiyo. Yani bir kac degisiklik olsa okulu sevebiliriz.

Ornegin; Dersler 7 de başlamak yerine 11de başlasa, matematik dersi kalksa, haftada 12 ders beden olsa, sınavlar olmasa, sınıfta kalma/okuldan atılma/uzaklaştırma alma olmasa, kendini begenmis hocalar olmasa, o sarı otobuslerden olsa, koridorlarda dolaplar olsa, herkes yeteneklerine gore ders alsa, okulda tas cocuklar olsa, yuzme havuzu olsa vs.

Ben bile yazarken hıı anan.s.s dedim aq. Yok asla okul sevilmez. Okul lan bu. Kufur gibi olum. Okul ne lan. Iyy allah okulu bulanin evine atesler salsin.

HEY BROHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin